Stránka 2 z 3

Napsal: úte 28.03.2006 10:44
od landys
A sakra, to vypada na snimace, ale kdyby to byly ty v kolech, blblo by stejne i ABS. Nejspis to bude nejaky studenak u jednotky, nebo ze by neco s cerpadlem? Mrkni jeste do prispevku o ASC, tentyz problem tam taky kdysi byl a i opacny problem - ASC+T vyhodnocoval prokluz kde nebyl, az donutilo auto i zastavit...
ajfel píše:takze ... zas tak ruzove to neni ... :?
po startu kontrolka pekne zhasne ale nekdy se po par km jizdy rozsviti .. a uz nezhasne - kdyz zastavim a nastartuju znova, zase zhasne, ale za chvili se zas (treba) rozsviti ...

Napsal: úte 28.03.2006 23:20
od Francis
ajfel píše:... po startu kontrolka pekne zhasne ale nekdy se po par km jizdy rozsviti .. a uz nezhasne - kdyz zastavim a nastartuju znova, zase zhasne, ale za chvili se zas (treba) rozsviti ...
Mel jsem stejnou zavadu, na diagnostice vyhodnotili chybu jednoho cidla ABS a po jeho vymene bylo vse v poradku.

Napsal: čtv 30.03.2006 14:27
od Miguel
Když bych dal režim "vločka :lol: " tak kromě toho,že se bude automat rozjíždět na dvojku je tam nějaká změna co se týče uzávěrky??? mám sice origo manuál na e34, ale nepremávam německy.

Napsal: pon 03.04.2006 09:28
od ajfel
v navodu k obsluze pisou jen o tom, ze se pri zimnim rezimu radi 2-5 stupen.

jinak chlapi dik za tip na cidlo ABS :) nekdy to proverim ... neeeeni cas :(

petr

Napsal: pát 12.05.2006 06:22
od ajfel
Francis píše:
ajfel píše:... po startu kontrolka pekne zhasne ale nekdy se po par km jizdy rozsviti .. a uz nezhasne - kdyz zastavim a nastartuju znova, zase zhasne, ale za chvili se zas (treba) rozsviti ...
Mel jsem stejnou zavadu, na diagnostice vyhodnotili chybu jednoho cidla ABS a po jeho vymene bylo vse v poradku.
byl jsem vcera na diagnostice ... v sytemu ix to hlasi leve zadni kolo, ale pokud pry to neni i v ABS, melo by byt cidlo dobre ...
zkouseli jsme i tocit koly a rychlosti to na diag. ukazovalo ...

rikal jeste, ze pokud teda neni i chyba v abs, muze to byt vedeni mezi abs a systemem ix ...

nicmene technik rovnou rikal, ze s ix nema zadne zkusenosti ...

petr

Napsal: pát 12.05.2006 07:44
od Francis
ajfel píše:byl jsem vcera na diagnostice ... v sytemu ix to hlasi leve zadni kolo, ale pokud pry to neni i v ABS, melo by byt cidlo dobre ...
zkouseli jsme i tocit koly a rychlosti to na diag. ukazovalo ...
rikal jeste, ze pokud teda neni i chyba v abs, muze to byt vedeni mezi abs a systemem ix ...
Stejnou chybu jsem mel i ja, vymena cidla vse vyresila. Nekdy mezni hodnoty na hranici tolerance zpusobuji prechodne jevy, kazda jednotka muze mit jinou citlivost ...

Napsal: pát 12.05.2006 07:54
od ajfel
Francis píše: Stejnou chybu jsem mel i ja, vymena cidla vse vyresila. Nekdy mezni hodnoty na hranici tolerance zpusobuji prechodne jevy, kazda jednotka muze mit jinou citlivost ...
ok, diky :wink:
petr

Napsal: pon 02.10.2006 15:11
od ajfel
tak jsem konecne splasil cidlo a odhodlal se k vymene ...
vysledej je, ze je vsechno stejne ... :(
menil jsem teda jenom jedno cidlo - to , ktere hlasilo chybu na diagnostice ...

jedine, co me napada,je sehnat jeste jedno predni cidlo vymenit to druhe zadni za to, co jsem vytah + vymenit jedno vepredu a kombinovat ...

ABS je v pohode ... bez chyb - alespon kontrolka je ok.

... zezacatku to chybu kricelo jenom nekdy .. ted uz vzdy a fakt ze tak po asi 2km jizdy .. :(

predevcirem se mi to rozsvitilo, i kdyz jsem stal - slysel jsem vzadu jakesi tiche cvaknuti ... (snad se mi to nezdalo)

stve me to, zima se blizi .. a uzavery by se hodily .... :evil:

petr

Napsal: pon 02.10.2006 21:51
od Francis
ajfel píše:predevcirem se mi to rozsvitilo, i kdyz jsem stal - slysel jsem vzadu jakesi tiche cvaknuti ... (snad se mi to nezdalo)

stve me to, zima se blizi .. a uzavery by se hodily .... :evil:

petr
Jakou kapalinu mas v servu? Pentosin (zeleny) a nebo to nekdo dolil ATF (cerveny)?

Napsal: úte 03.10.2006 06:47
od ajfel
Francis píše: Jakou kapalinu mas v servu? Pentosin (zeleny) a nebo to nekdo dolil ATF (cerveny)?
je tam pentosin - zeleny - dolili ho kdysi i v servise (po koupi auta, kdyz menili silentbloky zadni napravy) (na uctu byl pentosin - servis dela prevazne bmw) a ja potom dolival neco taky (asi 3dl) - od te doby nemizi a je furt stejne zeleny ...
kazdopadne koncem minule zimy jsem to zprovoznil, jelo to ok, obcas chyba, ted to blbne furt ... mezitim jsem dolival jenom ja ty 3dl .. nic neubylo ...

tak me napada .. muze se to nejak zavzdusnit nebo neco?

petr

Napsal: čtv 05.10.2006 07:13
od ajfel
vcera jsem to zkousel ... vetsinou to rozsviti po 1:30min .. nema na to vliv ujeta vzdalenost ... nekdy to vydrzi 1:45 ... jednou to bylo asi 2:30min -to jsem vetsinu casu stal na semaforech ....
(celkem asi 10 startu a popoizdeni po meste)
vlastni cinnost uzaver jsem nezkousel ... do blata se mi nikde nechtelo .. a vezl jsem decka ...
petr

Napsal: čtv 05.10.2006 08:07
od Fugo
nejdříve si udělej ASC test: sešlápni brzdový pedál a zároveň stiskni tlačítko ASC a přitom ještě zapni klíček do polohy zapalování (nezamotej si ruce do volantu :) ), ASC kontrolka ti počtem bliknutí řekne chybový kod:
BC = Blinkcode
BC 1 = Kein Fehler
BC 2 = EMS Fehler
BC 3 = Motronic Fehler
BC 4 = Drehzahlgeber Fehler hi li
BC 5 = Drehzahlgeber Fehler hi re
BC 6 = Drehzahlgeber Fehler vo re
BC 7 = Drehzahlgeber Fehler vo li
BC 8 = ABS-Magnetventil Fehler hi li
BC 9 = ABS-Magnetventil Fehler hi re
BC 10 = ABS-Magnetventil Fehler vo re
BC 11 = ABS-Magnetventil Fehler vo li
BC 12 = ASR-Plungerventil Fehler hi li
BC 13 = ASR-Plungerventil Fehler hi re
BC 14 = Ventilrelais Fehler
BC 15 = Rückförderpumpen Fehler
BC 16 = Speicherladeventil Fehler
BC 17 = Langzeitfehler Drucküberwachung
BC 18 = Leckage Fehler (Eigener Kommentar: Wird auch angezeigt wenn Druckspeicher im ASC+T Hydraulikblock schadhaft ist (zB. leer))
BC 19 = Druck Fehler
BC 20 = Getriebebeeinflussung Leitungs Fehler
BC 21 = ABS/ASR-Regelgeräte Fehler
BC 22 = TD-Signal Fehler
BC 23 = Option p in Leitungs Fehler


A pokud máš ASC+T a hodí ti to 18 tak se připrav na výměnu ASC+T agregátu, u mě to tak bylo ,na ASC+T je tlaková patrona (se žlutou nálepkou) která bývá špatná a pak to dělá přesně to co popisuješ, když jsem to tenkrát hledal tak jsem taky měnil ASC filtr a na chvíli to pomohlo ale vše vyřešilo až výměna ASC+T agregátu, na vrakáči za 1000kč s tím že jsem stejně nevěděl jestli to bude chodit, ASC+T agregát viz.http://www.volny.cz/bmw750ial/134.jpg

Napsal: čtv 05.10.2006 08:33
od ajfel
moc diky za tip ...
ASC v aute nemam .... :(
petr

Napsal: čtv 05.10.2006 08:34
od Fugo
tak potom nechápu smysl ASC kontrolky.

Napsal: čtv 05.10.2006 08:37
od ajfel
u ix je to jinak:

sviti po startu pro kontrolu - stejne jako ABS

blika, kdyz se zaviraji diferencialy ... nejake kolo klouze vice nez jine

sviti dele nebo nasledne pri jizde - system uzaver diferencialu neni funkcni , vozidlo je schopno provozu bez systemu uzaver diferencialu ...

Napsal: čtv 05.10.2006 08:42
od Fugo
no mě to funguje naprosto stejně (mám ASC+T) před startem svítí ,po startu zhasne, pokud nefunguje svítí i po startu nebo se rozsvítí během jízdy, bliká když přibržduje nějaké kolo - systém ASC+T pracuje tak že kolo které začne "hrabat" přibrzdí brzdou.

Napsal: čtv 05.10.2006 23:30
od Miguel
ajfel píše:u ix je to jinak:

sviti po startu pro kontrolu - stejne jako ABS

blika, kdyz se zaviraji diferencialy ... nejake kolo klouze vice nez jine

sviti dele nebo nasledne pri jizde - system uzaver diferencialu neni funkcni , vozidlo je schopno provozu bez systemu uzaver diferencialu ...
Já myslel, že to s diferama nemá nic společného, mezinápravový je přece samosvorný s viskózní spojkou. ASC buď přibržďuje brzdama nebo šahá na klapku :roll:
Jinak samostatný vypínač na ASC byla příplatková výbava a nejsem si jistej jestli se nedělala jenom pro manuál..ale to bych kecal.

Napsal: čtv 05.10.2006 23:35
od Francis
Miguel píše:
ajfel píše:u ix je to jinak:
sviti po startu pro kontrolu - stejne jako ABS
blika, kdyz se zaviraji diferencialy ... nejake kolo klouze vice nez jine
sviti dele nebo nasledne pri jizde - system uzaver diferencialu neni funkcni , vozidlo je schopno provozu bez systemu uzaver diferencialu ...
Já myslel, že to s diferama nemá nic společného, mezinápravový je přece samosvorný s viskózní spojkou...
Ano, mezinápravový má viskozní spojku ale zadní je lamelový s hydraulickým ovládáním přítlaku lamel (u PP podběhu v motorovém prostoru je ovládácí hydraulická jednotka s kulovým zásobníkem tlakového oleje jehož zdrojem je servopumpa)

Napsal: pát 06.10.2006 07:06
od trolli
Francis píše: Ano, mezinápravový má viskozní spojku ale zadní je lamelový s hydraulickým ovládáním přítlaku lamel (u PP podběhu v motorovém prostoru je ovládácí hydraulická jednotka s kulovým zásobníkem tlakového oleje jehož zdrojem je servopumpa)
A nebo taky může mít mezinápravový diferenciál elektromagnetickou spojku. :D

Napsal: pon 09.10.2006 22:12
od pepus
cus, mam takovej dotazek... nevite, jestli by se dala dobastlit uzavreka diferencialu (klidne nejaka manualni, teda nejlepe manualni proste na cudlik v kabine) do 5er bez ASC+T a bez 4x4? zima se blizi a tohle na horach fakt pomuze...