Stránka 2 z 2

Napsal: čtv 11.08.2005 16:56
od darmon
rek bych ze prumernej elektrikar by si s tim dokazal poradit. napadlo mne to ted, nekdy se tim zkusim zabejvat hloubeji. Lamda za katem dava +/- stejny vysledky jako ta pred katem - zmeny v katu. Zmeny v katu se urcite daji charakterizovat - takze teoreticky by slo misto lambdy za katem sezrat signal lambdy pred a upravit ho podle pozadovanyho vysledku...

Napsal: čtv 11.08.2005 17:10
od JFK
ja jsem tohle resil s E39 M5 primo s Odehnalem z Enseladu (on se specializuje na Mka) a po prozkoumani dosel k zaveru ze by tam musel prijit programovatelnej pocitac a vyresit vahy vzduchu a lambdu za katem vyhodit... price: cca 100 000,- :cry:

Napsal: pát 12.08.2005 08:55
od darmon
hmm, ja chci jeste napsat mail jednomu ladicovi do anglie, co sem s nim resil hodne veci, ten bude vedet jestli je mozny simulovat tu druhou lambdu. Kazdopadne v momente kdy by se tam cpal programovatelnej, tak lambdy se daj vyhodit vsechny rovnou

Napsal: pát 12.08.2005 13:56
od Speedy
Není lepší tam vrazit nějaký sportovní kat a lambdy tam nechat? Řekl bych že je to nejlepší poměr cena/výkon.

A do airboxu bych vrazil sportovní vložku, páč řešení odstínení musí být perfektní, jinak to, jak bylo psáno výše, bude mít opačnej efekt.

Napsal: pát 12.08.2005 14:06
od darmon
Speedy píše:Není lepší tam vrazit nějaký sportovní kat a lambdy tam nechat? Řekl bych že je to nejlepší poměr cena/výkon.

A do airboxu bych vrazil sportovní vložku, páč řešení odstínení musí být perfektní, jinak to, jak bylo psáno výše, bude mít opačnej efekt.
zcela spravne

Napsal: pát 12.08.2005 22:10
od JFK
Speedy píše:Není lepší tam vrazit nějaký sportovní kat a lambdy tam nechat? Řekl bych že je to nejlepší poměr cena/výkon.

A do airboxu bych vrazil sportovní vložku, páč řešení odstínení musí být perfektní, jinak to, jak bylo psáno výše, bude mít opačnej efekt.
treba u E39 M5 je to lepsi hlavcne pomer cena/cena :lol: origo kat stoji 60 000 + dph, ale jsou tam dva katy!:) takze 150 s dani... a sportovni kat na M5 stoji cca 15 000 x 2 :lol:

Napsal: pát 12.08.2005 22:11
od DRIV3RS
Tak pani dnes som to skusil riesit...spravil som medzikus zo silonu do ktoreho som aj nainstaloval cidlo na snimanie teploty vzduchu...dal som tam zatial len testovaciu hrusku (sport.filter) Otacky si drzi pekne nekolisu ale som nestihol spravit tepelnu clonu..takze to budem riesit este zajtra...auto som len tak decentne bol vyskusat ale pokles vykonu som necitil...zvuk je nadherny :lol: Zajtra to este odizolujem od tepla a pojdem poriadne vyskusat...dam vediet...katy som zatial nechal..este uvidim co znimi...

Napsal: čtv 25.08.2005 18:59
od Pavel H
DRIV3RS píše:Tak pani dnes som to skusil riesit...spravil som medzikus zo silonu do ktoreho som aj nainstaloval cidlo na snimanie teploty vzduchu...dal som tam zatial len testovaciu hrusku (sport.filter) Otacky si drzi pekne nekolisu ale som nestihol spravit tepelnu clonu..takze to budem riesit este zajtra...auto som len tak decentne bol vyskusat ale pokles vykonu som necitil...zvuk je nadherny :lol: Zajtra to este odizolujem od tepla a pojdem poriadne vyskusat...dam vediet...katy som zatial nechal..este uvidim co znimi...
Tak ted jsi mne dostal. Kde jsi to byl zkouset, ze jsi nepocitil zmenu vykonu? I kdyby byla 10 koni, tak to u toho auta pri "normalnim" provozu nepoznas. Zmenu poznas tak kolem dvaceti koni a to na to musis mit podminky. Jestli Ti muzu radit, tak do toho auta davej jen originalni dily. Kazda zmena je k horsimu. Vytunit si muzes slabsi auto, kde je to poznat, ale i tak je to blbost. Auto, resp, motor byl nejak postaveny a nema moc smysl to menit.

Napsal: pon 05.09.2005 15:09
od Mariom5
DRIV3RS píše:psena...Dik :P ano elek. su BBS "17" je tam sport.podvozok+pruziny ale netusim ake.Nieje na nom skoro nic porobene...akurat zadne svetla su tmave ale nie zastriekane sprejom ale orig. hella aj pred smerovky, a to male kridielko zo strechy. Lak natom je orig. Black metalic od BMW ale sa mi zda ze do laku dali trosku zelenej perlete lebo na slnku trosku ide do zelena. Ja tak isto na neho nechcem davat ziadne prahy ani kridla len ten predny naraznik sa mi moc nepaci.Chcel by som nieco viac do zeme.Ale dost uz o vzhlade :P

ALL...tak kto ma neake skusenosti z sport. filtrom (hruskou) na M5 a z vybratim katalu???
Ten predny naraznik mi pride na fotke ako obyc. nie ///M .
Skus http://www.e34.de tam si to vies porovnat. No som rad ze niesom sam v Ke co ma M5. Vydel som tam nedavno aj striebornu na nemeckych SPZ.

Napsal: pon 05.09.2005 15:16
od psena
Tak toho jsem si nevsiml...opravdu jak predni tak zadni naraznik neni M.

Napsal: úte 13.09.2005 23:06
od DRIV3RS
1pavel...som rad ze sa bavis...

mario..caf..asi mam kontakt na teba..od Kofiho..mam stebou nejaku rec ohladom auta...posli mi mail na teba...

Napsal: čtv 15.09.2005 16:07
od DRIV3RS
all...tak po dlhom spekulovani som katy vymietol von...auto brutalne ozilo..jeden bol zapchaty jak svina a druhy rozpadnuty..zvuk sa velmi nezmenil...spotreba ostala ta ista takze ziaden problem nenastal ako tu niektory spekulovali..takze kludne mozu ist von...