Stránka 2 z 4

Napsal: pát 25.07.2008 23:34
od Tashiro
KAMIL740 píše:Znam prevodovka.cz
:D


A co? OK

Napsal: sob 26.07.2008 00:38
od George_007
Tashiro píše:
KAMIL740 píše:Znam prevodovka.cz
:D


A co? OK[/quote

No jestli to ma stejnej majitel jako pred 4 -lety, tak bych tam nedal ani kolo....
V Holesovicich vedle HC Sparty je Hotel a pod nim jsou takove garaze a v nich delaji kluci pouze automaty. Jsou v pohode. Poslu ti tel kdyz budes chtit...

Napsal: sob 26.07.2008 01:04
od Tashiro
George_007 píše:
Tashiro píše:
KAMIL740 píše:Znam prevodovka.cz
:D


A co? OK[/quote

No jestli to ma stejnej majitel jako pred 4 -lety, tak bych tam nedal ani kolo....
V Holesovicich vedle HC Sparty je Hotel a pod nim jsou takove garaze a v nich delaji kluci pouze automaty. Jsou v pohode. Poslu ti tel kdyz budes chtit...


Tak pošli SZ

Napsal: sob 26.07.2008 09:56
od Marten
Do převodovky se určitě 13,5L oleje nevejde (záleží samozřejmě co je to za převodovku). Vleze se tam kolem 8 litrů možná míň podle typu. Zbylé množství je na průplac měniče.
Mimochodem v návodu E39 je psáno, že náplň v atomatu je celoživotní. Počítá se však s tím, že životnost převodovky je 150 tis. Km. Takže pokud někdo chce prodloužit životnost, měl by měnit u staršího auta po 40 tis. Km. :wink:

Napsal: sob 26.07.2008 22:31
od KAMIL740
PROC??

Napsal: ned 27.07.2008 14:34
od Marten
Co PROČ? 8O

Napsal: ned 27.07.2008 15:19
od KAMIL740
No jestli to ma stejnej majitel jako pred 4 -lety, tak bych tam nedal ani kolo....




tohle proc

Napsal: ned 27.07.2008 17:27
od Marten
Aha, nevšim sem si..

Napsal: úte 06.12.2011 23:10
od mondak
Zdravím, ví někdo, kolik litrů oleje se dává do automatu u e39 540i?? děkuji

Napsal: stř 07.12.2011 08:31
od Birkoff
Teď se tady o tom mluví ... Úplně prázdná a prázdný měnič cca 13l (podle typu), pouze ve vaně + filtru (jen výměna) cca 6l a pokud děláš průplach tak záleží kolikrát. Vlastní zkušenost s ZF 5HP24. Osobně jsem žádnej průplach nedělal a za nějakejch 40-50tis to vyleju znova. Stejně ten olej trpí jako zvíře.

Napsal: pát 09.12.2011 23:21
od mondak
Právě řeším s mechanikem, co je to přesně za typ převodovky!? Podle toho musíme vybrat ten správný olej..je to ten typ ZF 5HP24(dle vinu by to mělo být ono) nebo ta druhá 5HP30?díky

Napsal: pon 12.12.2011 08:33
od Birkoff
5HP24 je stepík a já mám zelený štítek takže ESSO LT71141. 5HP30 myslím není step.

Napsal: čtv 15.12.2011 15:07
od rooc
akorát taková výměna nemá zamák smyl, když v hydroměniči nechaj starej olej a do toho lisknou novej, musí tam poodpojovat pár hadiček aa auto nahodit aby to vyteklo i z měniče..pak to má větší smysl měnit, než to udělat napůl

Napsal: ned 01.01.2012 18:44
od mondak
Výměna oleje v převodovce se zdařila vč.filtru a samo o sobě to řadí lépe, jen při ráznějším přidání plynu trochu škube a sem tam i pěkně kopne 8O nevíte někdo, v čem by mohl být problém??

Napsal: pon 02.01.2012 16:10
od rooc
to bude tím, že tam toho nového oleje máš málo

Napsal: sob 07.01.2012 01:12
od mirdas
Ahoj, chci si vyměnit olej, a čtu tady o měniči, vypustit, že jsou v něm nečistoty, ten olej běhá dokola ne? Přes filtr, takže největší svinstvo by asi mělo být tam. Pokud olej jen vypustim a doleju novym, tak se mi jen smíchá s tím starým ne. Pokud je v měniči bordel, kterej tam drží a nevyplave za běhu, tak podle mě nevyplave ani potom. To by se asi musel dlouho vyplachovat. TZN že já tam ted dam novej, budu jezdit tím propláchnu měnič a pak vyměnim dřív, protože nevim kdo a kdy ho měnil naposledy.

Napsal: sob 07.01.2012 09:16
od rooc
já nevím jak u bmw ale mě na mercedesu měnili olej tak, že podtlakem.., nebo jak vypustili i měnič..prostě tam nalili zvrchu olej...odpojili 2 hadice natočil se motor a včechen špinavej olej vytekl ven jak začal téct novej bylo to znamení že i v hydroměniči je ojel novej..., ale je fakt že já to jezdil ze severní moravy servisovat až do nehvizd u pha.., protože tam je fakt frajer co tomu rozumí...jiní mi tvrdili, že se do té převodovky vtláčí olej zespod a podobné nesmysly....prostě si dej bacha komu to dáš a jestli tomu fakt rozumí

Napsal: úte 10.01.2012 08:50
od Birkoff
Mercedesy mají (myslím) vypouštěcí šroubek na měniči. Nevím proč to BMW taky nedělá, takže jedině komplet rozborka.

Napsal: úte 10.01.2012 12:56
od rooc
Vypoustec maj ty starsi u novych tam musis neco odpojit a starej olej vytlacit

Napsal: úte 10.01.2012 12:57
od mirdas
je teda nějakej fígl jak prolejt i hydroměnič? Koukal jsem na video na youtube. Nasadil hadičky nastartoval a čekal až poteče čistej olej. Ale nebyl to baworák.