Stránka 2 z 2

Napsal: stř 22.06.2005 16:17
od darmon
Klakson píše:
tds píše:Dávat POP-OFF ventil na diesela je pitomost, protože u benzínna zastavuje turbo přetlak v sacim traktu který vznikne zavřením škrtící klapky při ubrání plynu, právě tento přetlak ventil odpustí ven tudíž nic nebrání turbu se dál otáčet zvýšenýma otáčkama. u diesela žádné škrtící klapky nejsou to znamená že turbo nemá co brzdit.
100% odpověď :wink: :lol:
ktera tu byla ovsem uz minimalne jednou :D

Napsal: čtv 23.06.2005 07:18
od Klakson
darmon píše:
Klakson píše:
tds píše:Dávat POP-OFF ventil na diesela je pitomost, protože u benzínna zastavuje turbo přetlak v sacim traktu který vznikne zavřením škrtící klapky při ubrání plynu, právě tento přetlak ventil odpustí ven tudíž nic nebrání turbu se dál otáčet zvýšenýma otáčkama. u diesela žádné škrtící klapky nejsou to znamená že turbo nemá co brzdit.
100% odpověď :wink: :lol:
ktera tu byla ovsem uz minimalne jednou :D
no jo, :lol:

Napsal: čtv 23.06.2005 16:01
od Miki_JI
Hanz píše:
Miki_JI píše:
darmon píše: jo, je to jeden z lidi, ktery jsou schopny slibit modry z nebe, ikdyz ho jen vidi na obrazku... prijde mi, ze kdyby uvazoval trochu jinak, mohl by se mit podstatne jinak, pze je sikovnej
To mas pravdu. Ale kdyz na neco od neho cekas mesice .... prestane Te to bavit a zajdes jinam. :roll: