Napsal: sob 26.09.2009 18:46
Zdravim, mám BMW E46 a mám následujicí problém. Po měsíci co jsem auto koupil se rozvítila kontrolka oleje. Můj automechanik mi řekl, ať doleju a sleduju ubýtek. Dostalo se to tak daleko, že sem dolýval 1l oleje 1x za 14 dní, teda celkem drasticky.
Domluvil sem se s ním, že to začne řešit (známí mi teď říkají, že to měl řešit hned, že u BMW se tohle nesmí stát)
Tři dny před plánovaným servisem jsem jel do Legolandu a při cestě nazpět se motor zadřel, přestal fungovat 5-tý válec. Volal sem mu a on mi řekl, ať doleju olej a přijedu jak bylo plánováno. (opět mi známí řekli, že to je největší kravina co mi mohl poradit, neměl sem se ani pohnout)
Ok, všechno překousnu a dorazím do servisu. Po několikadení hospitalizaci mi volá servisák, že je to zadřený a že to bude drahý. S tím se počítal, takže se ho ptám, kdy to bude? Trvalo to dost dlouho, ale "opravil" to. Když už to měl rozebrané, tak mi vyměnil všechny, těsnění, a prostě co šlo, chtěl sem vyměnit vše, když už to měl venku.
Funkční auto mi dal za cca 32.000 Kč. První den bylo vše v pořádku. Druhý den taky... najel sem asi 500 km a čtvrtý den to začalo pěkně kouřit, z výfuku šel bílý kouř. Tak sem opět jel do servisu, kde mi po první opravě řekl, že mi dává záruku 55.000 km na motor
proč tedy jezdit jinam.
Znovu to rozebrali, zkontrolovali hlavu, byla prý v pořádku. Zjistil po dalších testech, že do 3-tího válce jde voda a nevěděl odkud. Po dalším testování mi řekl, že se bude muset vyměnit blok motoru.
Upřímně už mě to celkem štve, kamarádi co mají BMW mi říkají, že to je nějaká blbost, že o tomhle nikdy neslyšeli.
Je tu někdo, kdo by mi k tomu něco řekl... zda už někdo něco slyšel. Je fakt divné, že do zmíněné opravy, kdy to žralo "jen" olej, bylo auto úplně v pořádku. Jsem z toho mírně řečeno smutnej až nešťasnej. Za jakkoukoliv pomoc budu vděčný. Děkuju.
Domluvil sem se s ním, že to začne řešit (známí mi teď říkají, že to měl řešit hned, že u BMW se tohle nesmí stát)
Tři dny před plánovaným servisem jsem jel do Legolandu a při cestě nazpět se motor zadřel, přestal fungovat 5-tý válec. Volal sem mu a on mi řekl, ať doleju olej a přijedu jak bylo plánováno. (opět mi známí řekli, že to je největší kravina co mi mohl poradit, neměl sem se ani pohnout)
Ok, všechno překousnu a dorazím do servisu. Po několikadení hospitalizaci mi volá servisák, že je to zadřený a že to bude drahý. S tím se počítal, takže se ho ptám, kdy to bude? Trvalo to dost dlouho, ale "opravil" to. Když už to měl rozebrané, tak mi vyměnil všechny, těsnění, a prostě co šlo, chtěl sem vyměnit vše, když už to měl venku.
Funkční auto mi dal za cca 32.000 Kč. První den bylo vše v pořádku. Druhý den taky... najel sem asi 500 km a čtvrtý den to začalo pěkně kouřit, z výfuku šel bílý kouř. Tak sem opět jel do servisu, kde mi po první opravě řekl, že mi dává záruku 55.000 km na motor

Znovu to rozebrali, zkontrolovali hlavu, byla prý v pořádku. Zjistil po dalších testech, že do 3-tího válce jde voda a nevěděl odkud. Po dalším testování mi řekl, že se bude muset vyměnit blok motoru.
Upřímně už mě to celkem štve, kamarádi co mají BMW mi říkají, že to je nějaká blbost, že o tomhle nikdy neslyšeli.
Je tu někdo, kdo by mi k tomu něco řekl... zda už někdo něco slyšel. Je fakt divné, že do zmíněné opravy, kdy to žralo "jen" olej, bylo auto úplně v pořádku. Jsem z toho mírně řečeno smutnej až nešťasnej. Za jakkoukoliv pomoc budu vděčný. Děkuju.