Stránka 2 z 3
Napsal: čtv 14.04.2011 17:00
od ZaK
Já jsem si blbě přet ten tvůj odkaz a tím pádem jsem na to špatně ragoval, tak jsem to radši smázl, aby se do mě pak někdo zas nenavážel. Nicméně, větrák se ti rozjede po zapnutí klimy na nižší rychlost zároveň s během kompresoru. Jak kompresor vypne, ventilátor se zastaví. Jinak ho spíná ještě to čidlo na chladiči při dosažení určitých teplot.
Napsal: čtv 14.04.2011 17:11
od radokrno
tak to je docela dobře ,že jsi se spletl páč jsi i reagoval.díky moc.
našel jsem odpory ,ale ani jeden pro TDS ak který tam půjde ?
http://www.ioffer.com/si/Radiator+Fan+R ... AEA?page=3
eště toto
http://www.bmaparts.com/item.wws?sku=BM ... eight=0.12
ta druhá varianta by ušla ,ale nevim jak je to spoštovným?
Napsal: čtv 14.04.2011 17:22
od radokrno
mohl bych vědít nějaké to infoo tom odporu,nějakej výkon atd...
co to udělá bez odporu,pojede to porád na vysokou rychlost a nebude problem s tou nepomalejší rychlostí.
Napsal: čtv 14.04.2011 19:01
od ZaK
Tak v podstatě když ho vyřadíš z obvodu a dáš to na tvrdo, měl by teoreticky jet na plno. Zkusím ti změřit hodnotu jakou na něm mám, ale mám m50b20, takže netuším jestli ti to k něčemu bude pokud se to liší dle motorizace. Teoreticky by mohl jít nahradit jakýmkoli výkoňákem, ale bude potřeba znát nějaké ty watty , které to má vyzářit.
Napsal: čtv 14.04.2011 19:12
od radokrno
mám jen toto 0.5ohm 85w
a když bude valit porád tak bude jedno kolik si nastavim na regulačním kolečku ,jestli 20 nebo 25 či 18.bude to prostě porád na plno.nebo to s tim nesouvysí a pokud já sepnu klima tak se rozeběhne ten ventilátor naplno a poběží dokud ho nevypnu,jestli jo a já ten odpor neseženu ,nebo seženu za nějakej mega peníz tak to půjde na tvrdo dokud nepřijdu na nějakou normální variantu.hlavně aby mi to chladilo při stání na místě třeba v koloně na D1 což se mi stalo minulé léto.a mám strach z toho vaření při zapnuté klimě a fakt se mi nechce vypínat klima protože bych to mohl uvařit ,když ta klima je tam proto abych v tom autě neomdlel při stání v koloně a hlavně kvůli malým dětem ,že jo.Musí to jít nahradit,něčim normálním.stejně jak termistor.
Napsal: pát 15.04.2011 07:43
od radokrno
Možná náhrada za rezistor od siemensu.
paralelní zapojení těchto dvou rezistorů
http://www.gme.cz/cz/rr-w50-1r-tyco-p114-600.html
možná nebude v místě původním,ale to je fuk,pro lepší výměnu bych ho dal i jinam.
Napsal: pát 15.04.2011 10:07
od radokrno
ZaK píše:Tak v podstatě když ho vyřadíš z obvodu a dáš to na tvrdo, měl by teoreticky jet na plno. Zkusím ti změřit hodnotu jakou na něm mám, ale mám m50b20, takže netuším jestli ti to k něčemu bude pokud se to liší dle motorizace. Teoreticky by mohl jít nahradit jakýmkoli výkoňákem, ale bude potřeba znát nějaké ty watty , které to má vyzářit.
mělo by to být stejné.až bude čas tak to promeraj a uvidíme
Napsal: pát 15.04.2011 16:56
od radokrno
Tak snad zítra to bude,ale kdyby ne tak scháním větrák k chladiči klimatizace.samozřejmě funkční klidně bez odporu,to už nějak vymyslím,ale ten motor bych poteboval.
Napsal: pát 15.04.2011 20:10
od beny-maser
a taiwanskej nechceš?mám takovej pocit že zrovna tohle se z druhý ruky bude schánět blbě,protože na tu vrtuli lítaj ty největší sračky.
Napsal: sob 16.04.2011 06:51
od radokrno
konkrétně já tam skoro žádný sračky neměl a to ani na tom chladiči..
jinak odpor se dá sehnat i u nás stojí zhruba 200kila stejnej rozměr.parametry 100Watt 0.47 Ohms.a tepelné omezení u těchto odporů asi neni to,ale zjistim až ho rozříznu.
a motor scháním z druhý ruky ,tím myslím použitej ale z bavoráka.
Napsal: sob 16.04.2011 10:14
od beny-maser
pokud má ten odpor správnou watáž tak tě teplo nemusí zajímat to už je tím daný,do sraček jsem zahrnul i slanou vodu, protože kvůli něčemu ti ložiska musej odcházet. To že scháníš z druhý ruky originál jsem taky pochopil. Otázkou je kolik za to kdo bude chtít a jak dlouho to potom vydrží. Jinak nová vrtule se dodává s rámem a s odporem.
Napsal: sob 16.04.2011 12:40
od radokrno
ale ložoska na motoru jeli pěkně ,ale stator byl rozysapnej a plnej špon.
Jo prodává.ale stojí 6litrů a v tý levnější variantě ,bude možná z Číny a to si radší koupim odpor z Ruska a motor seženu starší z Kanady.Ale řikám uvidíme ,třeba nakonec nic jinýho nezbyde než si dojít do autokelly a říct ten za 2500 kč pani.
Napsal: sob 16.04.2011 13:13
od beny-maser
a co to tam rozsypalo?jako jaká je příčina?není přece normální že se rozpadne stator,aby originál nebyl taky z číny, chystám se na to zítra tak uvidím jak je na tom ten můj.
Napsal: sob 16.04.2011 13:30
od radokrno
ty destičky magnetický co jsou nalepený na vnitřní straně deklu motoru byly odlepený a příchycený na vynutí a proto se to netočilo,ale když jsem vytah vynutí s předním deklem motoru a držel to za dekl tak se to točilo krásně.Plus ten odpor je v háji.
No a já jsem ted ten motor nesehnal,ale pokud budu chtít tak za deset zhruba dest dní se jede do němec a tam by měl být ,ale bude taky i s tim odporem.Zhruba 1000kč.každopádně sem dám potom link na tu levnější variantu odporů ,která se dá sehnat tady u nás.pro sichr.
Napsal: sob 16.04.2011 14:33
od radokrno
tak je možný že prvovýroba bude čína a nálepka kanada siemens,jako už u všeho.ono i klimatizační kompresor vyrobený v čechách neni žádnej med.osobně bych ho vzal,ale jistotu v nom nemám a tu se nabízí varianta zda-li neni lepší koupit ventilátor za 2000 komplet,páč nabízenej jetej tady u nás je za 1500kč a to je dost a z jinýho auta na díly nebiude asi zrovna v nejlepším stavu.momentálně váhám zdali to tak neudělat a trochu si ten motor údržbově hlídat,ale jak
o tom resistoru je to jiná,když se vysere jen to tak si myslím že než dávat minimálně 500kč + 200kč za poštu bude lepší najít tu náhradu tady u nás.
nevim no co myslíš ty koupit ted levnější a čekat co bude nebo počkat na ten z DE za maximálně 1200kč komplet ale jetej?
každopádně nejsem blázen abych dával 7000kč za elektromor plus odpor.tak dobře na tom nejsem,tu dvojku maximálně
Napsal: ned 17.04.2011 07:18
od beny-maser
no já jsem to taky zvažoval jestli koupit jetej originál nebo druhovýrobu, ale za ten jetej neví lidi co by chtěli a pohyboval jsem se ve stejnejch cenách co ty plus poštovný nebo cesta a to jsem skoro na ceně kopletně novýho, na kterej mám dva roky záruku, takže když se to vysere, tak to vyreklamuju, jen budu mít pakec to zase rozebrat. Dneska se chystám, že to vyměním tak ti poreferuju.
Napsal: ned 17.04.2011 20:17
od beny-maser
tak mám vyměněno, záležitost cca 30 min, taiwan tam padnul jak ulitej, zpacování taky dobrý, za ty prachy si nemůžu stěžovat.
jak jsi rozebral ten motor?ten můj není nijak sešroubovanej ani spertlovanej je to kanadskej siemens.
Napsal: pon 18.04.2011 13:46
od radokrno
no tak paráda,,motor jsem ze zvědavosti obřezal,stejně tak odpor jsem obříznul ze zvědavosti,prasklá tepelka,ten odporovej drát byl dobrej,.
Mě teda samotný vyndání 30 minut netrvalo ,ale vyndal jsem ho taky,uvidime jak půjde tam:Zajímá mne jak jsi ho tam nasunul?máš tam taky ty trubky od serva?
Napsal: pon 18.04.2011 15:01
od beny-maser
trubky od serva tam mám taky stačilo je dole povolit 2xM6 a dát na stranu. Měl jsem dole nárazník i masku.Gumy jsem nechal původní a nové šroubky jsem jen prostrčil a utáhl.
Napsal: stř 20.04.2011 20:40
od radokrno
tak operace dokončena,trubky jsem nepovoloval protahl jsem to zkrz a taky se povedlo,gumy jsem tam nechal ty nový a doporučuji tam nechávat ty starý páč operace s nastrčením jak svině,jinak vše funguje a to je to hlavní.Jinak požil jsem také made in taiwan za 1990kč,plně totožný s tim od siemensu,uvidíme jak dlouho nám vydrží.každopádně jakmile budu mít info o tom odporu vložím ho sem.díky všem