Stránka 2 z 2

Napsal: stř 23.03.2005 15:51
od marek_b
zdar pani, po prečítaní vaši príspevkou som nejak stratil chu? kupi? 525tds...ale......Mám možnos? od kamoša kupi? 525tds r.v.93, nejaká ta vybava auto ma cca 350.tiskm, servis len BMW.....za posledný rok vymenil čerpadla, alternátor, spojku, trisky, štarter, prednú napravu a nejake drobnosti....auto nedymý, naštartuje na prvy šup aj ked stalo 2 týždne....chcel by som počuj Váš nazor, či do neho mam is?, lebo naftové kamínka som ešte nemal

Napsal: stř 23.03.2005 16:05
od voko21
ManyP píše:jakou mas spotrebu???


To je těžký, záleží jak nastavím to čerpadlo. Hojně té možnosti nastavení využívám, většinou jedu jen po městě, tak to mam utažený na úkor výkonu. Když mam chu? na trochu sportovnější jízdu, tak to zase povolim. Když bych udělal průměr, tak to bude okolo 9l. Extrém je u mě 6,5l, ale jel jsem klobouk. Momentálně se mi spotřeba špatně počítá, protože jak jsem uved, nemam BC a teď mi neukazujou ani ujetý km.

Napsal: stř 23.03.2005 16:07
od Hitman
majitel jednoho docela sikovneho a velkeho servisu u HK mi rikal ze u dieselu praskaj hlavy docela casto, ja bych do tak stareho auta s tds nesel a asi ani do noveho tds :)

Napsal: stř 23.03.2005 16:09
od voko21
marek_b píše:zdar pani, po prečítaní vaši príspevkou som nejak stratil chu? kupi? 525tds...ale......Mám možnos? od kamoša kupi? 525tds r.v.93, nejaká ta vybava auto ma cca 350.tiskm, servis len BMW.....za posledný rok vymenil čerpadla, alternátor, spojku, trisky, štarter, prednú napravu a nejake drobnosti....auto nedymý, naštartuje na prvy šup aj ked stalo 2 týždne....chcel by som počuj Váš nazor, či do neho mam is?, lebo naftové kamínka som ešte nemal


Když znáš a majitele, víš že se na něj můžeš spolehnout a tak bych do toho šel. To už by si člověk nemohl koupit vůbec nic. Záleží na stavu, výbavě a nakonec i na penězích.

Napsal: stř 23.03.2005 16:32
od skautik
marek_b píše:zdar pani, po prečítaní vaši príspevkou som nejak stratil chu? kupi? 525tds...ale......Mám možnos? od kamoša kupi? 525tds r.v.93, nejaká ta vybava auto ma cca 350.tiskm, servis len BMW.....za posledný rok vymenil čerpadla, alternátor, spojku, trisky, štarter, prednú napravu a nejake drobnosti....auto nedymý, naštartuje na prvy šup aj ked stalo 2 týždne....chcel by som počuj Váš nazor, či do neho mam is?, lebo naftové kamínka som ešte nemal


ja myslim ze uplne v pohode, taky tu je dost lidi co jsou s td/s spokojeni :)

Rudosh, ja, Lukas.h, martinez, marekis atd. jakoze nikdy zadny problem s hlavou a podobne.

jinak pokud menil vsechny tyto veci a servisoval to pravidelne tak bych se toho nebal. Zkus to s nim projet zahrat na provozni teplotu a pak to nechat stat tak 15 - 20 min v klidu. Pokud to pak nastartuje na 1 - 2 protoceni motoru (nerikam na drc :) ) tak je to v klidu, ale pokud se to musi startovat pri teplem motoru dlouho tak je to zrale na repasi vstrikovaciho cerpadla :)

Napsal: stř 23.03.2005 16:38
od marek_b
čerpadla boli menené, jak vstrekovacie tak aj podavacie....nastavovane v Bosch-i, okrem turba su tam skoro všetko new veci, na všetko existuju papiere o kupe a samo že ešte su v zaruke rok.....ja sa bojím len tej palice.

Napsal: stř 23.03.2005 16:47
od voko21
marek_b píše:čerpadla boli menené, jak vstrekovacie tak aj podavacie....nastavovane v Bosch-i, okrem turba su tam skoro všetko new veci, na všetko existuju papiere o kupe a samo že ešte su v zaruke rok.....ja sa bojím len tej palice.


To si ale budeš muset rozhodnout sám, jestli ano nebo ne. Podle toho co píšeš a co tu čtu, je to solidní koupě.

Nesouhlasí rok, ale není to tahle 525ka? : http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... pic&t=7560

Napsal: stř 23.03.2005 18:42
od skautik
marek_b píše:čerpadla boli menené, jak vstrekovacie tak aj podavacie....nastavovane v Bosch-i, okrem turba su tam skoro všetko new veci, na všetko existuju papiere o kupe a samo že ešte su v zaruke rok.....ja sa bojím len tej palice.


to ale neni vec ktera se nici sama od sebe, tomu musi nekdo pomoci...

Napsal: stř 23.03.2005 19:10
od pepus
TDSko muzu jenom doporucit, co na nem ale odchazi je to cerpadlo.... to se da resit tak od 7000(bastl)-35000(komplet novy), rozumny je repase nebo nova vrchni cast. ale je to komplikovanejsi motor nez ostatni motory z dob e34, takze je to kus od kusu, jak se k tomu predchozi majitel choval...

Napsal: stř 23.03.2005 22:06
od Mirw
Mam taky TDSo,rv. 93,problemy s cerpadlem mel snad kazdej,s hlavou spousta lidi,ale ja ne. U Chraisleru prej praska taky, jeden typek z Plzne co dela BMW rikal ze je to tim jak je ta hlava dlouha,z jakyho je materialu,...Proste kdyz chladne tak se materialy vni krouti a kuli tomu popraska nebo tak neco,... :idea: :oha:

Napsal: čtv 24.03.2005 10:09
od marek_b
nie to auto to nieje ja som z SK,

Napsal: čtv 24.03.2005 10:14
od voko21
marek_b píše:nie to auto to nieje ja som z SK,


Jo to vím, ale zmátlo mě jméno inzerujícího. :oops: Gabo zní hrozně slovensky. :)

Napsal: čtv 24.03.2005 11:03
od skautik
Mirw píše:Mam taky TDSo,rv. 93,problemy s cerpadlem mel snad kazdej,s hlavou spousta lidi,ale ja ne. U Chraisleru prej praska taky, jeden typek z Plzne co dela BMW rikal ze je to tim jak je ta hlava dlouha,z jakyho je materialu,...Proste kdyz chladne tak se materialy vni krouti a kuli tomu popraska nebo tak neco,... :idea: :oha:


jo proto se nesmi ten motor prehrivat :)

Napsal: čtv 24.03.2005 11:19
od marek_b
nesiem sa prehrievat.....ale ako tomu zabrani????? ja som mal vždy len benzín, aj ked v praci mam tdi, ale tomu naklada každy ved je v záruke :o)), a verte ci nie mame ich problem v zime po meste zahriat nieto prehriat to asi ani nejde.....pasuju veci na BMW motor z motora čoi sa montoval do opel omega??? myslím že je to sami či nie??

Napsal: čtv 24.03.2005 11:44
od voko21
marek_b píše:nesiem sa prehrievat.....ale ako tomu zabrani????? ja som mal vždy len benzín, aj ked v praci mam tdi, ale tomu naklada každy ved je v záruke :o)), a verte ci nie mame ich problem v zime po meste zahriat nieto prehriat to asi ani nejde.....pasuju veci na BMW motor z motora čoi sa montoval do opel omega??? myslím že je to sami či nie??


Např.: Přehřívání: 1/Nejezdit bez vrtule chladiče (Já jezdím s klimou, tak se tam točí hned dvě.) 2/Nejezdit dlouho v otáčkách okolo 5000 3/Hlídat stav vody v chladiči+ucpání+zavzdušnění 4/Nemít vylágrovaný vodní čerpadlo :? 5/Měnit olej+kvalitní+sledovat hladinu(nekterá auta ho žerou.) 6/Měnit klínové řemeny (u passáta mi vylítnul řemen od vod.čerpadla a za chvíli teplota stoupala) 7/Nejlépe ihned zastavit, když leze teplota nahoru 8/Mít v pořádku ukazatel teploty na palubce. 9/Další se najdou :)

!U 524td měnit včas rozvoďák a když koupíš 524td od neznámého vojína, tak je lepší ho vyměnit hned, pokud není evidentně vidět, že je to funglovka.

Už mi tady někdo poučil, že né všechny díly motoru z Omegy 2.5td jdou do BMW 2.5td, tak nevím. :oops:

Napsal: čtv 24.03.2005 12:21
od skautik
voko21 píše:
marek_b píše:nesiem sa prehrievat.....ale ako tomu zabrani????? ja som mal vždy len benzín, aj ked v praci mam tdi, ale tomu naklada každy ved je v záruke :o)), a verte ci nie mame ich problem v zime po meste zahriat nieto prehriat to asi ani nejde.....pasuju veci na BMW motor z motora čoi sa montoval do opel omega??? myslím že je to sami či nie??


Např.: Přehřívání: 1/Nejezdit bez vrtule chladiče (Já jezdím s klimou, tak se tam točí hned dvě.) 2/Nejezdit dlouho v otáčkách okolo 5000 3/Hlídat stav vody v chladiči+ucpání+zavzdušnění 4/Nemít vylágrovaný vodní čerpadlo :? 5/Měnit olej+kvalitní+sledovat hladinu(nekterá auta ho žerou.) 6/Měnit klínové řemeny (u passáta mi vylítnul řemen od vod.čerpadla a za chvíli teplota stoupala) 7/Nejlépe ihned zastavit, když leze teplota nahoru 8/Mít v pořádku ukazatel teploty na palubce. 9/Další se najdou :)

!U 524td měnit včas rozvoďák a když koupíš 524td od neznámého vojína, tak je lepší ho vyměnit hned, pokud není evidentně vidět, že je to funglovka.

Už mi tady někdo poučil, že né všechny díly motoru z Omegy 2.5td jdou do BMW 2.5td, tak nevím. :oops:


z omegy jdou temer vsechny

proste sledovat teplotu vody ktera se musi vzdy a bezpodminecne za vsech okolnosti drzet pulky... pokud jde pres, zastavit dal nejezdit a zjistit pricinu, vyresit

kdyz tomu davas kartac tak to pred vypnutim motoru nechat chvili bezet aby se ochladilo turbo cyrkulujicim olejem, jinak se ti muze stat ze se ti zapece na hridelce a to neni uplne ok :)

Napsal: čtv 24.03.2005 13:39
od margos
ManyP píše:...e34 je supr auto v mnoha vecech bych rek ze lepsi jak e39 a proto ho chci mit co nejdyl ikdyz pro nekoho je to stara rachotina.


:woot: zase neprehanej!!

Napsal: čtv 24.03.2005 17:46
od marek_b
tak to by nemal by? až taký problem, v aute je castrol RS, a udajne ho nezozere ani kapičku, jediny auto ktore sa mi prehrievalo bola filcka, a ta to zvladla aj v zime v zapche :o))