Stránka 2 z 3
Napsal: čtv 19.08.2004 21:30
od Mad Max
Koupil jsem ji 11/2001 v Praze, jsem třetí majitel, byla koupená nová v CR, mám najeto 245.000 Km, auto se nijak nesere, nic nezlobí. Krom pár detailů, mám skoro max výbavu. Cenu neprozradím, ale byla tehdá dost mastná. Do oprav jsem dal něco kolem 50.000,- Kč.
Napsal: pát 20.08.2004 15:57
od Huska
bpytlik píše:huh tak to je docela husta cena za e34...zato uz sezenes hodne slusnou M5
Já nepsal že tolik chce.... prostě jsem jen tipnul podle rozhovoru a možná jsem přestřelil, ale za Top stav Top výbavu a kombajna se někdy vyplatí si připlatit.
Napsal: pon 23.08.2004 12:16
od Zave
Kdyz ma nekdo svoje auto rad tak se jen tak hold nenecha uplatit...
Napsal: pon 23.08.2004 18:49
od Mad Max
To Anonymní: pokud budeš chtít cokoli vědět o 540iA, nebo se svést, tak není problém. Napiš na e-mail, nebo SZ.
Napsal: pon 23.08.2004 21:46
od RedBaron
To samé platí o mě. Rád svezu a poradím a když někdo dá 130.000,- tak i vcelku rád prodám.
Minulý týden jsem dělal výměnu vodní pumpy, přední tlumiče KONI, ložisko kola, geometrii, STK+emise, vzduchový filtr. Má najeto 215 tisíc, koupil jsem ji v březnu, ke kterému má doloženo servisní knížkou 206 tisíc kilometrů v Pze u Bychla, dál ji bohužel nevedu. V ČB nemám dobré zkušenosti s BMW servisy, ale naopak vynikající s Davidem Bezpalcem, který sám vlastní tři sedmy a jednu M5, takže ví co dělá a ještě nikdy jsem nebyl s jeho opravami na 635CSi ani 540i ani na otcově 735i E32 nespokojen, ani jedna výhrada!
Auto jede, brzdí, zatáčí, zní, klimuje a funguje skvěle, je v něm nejvyšší kazeta JVC z loňskýho roku + nejvyšší JVC changer na 12CD s MP3, prostě 100 hodin hudby jenom na tlačítko, ve výbavě jsou 17" kovaná dvoudílná kola z M5 3.8, k tomu patnáctky na zimu, dál má auto elektrickou zadní roletu, poloautomatickou čerstvě naplněnou klimu, barva je lazurblau metallic, což je modrá perle? s fialovým nádechem na slunci, vnitřek modrý semiš a sportovní sedačky.
Fota nejsou problém a testovací jízda taky ne, o ceně ale opravdu smlouvat nebudu, s autem mě teď čekají jen spokojené kilometry za volantem.
777 240 818

Napsal: pon 23.08.2004 21:50
od Zave
Napsal: pon 23.08.2004 22:01
od RedBaron
Zave_M50 píše:8O
Mein got!!! To je kara!!!!
Ale jen takovej blbej dotaz... Nemlat me za to...
Sedi ti to stejne jako me, mas tam seriovej podvozek? Ja jo...... Je to normalni?
Na to, jak je to velkej sedan a jak je to pohodlný, je to velice fajn, kor teď s KONI na předku a 17" koly. Ale už jsem jel ve věcech jako M5, Corvette, 300ZX TT nebo Delta Integrale a to člověku přece jen trochu rozšíří obzory.
Napsal: pon 23.08.2004 22:14
od Zave
Jo ja tam mam klasiku podvozek ale chtel bych ten predek trosku dat dolu... Zda se mi ze je to moc nahore...
Ale jinak pohodli je to dobry...

Mam to radsi nez snizeny suprsporty, kde snad sou kola napevno ke kastli a citis tam kazdej kaminek na silnici...

Napsal: úte 24.08.2004 00:11
od psena
Sory , ale proc to prodavas?Neco tykovyho shanim v manualu, ale ta tvoje je fakt krasna, to bych mozna fofrklacek ozelel.
Napsal: úte 24.08.2004 00:14
od Zave
Ja bych bral neco zase v automatu...
Fofrklacek mi uz leze na nerv... A nevic ja jezdim vyhlidkovou jizdu a nikam se nehonim, tak by byl automat gut...
Kdyby to tak slo predelat....

Napsal: úte 24.08.2004 00:36
od RedBaron
psena píše:Sory , ale proc to prodavas?Neco tykovyho shanim v manualu, ale ta tvoje je fakt krasna, to bych mozna fofrklacek ozelel.
Především proto, že je mi teď milejších 130 tisíc než tahle kára v garáži.
Ještě to malinko upřesním dál: Mít 130 tisíc a tuhle káru v garáži, tak ji neprodám ani za 160, protože co jí chybělo, už má a přede si jako kočka...
Prostě se tomu říká momentální finanční tíseň. Ne že bych denně visel za kravatu, kterou dvouapůlmetrovej rusák svírá v dlani a s nožem v tý druhý mi něco povídá o splácení dluhu, ale jsem tak nějak nervózní když mám dvojku v kapse, vyluxovanej účet a zanedlouho uplynuvší stavebko jsem někomu slíbil za to, že mi několikrát finančně vypomohl. Hlavně že mám blbec káru v nejlepším pořádku.
Ještě jsem v takový situaci nikdy nebyl a pocit, že jestli zítra někomu odřu auto a nebudu mít ani na pokutu, ten zrovna není dvakrát příjemnej. Ani nevím jak se to stalo, šestku jsem prodal za slušný peníze, pětku taky slušně koupil, ale teď se sešel půlrok s půlrokem a já se asi nějak přepočítal nebo stouply ceny, protože to jinak není možný a nezbejvá mi ani na věci, který jsem kdysi brával jako samozřejmost...
Jinak jestli seženeš 540i E34 v dobrým stavu s šestikvaltem, tak to ti fakt fandím. Osmiválců 4.0 se v řadě E34 vyrobilo opravdu pár, první dva roky šly objednat jen s automatem a jejich zákazníci je ani další dva roky s manuálem moc nechtěli, protože kombinace V8 a automat funguje velice hezky a pro takové, co si to nemysleli, tu byla spíš M5.
Napsal: úte 24.08.2004 00:39
od psena
maji vsechny sestikvalt?
Jinak o jedne vim, s manualem, ale RV 95 stoji 185K...to se mi zase nejak nechce davat=ted na to nemam...
Napsal: úte 24.08.2004 00:44
od psena
Jinak , to co jsi napsal uplne chapu....clovek nikdy nevi jak na tom bude za par mesicu...ale je potreba si uzavat ted...odkud jsi?Docela rad bych se prijel podivat.Vis co jsem psal jinde na foru, ze se lecim...ovsem uz zase citim to vzruseni z lovu nove kary a pritom mi stoji pred domem kara do ktere jsem nasypal za pul roku 70-80K....
Napsal: úte 24.08.2004 00:48
od RedBaron
psena píše:maji vsechny sestikvalt?
Jinak o jedne vim, s manualem, ale RV 95 stoji 185K...to se mi zase nejak nechce davat=ted na to nemam...
Ano, manuální převodovky k osmiválcům byly pouze šestistupňové, to samé u 740i.
Dávat kolem 200 tisíc za E34 je dneska už opravdu zcestné, je to morálně 20 let staré auto a ty potom už nikdy nenajdeš nikoho, kdo by ti zase při prodeji podobnou částku dal.
Jsem z ČB, problém projet se opravdu není.
Napsal: úte 24.08.2004 01:30
od Slavisimo
redbaron:MOC MOC krasná kára
Napsal: úte 24.08.2004 09:10
od Zave
Jo je to vazne kraska!!!
Napsal: úte 24.08.2004 10:26
od bpytlik
RedBaron píše:psena píše:maji vsechny sestikvalt?
Jinak o jedne vim, s manualem, ale RV 95 stoji 185K...to se mi zase nejak nechce davat=ted na to nemam...
Ano, manuální převodovky k osmiválcům byly pouze šestistupňové, to samé u 740i.
Dávat kolem 200 tisíc za E34 je dneska už opravdu zcestné, je to morálně 20 let staré auto a ty potom už nikdy nenajdeš nikoho, kdo by ti zase při prodeji podobnou částku dal.
Jsem z ČB, problém projet se opravdu není.
Jsem ochoten dat okamzite za e34 i 250k....ale pouze za m5 combi v 6ti kvaltu

Napsal: úte 24.08.2004 10:39
od Zave
RedBaron: Esi se muzu optat, kolik si dal za ty kola?
Napsal: úte 24.08.2004 10:58
od psena
Ve ctvrtek, jedu kolem CB a v patek nebo sobotu zpet.Jsi doma?
Posli mi prosim sve tel. do SZ dik.
Napsal: úte 24.08.2004 18:53
od RedBaron
Zave_M50 píše:RedBaron: Esi se muzu optat, kolik si dal za ty kola?
Nedal jsem za ně nic, koupil jsem je s autem. Teď jsou na ebay k mání, myslím, že včera byla cena za normální verzi 4ks 8x17" na 50 teuro, ale ještě se určitě vyšplhá. Pak tam byly jedny z M5 3.8 Nürburgring paketu 2ks 8x17" a 2ks 9x17 a tam byla aktuální asi 150 teuro. Dostat je do ČR není problém, Hanz by to měl umět nebo vím ještě o někom. Jsou to kovaný kola vyrobený pro BMW firmou BBS a jejich váha je 8.8 kg, zatímco u jiného kola ve stejném rozměru je to běžně i 14 kg.
Něco k přečtení o nich najdeš na:
http://www.abcwarrior.com/M5-Turbines.html