Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
výzva pro MadMaxe
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
bpytlik píše:huh tak to je docela husta cena za e34...zato uz sezenes hodne slusnou M5
Já nepsal že tolik chce.... prostě jsem jen tipnul podle rozhovoru a možná jsem přestřelil, ale za Top stav Top výbavu a kombajna se někdy vyplatí si připlatit.




-
- Registrovaný
- Příspěvky: 940
- Registrován: úte 02.09.2003 00:00
- Bydliště: ČB
- Kontaktovat uživatele:
To samé platí o mě. Rád svezu a poradím a když někdo dá 130.000,- tak i vcelku rád prodám.
Minulý týden jsem dělal výměnu vodní pumpy, přední tlumiče KONI, ložisko kola, geometrii, STK+emise, vzduchový filtr. Má najeto 215 tisíc, koupil jsem ji v březnu, ke kterému má doloženo servisní knížkou 206 tisíc kilometrů v Pze u Bychla, dál ji bohužel nevedu. V ČB nemám dobré zkušenosti s BMW servisy, ale naopak vynikající s Davidem Bezpalcem, který sám vlastní tři sedmy a jednu M5, takže ví co dělá a ještě nikdy jsem nebyl s jeho opravami na 635CSi ani 540i ani na otcově 735i E32 nespokojen, ani jedna výhrada!
Auto jede, brzdí, zatáčí, zní, klimuje a funguje skvěle, je v něm nejvyšší kazeta JVC z loňskýho roku + nejvyšší JVC changer na 12CD s MP3, prostě 100 hodin hudby jenom na tlačítko, ve výbavě jsou 17" kovaná dvoudílná kola z M5 3.8, k tomu patnáctky na zimu, dál má auto elektrickou zadní roletu, poloautomatickou čerstvě naplněnou klimu, barva je lazurblau metallic, což je modrá perle? s fialovým nádechem na slunci, vnitřek modrý semiš a sportovní sedačky.
Fota nejsou problém a testovací jízda taky ne, o ceně ale opravdu smlouvat nebudu, s autem mě teď čekají jen spokojené kilometry za volantem.
777 240 818

Minulý týden jsem dělal výměnu vodní pumpy, přední tlumiče KONI, ložisko kola, geometrii, STK+emise, vzduchový filtr. Má najeto 215 tisíc, koupil jsem ji v březnu, ke kterému má doloženo servisní knížkou 206 tisíc kilometrů v Pze u Bychla, dál ji bohužel nevedu. V ČB nemám dobré zkušenosti s BMW servisy, ale naopak vynikající s Davidem Bezpalcem, který sám vlastní tři sedmy a jednu M5, takže ví co dělá a ještě nikdy jsem nebyl s jeho opravami na 635CSi ani 540i ani na otcově 735i E32 nespokojen, ani jedna výhrada!
Auto jede, brzdí, zatáčí, zní, klimuje a funguje skvěle, je v něm nejvyšší kazeta JVC z loňskýho roku + nejvyšší JVC changer na 12CD s MP3, prostě 100 hodin hudby jenom na tlačítko, ve výbavě jsou 17" kovaná dvoudílná kola z M5 3.8, k tomu patnáctky na zimu, dál má auto elektrickou zadní roletu, poloautomatickou čerstvě naplněnou klimu, barva je lazurblau metallic, což je modrá perle? s fialovým nádechem na slunci, vnitřek modrý semiš a sportovní sedačky.
Fota nejsou problém a testovací jízda taky ne, o ceně ale opravdu smlouvat nebudu, s autem mě teď čekají jen spokojené kilometry za volantem.
777 240 818



-
- Registrovaný
- Příspěvky: 940
- Registrován: úte 02.09.2003 00:00
- Bydliště: ČB
- Kontaktovat uživatele:
Zave_M50 píše:8O![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mein got!!! To je kara!!!!
Ale jen takovej blbej dotaz... Nemlat me za to...
Sedi ti to stejne jako me, mas tam seriovej podvozek? Ja jo...... Je to normalni?
Na to, jak je to velkej sedan a jak je to pohodlný, je to velice fajn, kor teď s KONI na předku a 17" koly. Ale už jsem jel ve věcech jako M5, Corvette, 300ZX TT nebo Delta Integrale a to člověku přece jen trochu rozšíří obzory.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 940
- Registrován: úte 02.09.2003 00:00
- Bydliště: ČB
- Kontaktovat uživatele:
psena píše:Sory , ale proc to prodavas?Neco tykovyho shanim v manualu, ale ta tvoje je fakt krasna, to bych mozna fofrklacek ozelel.
Především proto, že je mi teď milejších 130 tisíc než tahle kára v garáži.
Ještě to malinko upřesním dál: Mít 130 tisíc a tuhle káru v garáži, tak ji neprodám ani za 160, protože co jí chybělo, už má a přede si jako kočka...
Prostě se tomu říká momentální finanční tíseň. Ne že bych denně visel za kravatu, kterou dvouapůlmetrovej rusák svírá v dlani a s nožem v tý druhý mi něco povídá o splácení dluhu, ale jsem tak nějak nervózní když mám dvojku v kapse, vyluxovanej účet a zanedlouho uplynuvší stavebko jsem někomu slíbil za to, že mi několikrát finančně vypomohl. Hlavně že mám blbec káru v nejlepším pořádku.
Ještě jsem v takový situaci nikdy nebyl a pocit, že jestli zítra někomu odřu auto a nebudu mít ani na pokutu, ten zrovna není dvakrát příjemnej. Ani nevím jak se to stalo, šestku jsem prodal za slušný peníze, pětku taky slušně koupil, ale teď se sešel půlrok s půlrokem a já se asi nějak přepočítal nebo stouply ceny, protože to jinak není možný a nezbejvá mi ani na věci, který jsem kdysi brával jako samozřejmost...
Jinak jestli seženeš 540i E34 v dobrým stavu s šestikvaltem, tak to ti fakt fandím. Osmiválců 4.0 se v řadě E34 vyrobilo opravdu pár, první dva roky šly objednat jen s automatem a jejich zákazníci je ani další dva roky s manuálem moc nechtěli, protože kombinace V8 a automat funguje velice hezky a pro takové, co si to nemysleli, tu byla spíš M5.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2208
- Registrován: čtv 18.12.2003 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Jinak , to co jsi napsal uplne chapu....clovek nikdy nevi jak na tom bude za par mesicu...ale je potreba si uzavat ted...odkud jsi?Docela rad bych se prijel podivat.Vis co jsem psal jinde na foru, ze se lecim...ovsem uz zase citim to vzruseni z lovu nove kary a pritom mi stoji pred domem kara do ktere jsem nasypal za pul roku 70-80K....
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 940
- Registrován: úte 02.09.2003 00:00
- Bydliště: ČB
- Kontaktovat uživatele:
psena píše:maji vsechny sestikvalt?
Jinak o jedne vim, s manualem, ale RV 95 stoji 185K...to se mi zase nejak nechce davat=ted na to nemam...
Ano, manuální převodovky k osmiválcům byly pouze šestistupňové, to samé u 740i.
Dávat kolem 200 tisíc za E34 je dneska už opravdu zcestné, je to morálně 20 let staré auto a ty potom už nikdy nenajdeš nikoho, kdo by ti zase při prodeji podobnou částku dal.
Jsem z ČB, problém projet se opravdu není.
RedBaron píše:psena píše:maji vsechny sestikvalt?
Jinak o jedne vim, s manualem, ale RV 95 stoji 185K...to se mi zase nejak nechce davat=ted na to nemam...
Ano, manuální převodovky k osmiválcům byly pouze šestistupňové, to samé u 740i.
Dávat kolem 200 tisíc za E34 je dneska už opravdu zcestné, je to morálně 20 let staré auto a ty potom už nikdy nenajdeš nikoho, kdo by ti zase při prodeji podobnou částku dal.
Jsem z ČB, problém projet se opravdu není.
Jsem ochoten dat okamzite za e34 i 250k....ale pouze za m5 combi v 6ti kvaltu

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 940
- Registrován: úte 02.09.2003 00:00
- Bydliště: ČB
- Kontaktovat uživatele:
Zave_M50 píše:RedBaron: Esi se muzu optat, kolik si dal za ty kola?
Nedal jsem za ně nic, koupil jsem je s autem. Teď jsou na ebay k mání, myslím, že včera byla cena za normální verzi 4ks 8x17" na 50 teuro, ale ještě se určitě vyšplhá. Pak tam byly jedny z M5 3.8 Nürburgring paketu 2ks 8x17" a 2ks 9x17 a tam byla aktuální asi 150 teuro. Dostat je do ČR není problém, Hanz by to měl umět nebo vím ještě o někom. Jsou to kovaný kola vyrobený pro BMW firmou BBS a jejich váha je 8.8 kg, zatímco u jiného kola ve stejném rozměru je to běžně i 14 kg.
Něco k přečtení o nich najdeš na:
http://www.abcwarrior.com/M5-Turbines.html