Stránka 2 z 3
Napsal: pon 31.05.2004 00:15
od mayklmaykl
mno udelal si kram s tuning cajkama na bmw fakt luxus ale nemel na to asi nervy protoze lidi sou kreteni tak to zas zavrel asi po 2mesicich.dela ted auta sam protoze v pallasu mu to z nejakyho duvodu nevyhovovalo.ja jsem psal ten prispevek ohledne sluzeb v palasu i odpoved na nej ale kde to je to nevim....jinak hamm ted dela s nekym auta je fakt ze je to machr ma snad nakej diplom 2.misto mezi bmw mechaniky v evrope.je v naky vesnici kus od turnova.vecer tam nejni dobry jezdit protoze tam jezdi von....a to pak neni kudy:-)) naposled jsem si rikal jestli by ho chytli Burns nebo Auriol vypadalo to ze se snima honi:-)))rikal ze prej naky cajky ma jeste takze kdo co chcete ptejte se dam vedet!!!! mel supr ceny sport filter 700-1200 otevrenej schnitzer za asi 2500 a tak!!!
Napsal: pon 31.05.2004 02:06
od Baxon
to mayklmaykl: kdyby jsi mi mohl poslat mailem na p. Hamma nějakej kontakt nebo kde ho najdu, tak bych to uvítal. Docela rád bych ho jel alespoň pozdravit. Díky.
Napsal: pon 31.05.2004 23:57
od mayklmaykl
hmm zeptam se ho a dam vedet von se celkem zasiva....
Napsal: úte 01.06.2004 10:54
od Baxon
mayklmaykl píše:hmm zeptam se ho a dam vedet von se celkem zasiva....
pacholek jeden
každopádně děkuju

Napsal: pát 04.06.2004 00:35
od mayklmaykl
tak hele prijed dame sraz v turnove ada tam dela rikal jsem mu ze tu je o nem docela debata tak byl prekvapenej trochu ale asi rad....cinkni mi na 731179589 a dohodnem se
Napsal: stř 07.07.2004 20:30
od Mad Max
Nebude levnější sehnat jiný motor V8 3,0l, nebo 4,0l?
Napsal: stř 07.07.2004 20:50
od Fugo
nevim jestli se už někdo neptal, ale měřil jsi kompresní tlaky?
Napsal: stř 07.07.2004 20:52
od Mad Max
alp píše:
... navic tolik nalitano nema aby byl jako celek v haji ... vsichni mi rikaj, ze tyhle motory jsou hrozny drzaky ...
Tomu se říká smůla.
Někde jsem četl, že 3,0l jsou víc nachýlný a serou se víc než 4,0l. Asi ve starším SPEEDu.
Napsal: čtv 08.07.2004 21:15
od Mad Max
Mnoho štěstí při hledání kámo.
Napsal: pát 09.07.2004 11:16
od darmon
alp píše:no mozna na tom neco bude. ale mluvil jsem dneska s Uhlikem a rikal ze ted ma na dilne 740ku a ze se chova uplne stejne jak ta moje ... tak nejak nevim ... kdybych alespon vedel po cem mam koukat ... ten motor je natolik slozitej, ze to neni jako kdyz jsem mel favo ... ale beztak to bude nejaka ptakovina ..., akorat nez se k ni dojde tak stihnu zesedivet ...

reseni je na bimmer.org.....
Napsal: pát 09.07.2004 14:41
od darmon
http://www.roadfly.org/bmw/forums/
ale nic hezkyho te tam neceka,

, ja to ctu jak se s tim trapi sedmickari a proto si o prvnich M60kach myslim svy....
Napsal: pát 09.07.2004 16:40
od darmon
to k nicemu nevede, hodne veci je ve starejch forech a to vyhledavani funguje pochybne, mne to nenajde nektery prispevky ktery jsem tam prokazatelne psal, protoze jednu dobu jsem tam byl hyperaktivni.
Proste tam napis to co jsi psal tady 07-07-2004 12:06 a ono ti hodne lidi odpovi co jeste dal se da udelat (a nepomuze to )
Napsal: ned 01.08.2004 12:18
od mayklmaykl
TAK COZ UZ JSTE NECO VYMYSLELI S HOUPAVEJMA M60KAMA???JA TOHO NAVYMEJSLEL ASI ZA 30LITRU A HOUPE TO FURT:-((
Napsal: ned 01.08.2004 12:20
od RedBaron
mayklmaykl píše:TAK COZ UZ JSTE NECO VYMYSLELI S HOUPAVEJMA M60KAMA???JA TOHO NAVYMEJSLEL ASI ZA 30LITRU A HOUPE TO FURT:-((
Za ty prachy bys měl jinej motor ve čtyřlitru, ne?
Napsal: ned 01.08.2004 14:13
od vir2l
Jenze jak to mas vedet, porad sypes a sypes a rikas si ze uz to musi byt ono, protoze to vzdycky uz dava kurva stoprocentne smysl a je to tisic sem a tisic tam a pak je ztoho 30. Taky to znam a jeste stokrat jinak. To same mam s M30. Vyradim a otacky mi klesnou dolu, nekdy to chcipne, to je pak super.
Napsal: ned 01.08.2004 14:23
od RedBaron
vir2l píše:Jenze jak to mas vedet, porad sypes a sypes a rikas si ze uz to musi byt ono, protoze to vzdycky uz dava kurva stoprocentne smysl a je to tisic sem a tisic tam a pak je ztoho 30. Taky to znam a jeste stokrat jinak. To same mam s M30. Vyradim a otacky mi klesnou dolu, nekdy to chcipne, to je pak super.
No, zrovna třiapůlí M30 se na vrakáčích válí spousta, motor jako takovej je nesmrtelnej, je to takovej bavoráckej smallblock. Většinou je problém ve stříkačce, chce to povyměňovat všecky hadice a když je to v čidlech, všechny se dají změřit jaký vrací hodnoty. Není to až zas taková věda a rozhodně bych nešel koupit něco, o čem si "myslím, že to vyřeší".
Napsal: úte 03.08.2004 11:02
od mayklmaykl
mno hezke uvahy....ovsem praxe je silena...bezte si nekdo zkusit sehnat kloudnou V8mu nekde na vrak nebo kamkoli jinam..strasnej problem motory stojej kolem 30-40ti litru+kupa nakladu na opravu+budu zarucene menit vsechno to co uz mam tady udelany...mimo to auto jsem koupil a to auto davam do kupy a chci ho tak jak je mit,stejne kdybych ted ciste teoreticky usetril desitku na necem tak je to u tohodle auta jako flusanec do more.proste za boha nemuzou prijit na to co v tom houpe je to nepochopitelny...vymeneny je vsecko motor je po G.O. kompletni atd...je to takovy zahadka mala no...nejvic to houpa kdyz jedu chvili na nizky otacky treba 1500 a tak tak to houpe po vyrazeni tak o 500...kdyz to dostava kotel tech 6500ot. tak houpne jenom jednou.volnobeznej ventil a tahle legrace jsou vymenene vse new takze nevim.
Napsal: úte 03.08.2004 17:40
od alexmol
na zaciatku som ciatal, ze ta zaujima co robi riadaca jednotka s datami z vahy vzduchu a z lambda sondy. Pokial viem, primarne sa riadi podla dat z vahy vzduchu (ci MAF), lambda sluzi na kontrolu, pretoze data z nej su logicky casovo oneskorene. A to by ti mohlo napovedat o tom oneskoreni (prehupe). Myslim si, ze motor pracuje podla lambdy. Pokial mas teda vahu vzduchu ok, bude to podla mna nieco so vzduchom za vahou. Ale je to len taka myslienka.
Napsal: úte 03.08.2004 21:29
od Fugo
Kdysy jsem měl na dílně jedno auto který taky dost houpalo, všechno se zkontrolovalo všechno bylo OK, závada byla taková že někdo tam kdysi dal jiné vstřiky ne ž tam měli být, velikost,odpor,tlak benzinu to všechno bylo stejný ale množství vstříknutého paliva bylo jiné a jednotka už to nedohnala, po výměně vstřiků je to OK.
Napsal: pon 09.08.2004 16:08
od RedBaron
mayklmaykl: Taky už bych rád abys to měl v pořádku, protože mě čtyřlitr přede jako kočička, vůbec žádnej problém během deseti tisíc, který jsem najel a jsem nerad, když mě někdo děsí takovýma story

Auto co jsem kupoval má servisní historii u Bychla a servisní knížku s doloženými 206 tisíci najeto jsem dostal k němu.