VW neni auto Mam firemny Passat a moj stary dobry bavoracik sa mi zda aj tak pohodlnejsi
Choc do ryti,keď VW nieje auto tak choc do ryci!Mal som ich vela a viem o čom je reč!
Nemůžeš srovnávat passata TDI s 530d,protože je to rozdíl min. 700.000,- Kč woe.
..ja netvrdim ze nie je auto. ..je a za ti prachy celkom dobre. Ale jeho funkcnost trva len do konca leasingu. ..vo svojej kategorii je celkom vydarene. Ale zas nieco extra to nie je. To auto po 200 000 km je v takom stave ze oprava je drahsia ako nove auto. .... a moze byt servisovane aj priamo vo WV. Je to jednorazovka. Neviem ci si tam skusal nieco menit alebo dat v servise opravit. Servisaci Ti sami povedia ake je to "super auto"
Palom píše:
Uz sa to podarilo. Uz su tam modre LED ky.
Ako sa daju zlozit bez destrukcie rucickyz cifernikov ? Chcem tam dat biely podklad
prozraď mi, jak se ti to podařilo
když origo žárovičky jsou bílé a v budíkách roztahaný oranžový světlovody?????
..svetlovody su cire ) ..oranzova sracka je len zospodu na cifernikoch ..velmi lahko to ide dolu smirglovym papierom ..bez toho aby sa poskodili ciferniky ..bol som prekvapeny ake to bolo lahke
souhlas: To je fakt, ta umělá hmota je čirá, můžu dosvědčit.
nesouhlas: Měl jsem Passata B3 kombi 2.0i (240km/hod s přehledem )a považuju VW jako jedno z nejspolehlivějších aut. Nebyli s ním vůbec žádný problémy. Teď když vidím jakej v něm jezdí čů..., tak lituju, že jsem ho prodal. I když zase...mám BééééEmmmWéééé. O golfech už ani nemluvím.
Palom píše:
VW neni auto Mam firemny Passat a moj stary dobry bavoracik sa mi zda aj tak pohodlnejsi
Choc do ryti,keď VW nieje auto tak choc do ryci!Mal som ich vela a viem o čom je reč!
Nemůžeš srovnávat passata TDI s 530d,protože je to rozdíl min. 700.000,- Kč woe.
..ja netvrdim ze nie je auto. ..je a za ti prachy celkom dobre. Ale jeho funkcnost trva len do konca leasingu. ..vo svojej kategorii je celkom vydarene. Ale zas nieco extra to nie je. To auto po 200 000 km je v takom stave ze oprava je drahsia ako nove auto. .... a moze byt servisovane aj priamo vo WV. Je to jednorazovka. Neviem ci si tam skusal nieco menit alebo dat v servise opravit. Servisaci Ti sami povedia ake je to "super auto"
Mám takovej pocit,že buď mluvíš z hladu nebo tomu rozumíš jak koza petrželi... Jestli je VW jednorázovka na 3 roky tak....(píp) je to jedna z mála značek co toho vydrží opravdu hodně!( a to si zapiš za uši) Golf II z r.v.85 pokud nebyl havarovaný tak je zdravý jak řepa i po 400tkm! Jako kdyby to byly takové šroty tak nestojí takovej balík... je to jedna ze značek,kde maj na háku dávat zdarma plnou výbavu,protože lidi jsou ochotni si u tohoto auta klidně připlatit(ví proč)
Závěrem bych chtěl jen říct (abych předešel hláškám typu ,golf není auto) že se bavíme o vozech střední třídy a proto nebudem srovnávat VW s BMW,které je zas trochu někde jinde ....
Palom píše:
Uz sa to podarilo. Uz su tam modre LED ky.
Ako sa daju zlozit bez destrukcie rucickyz cifernikov ? Chcem tam dat biely podklad
prozraď mi, jak se ti to podařilo
když origo žárovičky jsou bílé a v budíkách roztahaný oranžový světlovody?????
..svetlovody su cire ) ..oranzova sracka je len zospodu na cifernikoch ..velmi lahko to ide dolu smirglovym papierom ..bez toho aby sa poskodili ciferniky ..bol som prekvapeny ake to bolo lahke
aha, zase o něco chytřejší
na druhou stranu si nedokážu představit jet celou noc do HR a čučet na to hnusný modrý bodavý světlo, bych měl asi oči jako šnek
ve IV golfu jsem jezdil celkem často a to modrý světlo mě po chvilce už celkem sralo
asi u BMW vědí moc dobře, proč tam dávaj, to co tam dávaj
M3maniac píše:
Choc do ryti,keď VW nieje auto tak choc do ryci!Mal som ich vela a viem o čom je reč!
Nemůžeš srovnávat passata TDI s 530d,protože je to rozdíl min. 700.000,- Kč woe.
..ja netvrdim ze nie je auto. ..je a za ti prachy celkom dobre. Ale jeho funkcnost trva len do konca leasingu. ..vo svojej kategorii je celkom vydarene. Ale zas nieco extra to nie je. To auto po 200 000 km je v takom stave ze oprava je drahsia ako nove auto. .... a moze byt servisovane aj priamo vo WV. Je to jednorazovka. Neviem ci si tam skusal nieco menit alebo dat v servise opravit. Servisaci Ti sami povedia ake je to "super auto"
Mám takovej pocit,že buď mluvíš z hladu nebo tomu rozumíš jak koza petrželi... Jestli je VW jednorázovka na 3 roky tak....(píp) je to jedna z mála značek co toho vydrží opravdu hodně!( a to si zapiš za uši) Golf II z r.v.85 pokud nebyl havarovaný tak je zdravý jak řepa i po 400tkm! Jako kdyby to byly takové šroty tak nestojí takovej balík... je to jedna ze značek,kde maj na háku dávat zdarma plnou výbavu,protože lidi jsou ochotni si u tohoto auta klidně připlatit(ví proč)
Závěrem bych chtěl jen říct (abych předešel hláškám typu ,golf není auto) že se bavíme o vozech střední třídy a proto nebudem srovnávat VW s BMW,které je zas trochu někde jinde ....
..ja nehovorim o starych modeloch WV. ..staci sa pozriet po uliciach kolko ich este beha. .stary model Golfu je ukazka spolahlivost auta. V tom mas uplnu pravdu. ..ale pozri sa na spolahlivost novych. ..teraz sa robia auta naozaj ako jednorazovky. Cest vynimkam. Povodne tu slo skor o to ze novy Passat ma velmi daleko od dobreho a spolahliveho auta. Jedina vyhoda je super cena vzhladom na vybavu
Baxon píše:
prozraď mi, jak se ti to podařilo
když origo žárovičky jsou bílé a v budíkách roztahaný oranžový světlovody?????
..svetlovody su cire ) ..oranzova sracka je len zospodu na cifernikoch ..velmi lahko to ide dolu smirglovym papierom ..bez toho aby sa poskodili ciferniky ..bol som prekvapeny ake to bolo lahke
aha, zase o něco chytřejší
na druhou stranu si nedokážu představit jet celou noc do HR a čučet na to hnusný modrý bodavý světlo, bych měl asi oči jako šnek
ve IV golfu jsem jezdil celkem často a to modrý světlo mě po chvilce už celkem sralo
asi u BMW vědí moc dobře, proč tam dávaj, to co tam dávaj
..v tom Golfe to naozaj svieti dost silno. Tie LEDky to tak moc ako ziarovky nepodsvietia takze nesvieti to do ksichtu. ..u BMW nemaju ciferniky medzeru medzi krytom, takze to nesvieti zboku ale len zospodu cez ten papier. Takze to nie je az take zle.
Palom píše:
..v tom Golfe to naozaj svieti dost silno. Tie LEDky to tak moc ako ziarovky nepodsvietia takze nesvieti to do ksichtu. ..u BMW nemaju ciferniky medzeru medzi krytom, takze to nesvieti zboku ale len zospodu cez ten papier. Takze to nie je az take zle.
cvakni to digitálem a hoď jsem foto, vážně bych to chtěl vidět
Palom píše:
..v tom Golfe to naozaj svieti dost silno. Tie LEDky to tak moc ako ziarovky nepodsvietia takze nesvieti to do ksichtu. ..u BMW nemaju ciferniky medzeru medzi krytom, takze to nesvieti zboku ale len zospodu cez ten papier. Takze to nie je az take zle.
cvakni to digitálem a hoď jsem foto, vážně bych to chtěl vidět
voko21 píše: nesouhlas: Měl jsem Passata B3 kombi 2.0i (240km/hod s přehledem )
Nas trosku(hodne) houpes, ne? Nebo ze by ti to tak kecalo?
Ani trošku. Byl to chipovanej motor 2.0(16v)-100kw. Byl vyčipovanej na 165koní, s úpravou sání a dalších blbinek. Na tu rychlost mám svědky.
Takze houpes. Nebylo to s "prehledem", ale z kopce na max. a s chipem + ladenym motorem. A to mas mozna stesti, ze nevim kam byla schopna dosahnout petka u tohodle modelu.