Stránka 2 z 2
					
				
				Napsal: stř 28.01.2004 15:47
				od Jawak
				Sakra, to jsem psal samozřejmě já...
			 
			
					
				
				Napsal: stř 28.01.2004 15:49
				od Pavel H
				A jak to tedy jede teď? Za normálního provozu? Rozjezdy v pohodě?
			 
			
					
				
				Napsal: stř 28.01.2004 17:22
				od Anonymous
				1Pavel píše:A jak to tedy jede teď? Za normálního provozu? Rozjezdy v pohodě?
Teď jsem přijel z města, tak když se rozjedu, mám spojku už skoro u horní úvratě, tak to pocukává, spojku pouštím pomalu, tak to dělá na kvalty 1,2,3 myslim. Zkoušel jsem teda asi v 80 km/h jet na 5ku na 2000rpm, sešlápnul jsem spojku, vytočil do 6000rpm, rychle ji pustil a spadlo to na 2500, ale nepravidelně, byl to takovej zhup u 4000, jako by se chytla, ale pak to kleslo ještě na těch 2500, zkoušel jsem to několikrát.
 
			 
			
					
				
				Napsal: stř 28.01.2004 17:24
				od Anonymous
				1Pavel píše:A jak to tedy jede teď? Za normálního provozu? Rozjezdy v pohodě?
Teď jsem přijel z města, tak když se rozjedu, mám spojku už skoro u horní úvratě, tak to pocukává, spojku pouštím pomalu, tak to dělá na kvalty 1,2,3 myslim. Jinak to jede normálně, ale smrdí to z kapoty po spáleným oleji, když zastavím a nadechnu se zvenku, ten typickej smrad spjky.
Zkoušel jsem teda asi v 80 km/h jet na 5ku na 2000rpm, sešlápnul jsem spojku, vytočil do 6000rpm, rychle ji pustil a spadlo to na 2500, ale nepravidelně, byl to takovej zhup u 4000, jako by se chytla, ale pak to kleslo ještě na těch 2500, zkoušel jsem to několikrát.
 
			 
			
					
				
				Napsal: stř 28.01.2004 17:26
				od Jawak
				To jsem byl zase já... nějak seč mě kouše internet explorer 

 
			 
			
					
				
				Napsal: stř 28.01.2004 17:37
				od Pavel H
				Podívej se ze spoda na komoru spojky, jestli tam neteče olej. Je možné, že prdnul simering a prolíná tam trochu oleje a spojka klouže. I když to by nemělo mít vliv na zdvih pedálu. To bych přisuzoval zničenýmu přítlačáku nebo vysypanému axiálnímu ložisku /to by taky pískalo/. V každém případě to vypadá na výměnu. Ale pokud máš rampu, tak to se dá za odpoledne zvládnout.
			 
			
					
				
				Napsal: stř 28.01.2004 18:13
				od Jawak
				Spojku jsem teda ještě nevyměňoval... ale někdy se to musím naučit 
 
Nevíte někdo, jestli pasuje spojka z 325tds na 320i ?
Čuměl jsem do ETK a zda se mi to být stejný. Akorát jsem se díval u mé 320i rv. 07/1992, tak přesně od toho měsíce tam je u auta s klimatizací jiná ta placka s lamelama normální: je to číslo 21211223636 
nebo "Zweimassenschwungrad"- to rozumím jako dvojité závaží, nebo co.. číslo 21211223678
Co všechno musím vyměnit? Asi co je pr..eli, to ale nevim, tak asi všechno, ach jo.. 

 
			 
			
					
				
				Napsal: sob 31.01.2004 14:07
				od Jawak
				Tak jsem sehnal komplet spojku od Meyer&Sehl (made in Germany) za 120€, ale teď jak na to? Není někde na netu nějaký podrobnější návod "jak vyměnit spojku" ?
			 
			
					
				
				Napsal: sob 31.01.2004 14:23
				od Anonymous
				To není žádná složitost. Máš rampu nebo zvedáK Pokud ano, tak sundáš kardan, zajistíš motor, povolíš šrouby okolo příruby, sundáš vše z převodovky/spojkový válec a tak/. Převodovka není tak těžká. Ve dvou jí sundáš v pohodě, ale vyndaval jsem jí i sám 

 Musíš mít připravený trn na vystředění lamely. Vyměň ložisko v setrváku, namontuj tam přítlačák, šup s převodovkou zpátky a můžeš drandit. Jestli nebudeš vyměnovat přítlačák, tak si poznamenej jeho polohu a dej ho tam stejně. To samé platí u kardanu. Zdar při práci. Btw, jde to dělat i na chodníku, ale je to vopruz. Již nikdy.
Kdyby něco, tak napiš a dáme to dohromady.
 
			 
			
					
				
				Napsal: sob 31.01.2004 14:25
				od Pavel H
				Nějak se mi nepovedlo přihlásit 

) Tak kdyžtak klidně dej zprávu do SZ
 
			 
			
					
				
				Napsal: úte 03.02.2004 00:21
				od Martinéz
				tak ten chciplej pedal byl prevodovkovej valec...2850 i s praci. Tedka de vic ztuha, ale jezdi to 

 
			 
			
					
				
				Napsal: úte 03.02.2004 00:35
				od Pavel H
				Kolik stál ten válec??
			 
			
					
				
				Napsal: úte 03.02.2004 00:52
				od Jawak
				1Pavel píše:Kolik stál ten válec??
Kolik stála práce? 

 
			 
			
					
				
				Napsal: úte 03.02.2004 01:02
				od Martinéz
				valec 2.300 a prace petibabu...rekl bych slusnej podnik, jen sem to cekal cely tak do 1.500...
			 
			
					
				
				Napsal: úte 03.02.2004 01:10
				od Jawak
				Martinéz píše:valec 2.300 a prace petibabu...rekl bych slusnej podnik, jen sem to cekal cely tak do 1.500...
Ty jsi z levnýho kraje, co? 

 
			 
			
					
				
				Napsal: úte 03.02.2004 01:28
				od Martinéz
				muj problem je spis ten, ze nemam paru, jak takovej valec vypada a furt sem si predstavoval vypadly perko 

 
			 
			
					
				
				Napsal: úte 03.02.2004 01:36
				od Pavel H
				Tak to si byl asi prekvapenej, co? 

 Jestli byl novej, tak je to docela slusny. A ta prace taky. Je to hodina prace se vsim vsudy.
 
			 
			
					
				
				Napsal: úte 03.02.2004 23:21
				od Martinéz
				Mne uz neprekvapi nic, za ten rok sem do malickosti a spotrebnich veci narval balik a to sem auto kupoval bez jakejchkoliv vad..
..taky si myslim, ze je to slusna prace, jen tu nekdo rikal neco o podobny souc. na e30 za 500 

  Jj, ten valec byl novej...
 
			 
			
					
				
				Napsal: úte 03.02.2004 23:41
				od Pavel H
				Jo, to jsem psal já. Ten nový nebyl. Ale záleží na tom, jaká je tam ta těsnící gumička. Ta totiž tvrdne a odchází. Když se podaří sehnat nová, tak jí stačí vyměnit a je to otázka pár korun. Jenže sady se nedají koupit.