Stránka 2 z 2

Napsal: sob 10.01.2004 22:34
od gelty
Hm, taky se mi to označení nelíbí, nejraději bych tam nedal nic, nebo 520i, to by pak ostatní čuměli, že je obyčejný 2-litr při 220km/h bez problémů předjel, co? :twisted:
Jinak, kdybys sháněl pravou ruku pro své kšeftíky, tak se hlásím mezi prvníma! :D Chci si na podobnou kárku vydřít taky, ale nemám kde. :cry:

Napsal: sob 10.01.2004 23:35
od 530DAT
proc ne, motam se kolem obchodniho prava ale ne jako pravnik ale jako uzivatel a zprostredkovatel...Ale nekdy to sype ale nekdy nEEEEEEEEEEEE :?

Napsal: ned 11.01.2004 00:27
od Jawak
530DAT píše:Jasne to bych taky nic vic nechtel, jedna se mi vo vzhled, a jak jsem nakousnutej tak bych chtel jinou koncovku na vyfuku kdy ja tam mam klasickou dieselackou zahnutou dolu.

Uříznout trubku od naftových kamen a navařit decentní ovál, ten by tomu docela slušel

Napsal: ned 11.01.2004 00:59
od 530DAT
diky, nevite ale kdo by to udelal, ne ze bych to nezvlad ale nemam zvedak nebo vanu a lizt pod auto s rozbruskou ???? Jo a nemam svarecku, myslite ze tohle muzou delat v servisu (Autec)?????????,

Napsal: ned 11.01.2004 12:40
od Nikita
..

Napsal: ned 11.01.2004 12:42
od Jawak
530DAT píše:diky, nevite ale kdo by to udelal, ne ze bych to nezvlad ale nemam zvedak nebo vanu a lizt pod auto s rozbruskou ???? Jo a nemam svarecku, myslite ze tohle muzou delat v servisu (Autec)?????????,

Rozhodně musí dolů výfuk, teda ten koncovej tlumič, je spojenej přírubama někde v zadní části uprostřed. Vařit to když je na káře bych nedělal, hrozí poškození elektroniky a ten kdo by to vařil, by se tam stejně nedostal kolem dokola té koncovky.
Já sem to řešil tak, že jsem odšrouboval ten tlumič, naložil na kolečko a jel k sousedovi. Ten opracovává kovy, má různý soustruhy a takovou spešl pilu, která řeže i do zatáčky, protože ten tlumič, kam má přijít ta koncovka není rovnej. Musí se zaříznout a pěkně napasovat, aby moc netrčela, nebo nebyla zešikma. No a eletrikou bych to nevařil, radši COčkem. Co se týče AuTecu, tak nevim, tam se na člověka dívají jak na vola, radši bych volil nějakýho známýho automechanika, nebo servis, ten by si s tím už měl poradit.

Napsal: ned 11.01.2004 13:27
od M3maniac
Kuwa fix!nic tam neřež a nebastli.Je to nová kára-až ti v záruce dupne výfuk nedostaneš ani kačku,ale o to ani nejde-oni ví proč je u kamen vejfal dolů,budeš mít 5.dveře samé saze...a to teprv až tam hodíš čip,to už přes zadní okno neuvidíš.Ale je to tvoje věc,já osobně bych na takový káře nic nebastlil-je pěkná tak jak je.Když do toho chceš dát lowe tak našetři na nějakej supr podvozek(štelovací) a tří dilné kola BBS nebo AC schnitzer s leštěným límcem-to by k té černé sedělo!!! Ale to je balík :D

Napsal: ned 11.01.2004 13:55
od 530DAT
To jsou zajimavy napady, jdu to hledat... Je asi fakt ze to k necemu je ten zahnutej vejfuk, jen se to proste nelibi :!: , rozhodne z toho nechci mit neco jako jak jsou vydet vytuneny TDI Koktavky s 2trubkovym ladenym vejfukem, a je bila a s cernym flekem...

Napsal: ned 11.01.2004 14:03
od Jawak
530DAT píše:To jsou zajimavy napady, jdu to hledat... Je asi fakt ze to k necemu je ten zahnutej vejfuk, jen se to proste nelibi :!: , rozhodne z toho nechci mit neco jako jak jsou vydet vytuneny TDI Koktavky s 2trubkovym ladenym vejfukem, a je bila a s cernym flekem...

1. 3.0d není TDI
2. 325 TDS s chipem http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... c&start=90
2. i kdyby něco, tak na tý černý se to ztratí
3. bílá Koktávka TDI s laďákem :mhihi:

Napsal: ned 11.01.2004 14:14
od 530DAT
1)jasne
2)jasne
3)fakt vydel jsem!!!! Hulilo se z ni jak z uhelny elektrarny 8)