Stránka 2 z 2
Napsal: úte 16.04.2013 09:01
od Sonny
At uz to bude sebelepsi E39 nebo neoblibena E60 s napr. N52, muzes mit stejne tak stesti jako smulu a zahucet do oprav desitky tisic. Jdi proste po stavu konkretniho kusu, zjisti co se na aute delalo, jakou ma historii atd a pokud to bude dobry - tak jdi do nej

Nejhorsi je, kdyz clovek zabredne v detailech, kdy se dozvi ze kazdy auto je nejak spatny. Pred rokem to byl i muj pripad a nakonec jsem byl uz tak zblblej, ze jsem vlastne ani nevedel co chci. V techto chvilich moc premysleni skodi:)
Napsal: úte 16.04.2013 09:21
od Marda
Přesně tak, je to o štěstí na co kápneš....
Každopádně jedna věc je u koupě ojetého BMW jistá: obloukem se vyhnout naftě
K N52: určitě to není špatnej motor, má jen do r.2008 problém se zdvihátkem, kterej já osobně zatím neřeším, stačí motor příležitostně protočit a pořádně prohřát...
Napsal: úte 16.04.2013 11:07
od Kubaa
díky za názory chlapi!
btw.: když jsem měl e36 s r6 benzínem tak to byla natolik návyková záležitost že jsem ho protáčel (mazal

) víc než občas.
Napsal: úte 16.04.2013 15:25
od Sonny
Ja mam teda taky N52 a myslim, ze je to vpohode motor. Zminenou vyrobni vadu nepozoruji a popravde minulej tyden jsem ho po zime trochu protahl a ten zvuk nad 4tis/ot. je navykovej

Napsal: úte 16.04.2013 20:53
od Filozof
Sonny píše:Ja mam teda taky N52 a myslim, ze je to vpohode motor. Zminenou vyrobni vadu nepozoruji a popravde minulej tyden jsem ho po zimne trochu protahl a ten zvuk nad 4tis/ot. je navykovej

ten zvuk má i krásná 525i 528i e39 ale nejlepší je 540i
a i ta umí jezdit dálky za 9-10 a kombinovaně za 12-13L Lpg v pohodě.
a bublání V8 je úžasné ... prostě větší droga jak R6 ikdyž svoji R6 miluji V8 bych zbožnoval ...stačilo jednou řídit a vím co chci.

Napsal: úte 16.04.2013 22:27
od Kubaa
Filozof píše:Sonny píše:Ja mam teda taky N52 a myslim, ze je to vpohode motor. Zminenou vyrobni vadu nepozoruji a popravde minulej tyden jsem ho po zimne trochu protahl a ten zvuk nad 4tis/ot. je navykovej

ten zvuk má i krásná 525i 528i e39 ale nejlepší je 540i
a i ta umí jezdit dálky za 9-10 a kombinovaně za 12-13L Lpg v pohodě.
a bublání V8 je úžasné ... prostě větší droga jak R6 ikdyž svoji R6 miluji V8 bych zbožnoval ...stačilo jednou řídit a vím co chci.

Dobre me tady tema 540tka ockujete. Zejmena ty a jarax...

.
Hacek je v tom jak jsem jiz psal ze auto nebude jezdit jen jako hobby ale beznym provozem. Cca 20-25tkm za rok. Neni to moc. Ale v8ma proste zrat bude. To co pises ohledne 9l resp 12kombinovane je realny stezi v benalu. Plynu to veme minimalne o 2l vice a jsme na paradnich 15litrech jako uplnym minimu za co to pojede. A to si jeste neuziju. Za tolik budu muset na trilitru stat na podlaze furt...
Je tu par lidi co maj 540/550i v plynu v inzerci a pisi 15-18 prumer. Tomu verim.
A asi nemaj duvod to pri prodeji nadhodnocovat.
Kdyz jsme jiz u toho tak podotykem mluvim realne spotrebe a ne minimu za co se da jet. Protoze to je nuda a casto to ani nejde... Taky jsem jednou s r6 e 36 prijel z dovoleny za 7litru. Ale nebyl provoz jel jsem zcel dle prepisu.... Nuda
Napsal: stř 17.04.2013 07:25
od Filozof
Nikdo tě nebude lámat. Ono je to problém jezdit slušně v 540i a proto mají lidi spotřebu jakou mají ...
kdybys jezdil cca 140-150km/h dálnice a 100-110km/ h okresky a dobře udělanej LPG tak budeš kolem 12-13l pruměr. Jenže on každej tomu šlape předbíhá brzdí a užívá výkonu pak je těch 15-17litru hned.
Ostatně nikdo tě neláme kupujme si každej co chceme ...
Bys musel mít na víkend auto a vyzkoušet si sám za kolik jedeš. Pak by jsi se rozhodl.
Takže E39 v benzínu 530i by byla asi ideální volba 170kw a nechat do LPG.
Za rozumné peníze moc dobré auto. A ono ten 3lítr jede taky moc dobře to se musí nechat.
Jen vybrat dobrej kousek.
Napsal: stř 17.04.2013 07:59
od JaraX
jeslti žere 545i 15-18 tak to je teda asi v pětce nějaká chyba, ja jezdím se 745i V8 kombinovanou za 14 LPG, dálku za 10 LPG,
a proti šesti válci ten rozdil není vyšší jak 1,5 litru, ale svezen i spolehlivost uplně jinde.
Napsal: stř 17.04.2013 10:34
od Kubaa
Dobře dobře.
Jasně že by se mi 540 líbila. Ale jak píše filozof, nekupuju si auto k tomu abych jezdil do 3tis ot ať to nežere, kor tyto motory člověka nutí si ten zvuk ve vysokejch poslechnout. Tudíž opravdu nevěřim tomu že bych s tim jezdil průměr 11-12l LPG. Pokud by to tak opravdu bylo život by byl krásný.
Spíš půjdu tedy do 530i. Pokud bude problém sehnat jako zatím je, což byl i důvod, že jsem začal mířit i k e61 530i, a najde se hezká 540 tak to risknu a půjdu do ní a budu doufat že mě to nesežere.
Ale včera jsem se svezl obojím, sice sedany, ale to je fuk a musím říct toto:
e60 530i 258koní lépe jede. Lepší zátah ze spoda.
e39 je ale více báwo, uvnitř na člověka dýcha poctivost a kvalita jako to bylo dříve. Prostě srdeční věc. E60 více masovka, je to na ní vidět. Ale svezení také výborné, bezpochyby super auto.
Takže z myšlenky e61 usutpuju. Jen jako krajní řešení pokud neseženu e39.
Napsal: stř 17.04.2013 12:21
od JaraX
Napsal: stř 17.04.2013 12:24
od Kubaa