
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
VALVETRONIC - MOTOR N52B30 258k
At uz to bude sebelepsi E39 nebo neoblibena E60 s napr. N52, muzes mit stejne tak stesti jako smulu a zahucet do oprav desitky tisic. Jdi proste po stavu konkretniho kusu, zjisti co se na aute delalo, jakou ma historii atd a pokud to bude dobry - tak jdi do nej
Nejhorsi je, kdyz clovek zabredne v detailech, kdy se dozvi ze kazdy auto je nejak spatny. Pred rokem to byl i muj pripad a nakonec jsem byl uz tak zblblej, ze jsem vlastne ani nevedel co chci. V techto chvilich moc premysleni skodi:)

- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
ten zvuk má i krásná 525i 528i e39 ale nejlepší je 540iSonny píše:Ja mam teda taky N52 a myslim, ze je to vpohode motor. Zminenou vyrobni vadu nepozoruji a popravde minulej tyden jsem ho po zimne trochu protahl a ten zvuk nad 4tis/ot. je navykovej

a i ta umí jezdit dálky za 9-10 a kombinovaně za 12-13L Lpg v pohodě.
a bublání V8 je úžasné ... prostě větší droga jak R6 ikdyž svoji R6 miluji V8 bych zbožnoval ...stačilo jednou řídit a vím co chci.

Dobre me tady tema 540tka ockujete. Zejmena ty a jarax...Filozof píše:ten zvuk má i krásná 525i 528i e39 ale nejlepší je 540iSonny píše:Ja mam teda taky N52 a myslim, ze je to vpohode motor. Zminenou vyrobni vadu nepozoruji a popravde minulej tyden jsem ho po zimne trochu protahl a ten zvuk nad 4tis/ot. je navykovej![]()
a i ta umí jezdit dálky za 9-10 a kombinovaně za 12-13L Lpg v pohodě.
a bublání V8 je úžasné ... prostě větší droga jak R6 ikdyž svoji R6 miluji V8 bych zbožnoval ...stačilo jednou řídit a vím co chci.

Hacek je v tom jak jsem jiz psal ze auto nebude jezdit jen jako hobby ale beznym provozem. Cca 20-25tkm za rok. Neni to moc. Ale v8ma proste zrat bude. To co pises ohledne 9l resp 12kombinovane je realny stezi v benalu. Plynu to veme minimalne o 2l vice a jsme na paradnich 15litrech jako uplnym minimu za co to pojede. A to si jeste neuziju. Za tolik budu muset na trilitru stat na podlaze furt...
Je tu par lidi co maj 540/550i v plynu v inzerci a pisi 15-18 prumer. Tomu verim.
A asi nemaj duvod to pri prodeji nadhodnocovat.
Kdyz jsme jiz u toho tak podotykem mluvim realne spotrebe a ne minimu za co se da jet. Protoze to je nuda a casto to ani nejde... Taky jsem jednou s r6 e 36 prijel z dovoleny za 7litru. Ale nebyl provoz jel jsem zcel dle prepisu.... Nuda
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
Nikdo tě nebude lámat. Ono je to problém jezdit slušně v 540i a proto mají lidi spotřebu jakou mají ...
kdybys jezdil cca 140-150km/h dálnice a 100-110km/ h okresky a dobře udělanej LPG tak budeš kolem 12-13l pruměr. Jenže on každej tomu šlape předbíhá brzdí a užívá výkonu pak je těch 15-17litru hned.
Ostatně nikdo tě neláme kupujme si každej co chceme ...
Bys musel mít na víkend auto a vyzkoušet si sám za kolik jedeš. Pak by jsi se rozhodl.
Takže E39 v benzínu 530i by byla asi ideální volba 170kw a nechat do LPG.
Za rozumné peníze moc dobré auto. A ono ten 3lítr jede taky moc dobře to se musí nechat.
Jen vybrat dobrej kousek.
kdybys jezdil cca 140-150km/h dálnice a 100-110km/ h okresky a dobře udělanej LPG tak budeš kolem 12-13l pruměr. Jenže on každej tomu šlape předbíhá brzdí a užívá výkonu pak je těch 15-17litru hned.
Ostatně nikdo tě neláme kupujme si každej co chceme ...
Bys musel mít na víkend auto a vyzkoušet si sám za kolik jedeš. Pak by jsi se rozhodl.
Takže E39 v benzínu 530i by byla asi ideální volba 170kw a nechat do LPG.
Za rozumné peníze moc dobré auto. A ono ten 3lítr jede taky moc dobře to se musí nechat.
Jen vybrat dobrej kousek.
Dobře dobře.
Jasně že by se mi 540 líbila. Ale jak píše filozof, nekupuju si auto k tomu abych jezdil do 3tis ot ať to nežere, kor tyto motory člověka nutí si ten zvuk ve vysokejch poslechnout. Tudíž opravdu nevěřim tomu že bych s tim jezdil průměr 11-12l LPG. Pokud by to tak opravdu bylo život by byl krásný.
Spíš půjdu tedy do 530i. Pokud bude problém sehnat jako zatím je, což byl i důvod, že jsem začal mířit i k e61 530i, a najde se hezká 540 tak to risknu a půjdu do ní a budu doufat že mě to nesežere.
Ale včera jsem se svezl obojím, sice sedany, ale to je fuk a musím říct toto:
e60 530i 258koní lépe jede. Lepší zátah ze spoda.
e39 je ale více báwo, uvnitř na člověka dýcha poctivost a kvalita jako to bylo dříve. Prostě srdeční věc. E60 více masovka, je to na ní vidět. Ale svezení také výborné, bezpochyby super auto.
Takže z myšlenky e61 usutpuju. Jen jako krajní řešení pokud neseženu e39.
Jasně že by se mi 540 líbila. Ale jak píše filozof, nekupuju si auto k tomu abych jezdil do 3tis ot ať to nežere, kor tyto motory člověka nutí si ten zvuk ve vysokejch poslechnout. Tudíž opravdu nevěřim tomu že bych s tim jezdil průměr 11-12l LPG. Pokud by to tak opravdu bylo život by byl krásný.
Spíš půjdu tedy do 530i. Pokud bude problém sehnat jako zatím je, což byl i důvod, že jsem začal mířit i k e61 530i, a najde se hezká 540 tak to risknu a půjdu do ní a budu doufat že mě to nesežere.
Ale včera jsem se svezl obojím, sice sedany, ale to je fuk a musím říct toto:
e60 530i 258koní lépe jede. Lepší zátah ze spoda.
e39 je ale více báwo, uvnitř na člověka dýcha poctivost a kvalita jako to bylo dříve. Prostě srdeční věc. E60 více masovka, je to na ní vidět. Ale svezení také výborné, bezpochyby super auto.
Takže z myšlenky e61 usutpuju. Jen jako krajní řešení pokud neseženu e39.
přečtu. díky!JaraX píše:a ještě ti doporučuji si přečist todle
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=106909