Napsal: stř 27.02.2013 15:33
Tak tak, koukal jsem i na novou 6er F.. a tam je to taky tragedie..
Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
v pohodě však ale říkal že mu stačí 2místa ... tak holt dozadu nikdo sedat nemusí....JaraX píše:no filozofe, ja byl ve 4 ne lefkadě E36 compactem (bez přestávek, jen tankování) pro ty kdo neví kde to je
http://www.mapy.cz/#x=17.839039&y=40.64 ... fast%22%7D
a nebyl problem s místem,
mladá ma 160cm a asi 45kg, ale za mě si v 6ER nesede, a to jsem měl koleno vražený v palubce. suvereně mužu říct že 6er je nejmenší na misto ze všech bmw, věškery coupatka a compacty sou větší.
7JaraX píše:nehledáš ty auta doufám u nas?
btw pokud mužu doporučit, 650i si vem v SMG, to ti vykouzlí ještě víc radosti. do něměc s tebou klidně sjedu.
Prrr… To tak vůbec být nemusí. Záleží na podvozku. Moje 6er je tvrdá jako kráva, výrazně prkennější než 3er na sportovním podvozku. Záleží hodně na obutí. E63 má pro ideální trakci a ovladatelnost nesymterik 245/40 a 275/35 R19. A děcka, to je na českých silnicích zážitek. (To je důvod, proč jsou všechny interiéry tak vymlácený a pak vržou, viz co píše Jarax.)Filozof píše:6er bude pohodlnější na cestování než 3er. 6er je takové GT dálniční… 3er je dle mě prostě zbytečně tvrdá a není tak dobrá jak 6er
Hele já se v E63 sám za sebe posadim v pohodě (175cm a hoodně přes 80kg), dokonce nemam problém se tam nechat vézt 150-200km a vylezu ven úplně fresh… naopak mi ty zadní sedačky tim tvarováním a gripem přijdou úplně boží. A je tam vzadu krásně slyšet bublat vejfuk ;D Průser je když většina kamarádů co člověk vzadu vozí má 185-195cm — na to jak je to obrovský auto, tak ten prostor vevnitř je tak nějak divně minimální, takže čahouni se prostě nevejdou hlavou.JaraX píše:nevím na co vzadu ty sedačky vůbec sou, taky mi vadí že je auto takový plastový, žadny ticho jak v E65, ale pěkně vrzání na naších cestách, škřípe v tom jak v E60. zatíká do světel apod. […] ale pozor, 6ER jedině s dynamic drivem, měl jsem tu ted šestku bez DD a pojel bych ji v zatáčkách E65kou jak nic.
Provozní náklady stejný jako benzinový E60ky, tj. nula nula nic, jediný fakt drahý věci jsou tlumiče, ty jsou spešl.beckham- píše:vyšší provozní náklady (nemyslím benzín)
celkově mohutnější a větší auto (zaparkování,manipulace)
Pokud tě trápi cena paliva na 335i, tak na M3 i třeba v plynu zapomeň, protože tě sežere ostatní provozák.beckham- píše:Mimochodem M3 E90 jde také předělat do plynu, pokud dobře koukám na vstřik paliva
Jasně, hoď mi do SZ kontakt na sebe a někdy se potkáme. Přesněji tedy až bude nový obutí a zajetý brzdy — jak teď vylezlo sluníčko a počásko bylo lákavý, tak jsem si dal přes týden cestou na autosalon a zpátky trochu Alpských průsmyků a zakroucených silniček při jezerech, a trochu jsem na tom nechal brzdy 0:} :Dbeckham- píše:Pokud budeš někde poblíž s tou 645i určitě bych se rád na ní podíval a svezl
Jj, 130i miluju a řídim jí pro radost radši než 645Ci, ale ani zdaleka nevypadá tak dobře. (Pro spoustu lidí je to výhoda, v zaparkované řadě aut to většina lidí nepozná od 118d maminy na nákupu…)beckham- píše:Chvilkami si říkám, že 6er je moc velké a proti 3er takové neohrabané a koukám po 1er, ale zase ten vzhled není takovej
O tom samozřejmě žádná. 335 je pěkná bestie, se kterou v zatáčkách musíš jet s velkým respektem. Není tak čitelná jako atmosféra a bez stabilizace by asi člověk jezdil jak pokaděnej. Se zimníma gumama jsem protočil kola ve 130ti na čtyřku, na mokru!pavproch píše:@polda (z pohledu puristy a staromilce): možná máš pravdu, jenomže M3 e92 i 550i jsou atmo, zatímco 335i má o jedno kurwítko navíc....