Napsal: úte 07.02.2012 12:22
				
				no joDeathbox píše:co golf, ten je rád že to vůbec nějak jede
 
    ...   ale na zimu je to preci jen praktictejsi nez Z4
  ...   ale na zimu je to preci jen praktictejsi nez Z4  
Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
no joDeathbox píše:co golf, ten je rád že to vůbec nějak jede
 
    ...   ale na zimu je to preci jen praktictejsi nez Z4
  ...   ale na zimu je to preci jen praktictejsi nez Z4  
 
 

 v zimě je to myslím vhodný spojku vymačkávat,myslím se šetří aku a startér-nemá to takovej odpor..Jinak normál bez spojky,myslím jde jen o to v zimě tomu odlehčit
 v zimě je to myslím vhodný spojku vymačkávat,myslím se šetří aku a startér-nemá to takovej odpor..Jinak normál bez spojky,myslím jde jen o to v zimě tomu odlehčit  samozřejmě můj osobní názor..Stejně tak nechápu proč někdo v těhle mrazech startuje zmrzlé auto a má puštěnej větrák topení,rádio atd...Nejen že je to puštěný k ničemu ale je to zbytečná žátěž pro AKU atd...specialita řidiček
  samozřejmě můj osobní názor..Stejně tak nechápu proč někdo v těhle mrazech startuje zmrzlé auto a má puštěnej větrák topení,rádio atd...Nejen že je to puštěný k ničemu ale je to zbytečná žátěž pro AKU atd...specialita řidiček  
  
 takze startuju bez spojky ale je fakt ze s tou zarazenou rychlosti je to nebezpecny, kdyz se clovek zapomene
 takze startuju bez spojky ale je fakt ze s tou zarazenou rychlosti je to nebezpecny, kdyz se clovek zapomene 
Jak může při vyšláplé spojce startér tahat hřídel do převodovky.Trošku nesmysl ne.MattyX píše:se sešláplou spojkou šetřím starter , ale vlastně stojím na spojce ... naopak setrim spojku ale starter taha i hridel do prevodovky ...takze ?:D je to uplne fekal , protoze kdyz je pak nekdo jitrnica (a ze takovych lidí znám ) co stojí na křižovatce na spojce se zařazenou 1 tak tam pak trpí axiály a spojka ...

