Stránka 2 z 3

Napsal: ned 11.04.2010 00:10
od Brátn
najdi si to vlákno kde se to řeší a dostaneš odpovědi na všechny otázky co tady píšeš a kroužky se zapojují místo parkovaček, takže se ti zapínají v první poloze, v druhé poloze zapneš potkávačky a automaticky po nastartování se ti sepnou na 20% dálkový světla, vše je to řešeno v tom vlákně tak hledej

Napsal: ned 11.04.2010 00:15
od Chick
ok díky.. :)

Napsal: ned 11.04.2010 00:43
od Chick
Tak jsem to nenašel..:/ našel jsem spoustu věcí okolo xenonu a toho ruzných barev ccfl kroužků.. A šlo by na těch 20% tam dát a nastavit xenony?. :) omlouvám se že otravuju.. :?

Napsal: ned 11.04.2010 03:43
od Brátn
sice nevím jak moc jsi technický zdatný, ale když do stránky, která se schovává za tlačítkem hledat (nahoře) napíšeš "americké and svícení", tak na tebe vyskočí 2 vlákna, jedno má 2 stránky a to druhé cca 20 (19), to je to zmiňovaný a pokud se ti to ani tak nepovede, tak tady je http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... v%EDcen%ED

a to co jsi vymyslel s xenonama nejde, xenony nelze pustit na 20% výkonu, prostě buď na plno nebo vůbec, u halogenových žárovek, které jsou ve vnitřních dálkových parabolách, to jde

a halogen je tam schválně proto, aby se xenonová výbojka neku*vila ustavičným vypínám a zapínáním dálkových světel, takže ani nevymýšlej, že si na dálku dáš xenon, nech tam pěkně halogen a na vnější parabolu (potkávačka) čočku s xenonem (=originál xenon světla) to je jediný legální postup, pak můžeš použít HID a nebo HID v kombinaci s čočkou, to ti zase nejlíp poradí Fx

Napsal: pon 12.04.2010 01:47
od Chick
hledal jsem to pod něčím jiným.. uznávám svou blbost.. takže xenony nee..:) mrsknu je do potkávaček.. a v dálkových vyměním halogenový.. jsou už nějaký jetý a skoro nesvítěj.. namontuju CCFL kroužky.. koupím relé bude to...:) díky.. se ještě podívám po tamtom vláknu.. jen ještě poslední otázka.. jaké ty žárovky.. už jsem na ně koukal.. a mají to označení H1,H2.... a Já nevím jakou tam mám dát.. nemám manuál.. :?

Napsal: pon 12.04.2010 13:09
od Fx
Chick píše:hledal jsem to pod něčím jiným.. uznávám svou blbost.. takže xenony nee..:) mrsknu je do potkávaček.. a v dálkových vyměním halogenový.. jsou už nějaký jetý a skoro nesvítěj.. namontuju CCFL kroužky.. koupím relé bude to...:) díky.. se ještě podívám po tamtom vláknu.. jen ještě poslední otázka.. jaké ty žárovky.. už jsem na ně koukal.. a mají to označení H1,H2.... a Já nevím jakou tam mám dát.. nemám manuál.. :?
Když tu žárovku vyndáš, tak s ní skoč koupit novou ;). Měly by to být tuším H7.

Napsal: pon 12.04.2010 13:57
od JanHavlicek
Pokud máš ve světle po stranách čočku, tak je to H1+H1 (do r. výroby 9/94 tuším), pokud máš světla, ve kterých jsou všude paraboly, tak je to H7+H7

Napsal: pon 12.04.2010 14:01
od Fx
JanHavlicek píše:Pokud máš ve světle po stranách čočku, tak je to H1+H1 (do r. výroby 9/94 tuším), pokud máš světla, ve kterých jsou všude paraboly, tak je to H7+H7
Pokud to není kompakt a pokud se vůbec bavíme o E36 :lol:

Napsal: pon 12.04.2010 23:09
od Chick
je to e36 sedan r.v. 10/93

Napsal: pon 12.04.2010 23:10
od Fx
Tam by to měly být H1

Napsal: úte 13.04.2010 19:28
od Chick
Díky jsem dneska zjistil že mi jaksi nesvítí potkávačky.. takže tam prostě dám xenony.. nevíte někdo který jsou slušný v poměru cena/kvalita?.. A dneska mi soused řekl že si to budu muset dát homologovat protože to nemám zapsané v techničáku.. :x

Napsal: úte 13.04.2010 19:39
od jarda
Napiš panu Fx-ovi, určitě budeš spokojenej. http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... file&u=584

EDIT: ale jediný způsob jak to na E36 dodělat legálně jsou xenonová světla od Helly za moc peněz.

Napsal: stř 14.04.2010 20:14
od elgroso
jarda: hm, tou legálností světel Hella (nevím co tím konkrétně bylo myšleno - světlomety / xenony hella??) bych si nebyl tak jistý. Kromě schválených světlometů (označení na skle, že jsou pro použití xenonů), musí být vůz vybaven ostřikovačema a dynamickým naklápěním . Dle homologačního technika BMW Praha musí mít všechny komponenty TÜV certifikát a být schválené pro použití na pozemních komunikacích. Pro možnost zápisu alternativního osvětlení do TP je třeba podstoupit ověření ve zkušebně - Klíčany. S papírem z tohoto ústavu by eventuálně šlo dopsat toto osvětlení do TP.

Dejme tomu, že Hella dokáže vyřešit problém s homologovaným světlomety. Nevím jestli xenonové výbojky a trafa (systém osvětlení) jsou dodávané Hellou dohromady včetně světlometů nebo by byly komponenty zvlášť a jestli by byly zvlášť homologované. Ostřikovače světlometů dodělat asi problém nebude. Největší problém bude se zajištěním dynamického náklonu. Funkční systém za přiměřený peníz existuje ale o jeho legálnosti nemůže být ani řeči.

Legální je pouze ten systém, který má homologovány všechny části. Pokud některý homologovaný není, nelze o legálnosti mluvit.

Napsal: stř 14.04.2010 21:35
od Chick
Tak asi mi nezbyde nic jiného něž být hold ilegální.. :twisted:

Napsal: stř 14.04.2010 23:26
od jarda
BMW E36 Hella Celis Ring / Angel eye / E36 Demon eye Xenon conversion (E-approved)

Real Celis Ring HID XENON for E36 NOW AVAILABLE!
This high quality kit fully conforms to EU / E-code regulations concerning aftermounting of xenons to E36 1991-2000 models.

Renew your car to the most fashionable Celis ring, Demon eye look and gain 200% more light power for your low beam within the same package. Kit also includes auto levelling! Only highest quality parts used.

Napsal: čtv 15.04.2010 08:23
od elgroso
jarda: ok, podrobnosti o svetle jsem nevidel a nestudoval, moje chyba. Dekuji za doplneni, aspon v tom mam jasneji :-) alternativa tudiz asi existuje. Homologační znak "E" je sice fajn, ale pokud by byl papír TUV bylo by to ještě lepší, ale netuším jestli je to součástí balení. To je fuk, každý ať se rozhodne podle svého. :-)

Napsal: pát 16.04.2010 08:32
od elgroso
Zdravíčko, ví někdo jak u těchto světel (BMW E36 Hella Celis Ring / Angel eye / E36 Demon eye Xenon conversion) - viz. příspěvek výše probíhá činnost "auto levelling"??

Zda je tato funkce aktiví pouze při zapnutí světel, což se projeví sjetím toku světla dolů a pak vyrovnání zpět nahoru. Nebo zda tyto světla dynamicky reagují a regulují tok světla při přejezdu nerovností silnice nebo zda dokáží reagovat na váhové zatížení zadní nápravy a dle toho tedy regulují sklon světla, tak aby nedocházelo k oslnění??

Nevšimnul jsem si, že by se mluvilo o senzoru zatížení zadní nápravy, který by byl spojený se světly. Rád bych se pletl, ale raději se zeptám zkušenějších.

Díky.

Napsal: pát 16.04.2010 09:38
od jarda
Našel jsem ztím jen tento 6 let starý post:
The Hella auto-leveling system Umnitza is looking into appears to be identical to the auto-leveling system that comes with the new Hella CELIS Xenon headlight kit.

The system consists of a control unit that you mount in the engine bay, leveling motors that you plug into the backs of the headlights, and an ultrasonic sensor that you mount to the outside of the spare tire well. The sensor wiring runs from the spare tire well to the engine bay and plugs into the control unit. The ultrasonic sensor reads the height of the rear end (depending on how many people or how much cargo you are carrying) and transmits this information to the control unit, which uses the leveling motors to adjust the headlight aiming accordingly.

To set up the system, you have to aim the lights with the car unloaded, then expose the system to an intermediate and maximum loading condition (two 75kg passengers in the back seats, then additional weight in the trunk - I think).

I'm not crazy about Hella's instructions to run the sensor wiring underneath the car. I'd rather run the wire inside the cabin instead. I should have enough - the supplied cable measures more than 16.5 feet.

Napsal: pát 16.04.2010 09:48
od elgroso
to jarda: děkuji za překopírování postu i za ochotu.

Napsal: pát 16.04.2010 22:46
od Brátn
existoval originál HELLA HID v kterém byl obsažen i senzor náklonu atd, to je jediná možnost jak xenony dodělat a k tomu ještě HELLA doporučovala ostřiky, ale ať dělám co dělám tak to v jejich nabídce nemůžu najít