Stránka 2 z 2

Napsal: stř 02.09.2009 23:26
od sluger
A počty jsou jednoduchý.
Pokud mám zhruba stejnou spotřebu na benzín a LPG, vezmu v potaz cenu obou paliv, kam se asi dostanu.Je pravda že LPG musí projít každoročně revizí - cca 150,- a emise jsou cca o 150 dražší.Další podstatný faktor je, jestli je LPG namontované ve voze který pořizuji, nebo nechám systém domontovat.A taky je třeba brát v potaz, kolik ročně ujedu kilometrů.

Napsal: čtv 03.09.2009 08:59
od Regis
Jo, a startujes taky na LPG, vid?
Me vysla koruna na km pri pocitane spotrebe 15/100, 30kc za litr benzinu, 16 za litr plynu. 20% vyssi spotreba na plyn nez na benzin. Samozrejme bude zalezet na delce tras ktere jezdis, tzn. jak casto jezdis na benzin.

Moje informace ohledene vyhrevnosti LPG a rozdilech realne spotreby na LPG a benzin se lisi od slugerovych. Kdo ma pravdu je otazka, jsem linej hledat dukazy. Nicmene i Vialle s jeho LPI systemem, ktery je asi nejlepsi na trhu, mi potvrdili ze spotreba je o 15-20% vyssi. Osobne si myslim, ze auta ktera maji na LPG stejnou spotrebu jako na benzin jezdi na chudou smes.

Nejsme trochu off topic? :oops:

Napsal: čtv 03.09.2009 09:04
od Regis
Kami1 píše:no, pocitam ze jsi asi odbornik
To urcite ne. :lol: Jenom jsem to kdysi vyrazne zvazoval a dosel k zaveru, ze se to nevyplati.

Problem je ze vsechny vypocty jsou tak nejak o nicem, nejlepsi je se zeptat nekoho kdo s tim jezdi. Problem je, ze spokojeni uzivatele LPG usporu nadsadi a nespokojeni reknou ze LPG je nanic: zere, nejede, kurvi motor...
Je to jako se vsim na co se zeptas na netu, kazdej ma jinej nazor a fakta zadny. :lol:

Napsal: čtv 03.09.2009 18:10
od Kami1
sluger:
Ja to trochu upresnim:
lpg ma vyssi vyhrevnost[J/kg],
ale mensi vyhrevnost[J/l]

a v tomto pripade nas zajima vyhrevnost (spotreba) na jednotku objemu

Napsal: čtv 03.09.2009 18:50
od Filozof
Regis píše:
Kami1 píše:no, pocitam ze jsi asi odbornik
To urcite ne. :lol: Jenom jsem to kdysi vyrazne zvazoval a dosel k zaveru, ze se to nevyplati.

Problem je ze vsechny vypocty jsou tak nejak o nicem, nejlepsi je se zeptat nekoho kdo s tim jezdi. Problem je, ze spokojeni uzivatele LPG usporu nadsadi a nespokojeni reknou ze LPG je nanic: zere, nejede, kurvi motor...
Je to jako se vsim na co se zeptas na netu, kazdej ma jinej nazor a fakta zadny. :lol:

Ok tak asi takto. Já mám 525i 24v spotřeba na benzín je 9-10L na plyn jezdím mezi 10-11L a super kloubouka dokážu za 9L lpg dálka. cca 100-110km/h v klidu.

Ze začátku než to vyladili asi 500-1000km cca 14dní problémy ale potom už to bylo fajn.

Beru lpg za 11,9kč což při pruměru 10L lpg dělá 120kč 100km. plus nejakej benzín počítejme 150kč -100km.

Benzín jede za rekneme 30kč x 9l je 270kč/100km

si to spočítej. já ted jezdím 3000km měsíčně. což je 3000kč uspora mesíčně za 12měsícu se mi vrátí cena LPG plus měsíc na filtry a blbosti kolem toho.
Takže pokud najedeš aspon 30tis ročně a chceš auto mít 3roky vyplatí se ti to. :wink:

Proč asi tolik klubáku jezdí na LPG ? tipuji 30procent lidí tady. 3L ale i M5ky. :?:

Napsal: čtv 03.09.2009 19:11
od libovka
Proč asi tolik klubáku jezdí na LPG ? tipuji 30procent lidí tady. 3L ale i M5ky. :?:[/quote]

Sorry,ale jestli má někdo lpg v M5 tak je to zoufalec.Na to nemám slov. :roll:

Napsal: čtv 03.09.2009 19:15
od Kail
To taky asi nepochopím,nicméně jsem na mobile.de taky viděl e34 M5 na plyn :?

Napsal: čtv 03.09.2009 19:49
od jezour
Bassttard píše:Dotaz: Lze nějakým zpusobem odpojit některé válce u 750i ??Kvuli spotřebě?..přemýšlel sem o plynu,ale po debatách s několika majiteli mi bylo řečeno že u V12 to jde těžce,kvuli elektronice,a pokud by to i šlo,tak nad 3500 ot se automaticky sepne na benzin....prostě nějakej zpusob jak zmirnit spotřebu...diky za radu 8)
To myslíš vážně, nebo je to nějaka recese? :Klaun:

Napsal: pát 04.09.2009 04:30
od T613
placate tady kraviny na desatou ohledne LPG V8 a V12, co tak si procist sekci 7er? Je tu uzivatel hoboj nebo deecee co LPG v E32 750 maji a funguje to bez problemu (podtlakovy system) problem neni elektronika ale smesovac, aby to nakrmil i v otackach.

U V8 neni LPG zadny problem, bezne se montuje primy vstrik za 40t, zase ho tu ma x lidi.

Napsal: pát 04.09.2009 11:30
od bmw4ever
Ať to budeš upravovat jakkoliv tak zkurvíš motor a basta, buď si spočítej že se ti vyplatí lpg a jezdi na lpg nebo se na to vykašli a nauč se jedzdit s velkoobjemovým motorem. Já mám 1.9iS a 535i e34 řadový šestivál.
S tou 535i když jedu normálně svižně tak to dávám kolem 11.5 a když kládu tak i 17 a víc.
Když chci spořit tak jedu jako všechny ostatní auta ale za 8.5l/100km o litr výš ve městě když není provoz.
Buď si kup nějakou 316i a neřeš 5.0 atd. a nebo si kup naftu ale tam se ti to vyrovná na nákladech na servis a ND.

Napsal: pát 04.09.2009 16:32
od sluger
O co je servis u nafty nákladnější než u benzínu :lol:

Napsal: ned 06.09.2009 16:10
od ///Mates
Nafta je dle mého názoru v BMW na pikaču.
Já jen nechápu proč sis kupoval 750i s vyšší spotřebou si musel počítat..., a ted řešit že to žere moc :?: :roll: A vůbec nechápu podobný lidi co si dotáhnou třeba ameriku 7.0i a vyšší obsahy koráby jak prase a hned to mrd*j do plynu :?
Osobně bych si plynárnu v životě nekoupil :evil: a ty radši prodej 750i a kup si nějakou pěknou 316i tam tě ale zase bude srát že to nejede ani jako 750i na šest válců :roll: :evil:

Napsal: ned 06.09.2009 17:34
od sluger
No sorry za OT,ale nechápu, co je na plynu špatnýho?

Napsal: ned 06.09.2009 18:07
od Jawak
sluger píše:nechápu, co je na plynu špatnýho?
Propan/Butan patří do domácnosti, ne do auta

Napsal: ned 06.09.2009 18:08
od ///Mates
Prostě je to přestavba, zásah do motoru, bastl...,přeci si nebudu kupovat obsah jak hovado a pak cpát ještě tisíce do přestavby jen proto že musím mět ''pětilitra'' :roll: to si radši koupím libovou 328i
Nemluvě o, pro mě něpříjemným pocitu, že si v kufru pořád vozíš bombu plnou plynu :? :x

Napsal: ned 06.09.2009 20:38
od Dan td
Technické dotazy nepatří do pokecových sekcí = LOCK :!: