Stránka 2 z 3

Napsal: pát 28.08.2009 10:45
od Maxiczech
[quote="sluger"]Radši :lol:
Koupil jsem za 15k nepojízdný, od bazaru jsem jel po svech.Co bylo v prd..i jsem vyměnil,pár věcí mě ještě čeká,teď jsem tak na 20-22k ... .Jediný co řešim je, že za 400 Korunek ujedu ve mětstě tak 190 kilometrů ... .CCA 2-2.50/Km
Kdyby ten maník co to prodal věděl proč to nejede asi by si tloukl palicí o regál :lol: :lol: :mad:[/quote]

Tak kápni božskou. :D
Co s tím bylo?
Zaseknutá ručička na palivoměru a nebyla v tom ropa, co? :lol:
Pobav nás.. :wink:

Napsal: pát 28.08.2009 13:52
od martan
Nejlevnější provoz mám u E39 M5 - 7,34 Kč/na km (zatím se na tom nic nese.. :D )
Pak E24 633CSi - 30,-Kč/km - se všema opravama a uvedení do provozu z vraku
A nejdražší je zatím E39 525tdsA - 39,30 Kč/km - ale mám ji teprve asi 14 dní a koupil jsem ji nepojízdnou - takže generálka hlavy, vstřiky, filtry, oleje.... Ale za poslední týden mám průměrnou spotřebu do 6 l/100km, takže věřím, že to půjde hodně dolů 8) :wink:

Napsal: pát 28.08.2009 15:18
od euromen
s pořízením + pojistkou + havarijní + PHM + drobné ND

151,47 Kč/Km

auto mám 11 dní takže to půjde rapidně dolů

Napsal: pát 28.08.2009 17:21
od Filozof
ZAJIMAVÉ ČÍSLA SI TO SPOČÍTAT.

POŘÍZENÍ AUTA 525i e34 + nové LPG 77 000KČ.

KOTOUČE 4K
TLUMIČE 8K
RAMENA 3K
DALŠÍ VĚCI 8K
KOLA PNEU 8K

JSME NA 108 000 KČ
+ 40TISIC X 1,50KČ JE 60 000KČ

CELKEM 168 000KČ 8O

A TED MÁM 40 000KM NAJETO OD KOUPĚ. ZA DVA ROKY A PUL.


Což mi dělá 4,2kč kilometr komplet vše i s autem.

Sakra jsem nečekal, že mě ta sranda tolik stojí 8O :)

Napsal: pát 28.08.2009 19:29
od sefin
:D

Jo no jak nekdo psal nekdy lepsi nevedet :D

Ale myslim, ze diky informacim od ostatich se da identifikovat autak, kterej jezdi s nejmensima nakladama.. :wink:

Napsal: sob 29.08.2009 00:10
od KeyJey
zas takhle to brat nemuzes. Nekdo kdo to koupi levne jako nepojizdny ma bez porizeni vetsi naklady nez kdo koupi top stav. Nehlede na to ze cim vic kdo najede tim se mu ty naklady vic rozlozej do tech kilometru a je logicky ze ja po trech mesicich s 20tis najeto budu mit vetsi naklady na 1km nez nekdo kdo uz tim najel 100tis. Nehlede na to ze by ti tu kazdej musel napsat co presne kupoval dulezityho z hlediska provozu a co jen proste chtel. Viz. moje svetla, plasty do interieru, cistici prostredky atd.

Napsal: sob 29.08.2009 00:41
od matal
Nevím sice jak to počítáte, ale podle mích počtů mám s
530i e39 =14.50,-
M635CSi E24= 95,70,-

Počítal jsem to: pořizovací cena+ND+benzín+olej+gumy atd, vyděleno počtem ujetých km.. :wink:

Napsal: sob 29.08.2009 09:31
od Filozof
Jsem si vypočítal že LPG se mi vyplatilo již po 25 000km odjetých taže lpg má smysl pro ty co jezdí všude autem. A koukají na peníze.

25000km x 1,50hal (km) je 37500kč


Jinak jak tady někdo psal. Pokud máte vonavku a ta stojí v garáži tak je to klidne 50-100kč na kilometr. To je logické.

A ten kdo jezdí dnes a denně s autem ten má ty koruny mnohem lepší.

Takže spíše mě zajímá kdo tady je níž než 4,2kč na kilometr kde jsem já.

At mám představu na nejúspornější BMW v klubu ... počítám nějakej dobrej kup 323i s lpg co je po velkém servise před koupí a najela aspon 100tis. km tak ta nás tady může trumfnout. :D

Dávejte sem příklady aut co jezdí stále. Ty co používáte denně kde je nějaka reálná představa.

A pak druhá kategorie a to jsou vonavky ...a ty pouze stojí nekde v garáži a čekají na pekne slunce o víkendu.

Napsal: sob 29.08.2009 09:31
od sefin
KeyJey píše:zas takhle to brat nemuzes. Nekdo kdo to koupi levne jako nepojizdny ma bez porizeni vetsi naklady nez kdo koupi top stav. Nehlede na to ze cim vic kdo najede tim se mu ty naklady vic rozlozej do tech kilometru a je logicky ze ja po trech mesicich s 20tis najeto budu mit vetsi naklady na 1km nez nekdo kdo uz tim najel 100tis. Nehlede na to ze by ti tu kazdej musel napsat co presne kupoval dulezityho z hlediska provozu a co jen proste chtel. Viz. moje svetla, plasty do interieru, cistici prostredky atd.
Proto jsem chtel aby se taky psalo kolik se s tim autem najelo..
Ja mel u sveho auta 20tkm bez jedine investice krome vymeny oleje, koupe letnich gum a LPG+benzinu. Jenze pak to zacalo a sezralo to na opravach cca 80 tisic (behem 2 let) coz je 2x vic nez byla porizovaci cena :D

Jinak porizovaci cenu bych do toho nepocital. Koupe auta jsou automaticky ztracene penize pokud je clovek nechce hned za rok prodat za stejnou cenu..

Napsal: sob 29.08.2009 10:18
od Deathbox
Stejné jako kdyby si jezdil na kole, sem tam nové pláště, baterky do světel, atd...

Napsal: sob 29.08.2009 11:46
od Francis
Filozof píše:... Takže spíše mě zajímá kdo tady je níž než 4,2kč na kilometr kde jsem já.

At mám představu na nejúspornější BMW v klubu ... počítám nějakej dobrej kup 323i s lpg co je po velkém servise před koupí a najela aspon 100tis. km tak ta nás tady může trumfnout. :D ...
Hlásím se. E36 323ti se sekvenčním LPG, spotřeba lehce pod 10 ltr/100 km a k tomu 1,5 ltr/100 km benzín (tolik proto, že se občas projedu po okruhu nebo na letišti :-)), takže celkové palivové náklady 1,86 Kč/km. K tomu 1,24 Kč/km za pneu, brzdy, tlumiče, ...
z toho vychází celkem 3,10 Kč/km, za 14 měsíců vlastnictví najeto 45 tisíc km, takže pořizovací cena auta je splacena úsporou za palivo oproti předchozí E34 525iA se kterou jsem jezdil za 11 ltr/100 km jen na benzín.

Napsal: sob 29.08.2009 13:53
od Filozof
Francis píše:
Filozof píše:... Takže spíše mě zajímá kdo tady je níž než 4,2kč na kilometr kde jsem já.

At mám představu na nejúspornější BMW v klubu ... počítám nějakej dobrej kup 323i s lpg co je po velkém servise před koupí a najela aspon 100tis. km tak ta nás tady může trumfnout. :D ...
Hlásím se. E36 323ti se sekvenčním LPG, spotřeba lehce pod 10 ltr/100 km a k tomu 1,5 ltr/100 km benzín (tolik proto, že se občas projedu po okruhu nebo na letišti :-)), takže celkové palivové náklady 1,86 Kč/km. K tomu 1,24 Kč/km za pneu, brzdy, tlumiče, ...
z toho vychází celkem 3,10 Kč/km, za 14 měsíců vlastnictví najeto 45 tisíc km, takže pořizovací cena auta je splacena úsporou za palivo oproti předchozí E34 525iA se kterou jsem jezdil za 11 ltr/100 km jen na benzín.
To je hezké ale já jsem taky započítal cenu auta s lpg. To mam potom komplet i s autem proste vše. :)

jinak se pohybuji potom na 91 000kč děleno 40000km to jest 2,30kč/km
:wink:

Napsal: sob 29.08.2009 17:10
od bulik
Já mám s Fialkou E30 asi 200,-kč/km

Napsal: sob 29.08.2009 17:15
od ROBi
Nebylo by dobrý, kdyby se dohodlo, že se bude počítat např. pouze pořizovací cena vozidla + projetý PHM děleno ujetými kilometry? Aby si každý nepočítal, co chce - pak se tu hrozně různí údaje.

Já např. započítal jen cenu auta, projetou naftu, nový gumy a olej, vynechal jsem věci, který jsou jakoby "bokem" a vyšlo mi 2,80 Kč/km.

Napsal: sob 29.08.2009 17:45
od Koby
já bych nepočítal cenu auta.. ta to rozhází... to pak neni vubec objetikvní, když sem píše někdo, kdo auto koupil včera a najel s tim 10km tak mi to výde klidně na 200 000,-/km Pište jenom phm, servis a max. komsetiku, gumy atd. jsou samozřjemostí

Napsal: sob 29.08.2009 20:36
od sluger
Maxiczech píše:
sluger píše:Radši :lol:
Koupil jsem za 15k nepojízdný, od bazaru jsem jel po svech.Co bylo v prd..i jsem vyměnil,pár věcí mě ještě čeká,teď jsem tak na 20-22k ... .Jediný co řešim je, že za 400 Korunek ujedu ve mětstě tak 190 kilometrů ... .CCA 2-2.50/Km
Kdyby ten maník co to prodal věděl proč to nejede asi by si tloukl palicí o regál :lol: :lol: :mad:
Tak kápni božskou. :D
Co s tím bylo?
Zaseknutá ručička na palivoměru a nebyla v tom ropa, co? :lol:
Pobav nás.. :wink:
Jelikož jsem doufal že by to tim mohlo bejt(nevim proč)tak jsem to zacáloval, naproti na pumpě koupil 5l kanystr s naftou a strčil jsem ho do motoru před filtr.Na druhej start to vrčelo.Doma jsem vyndal čerpadlo z nádrže, vytah jsem odsud hromadu chlupů, dal jsem novej palivák a jezdim dodnes :smich2:

Napsal: ned 30.08.2009 00:04
od balda88
radši to počítat nebudu :D tenhle měsíc jsem udělal kabriu radosti za cca 10tis. :lol:

Napsal: ned 30.08.2009 00:34
od matal
Koby píše:já bych nepočítal cenu auta.. ta to rozhází... to pak neni vubec objetikvní, když sem píše někdo, kdo auto koupil včera a najel s tim 10km tak mi to výde klidně na 200 000,-/km Pište jenom phm, servis a max. komsetiku, gumy atd. jsou samozřjemostí
N.j., ale někdo koupí káru za 15k a někdo za 500k, jak chceš aby to bylo objektivní.. :?:

Napsal: ned 30.08.2009 00:39
od KeyJey
presne. Porizovaci cenu bys mohl pocitat jenom pokud by meli vsichni stejne najeto.

Napsal: ned 30.08.2009 07:29
od T613
Cena auta je prave rozhodujici faktor. Me vzdycky dostane nekdo, kdo mi haze pred nos ze jezdi za 4l nafty, ale to ze takove auto stoji 1,5 mega je vec dalsi. Ja mu zas muzu predhazovat ze moje 750 jezdi za 18 ale stala me 50t takze nez projedu tech 1,45 mega tak budu v duchode. Samozrejme u me 750 je vetsi pravdepobodnost poruchy, nez u noveho auta takze me bude stat vic servis, ale vzhledem k cene celeho auta si v pripade fatalni poruchy koupim druhou 750 zase za 50t ...

Da se to brat a pocitat z nekolika stran, takze by to chtelo udat presnou definici co tam zapocitat, jinak jsou tady vysledky jake jsou :-)