Stránka 2 z 3
Napsal: stř 22.07.2009 16:12
od patriot
Jandy píše:Mám 530i V8, teda manželka a po 3,5 tis km jsem nedolil ani deci.....

Já do 3,5i M30 taky nedoléval .... a nemáš strniště

Napsal: stř 22.07.2009 16:36
od Bladecek
kluci, vy jste se tu ale rozjeli...

teď už vůbec nevím co mám brát, ale myslím že aby to byl dobrý výkon/cena tak mi vychází nejlepší 325i či 323i nebo v nejhorším případě 320i (125Kw)

Napsal: stř 22.07.2009 16:39
od Jandy
patriot píše:Jandy píše:Mám 530i V8, teda manželka a po 3,5 tis km jsem nedolil ani deci.....

Já do 3,5i M30 taky nedoléval .... a nemáš strniště

Strniště mám na bradě hned druhý den, bo po 30tce je to hned.
Napsal: stř 22.07.2009 17:24
od Bladecek
Zdenda_8 píše:já mám 323Ci 243 000 km a pohoda ... motor si vklidu přede a jede hezky

A jaký to máš rok?
Napsal: stř 22.07.2009 18:15
od kyo
jenže 323i se dělal jen do faceliftu a 320i 125kw jen po faceliftu. a to je trochu cenový rozdíl.
Napsal: stř 22.07.2009 19:02
od Bladecek
kyo píše:jenže 323i se dělal jen do faceliftu a 320i 125kw jen po faceliftu. a to je trochu cenový rozdíl.
323i je facelift. má už nové světla, ne?
Napsal: stř 22.07.2009 19:09
od Totic
Bladecek píše: 
teď už vůbec nevím co mám brát, ale myslím že aby to byl dobrý výkon/cena tak mi vychází nejlepší 325i či 323i nebo v nejhorším případě 320i (125Kw)

Taky by mě zajímala spotřeba u e46 :
323i (125kW) 2,5
vs. 320i (125kW) 2,2
nebo
328i (192kW) 2,8
vs. 325i (193kW) 2,5
Prostě kolik koní za palivo.. Jde hlavne o M52 proti M54. Oboje mají myslím double Vanos.
Mám teď 323i e36 a mohlo by to žrat míň. Ale šel bych asi z úplně do každýho

Napsal: stř 22.07.2009 19:14
od patriot
Totic píše:328i (192kW) 2,8 vs. 325i (193kW) 2,5
Si nejdřívě ujasni KW a PS...
Tyhle motorizace bude brát všechny v průměru + - 10 l. Lišit se budou ve spotřebe jen minimálně

Napsal: stř 22.07.2009 19:35
od Totic
patriot píše:Totic píše:328i (192kW) 2,8 vs. 325i (193kW) 2,5
Si nejdřívě ujasni KW a PS...
Jj, to tlačítko upravit se mi nějak nenabídlo

tak ještě jednou ..
323i (125kW) 2,5 vs. 320i (125kW) 2,2
nebo
328i (142kW) 2,8 vs. 325i (143kW) 2,5
Spíš jestli nemáte e46 papírovou spotřebu - meziměsto/kombinovanou/město
Napsal: čtv 23.07.2009 00:16
od kyo
Nevim, ale u 320i je ve městě papírově tušim asi 12,5 a když se hodně snažim tak jezdim i pod deset a když jezdim úplně normálně, tak čistě město za 10,5 průměr.
Napsal: čtv 23.07.2009 10:50
od Maxiczech
Hale Patriot. Nebudeš špatnej týpek.
Jsem rád, že to strniště bereš s nadsázkou, jinej by si asi urwal límec.. Je to ten.., ehm.. nebudu jmenovat..
A co máš za autí? Pod nickem jich máš sedmnáct a končí to trojkovou řadou.

Já jsem fakt naprosto spokojenej s M54 170 koňma. Netvrdím, že jsem pilot, ale v levém pruhu jsem udělal Prostějov - Praha za krásných 87 minut.

A to jsem na to moc nešlapal..
Jasně, že byl otáčkoměr na 6ti tis., a spotřeba někde u 12ti litrů, ale ten benzín proti naftě je fakt rozdíl, řekl bych. A tenhle obsah na 1,6 tuny je myslím v pohodě..
Jinak s tím dolívaní oleje je to snad všem jasný. Nezáleží na obsahu, ale jak se k tomu autu člověk chová. V minulosti jsem tady četl, že někdo opravdu dolíval po 100 km litr oleje. Ono, když někdo driftuje, tak je asi o něčem jiném. Pak tady plakaj, jak na Baworu všechno hoří..

Napsal: čtv 23.07.2009 11:20
od Zdenda_8
Bladecek píše:Zdenda_8 píše:já mám 323Ci 243 000 km a pohoda ... motor si vklidu přede a jede hezky

A jaký to máš rok?
Je to rok 99/07 , za 8 tisíc , jsem nedolil ani decku oleje , je tam pořád nad polovinou , olej nežere fakt vůbec , to samé mi říkal i předešlí majitel..Když jedu v klidu tzv . "ECONOMY"

tak není problém se pohybovat kolem 7-8 kombinovanou měl 8,2 , já jsem jí zvědnul na 9,1 a to hlavně že jezdím město..když jedu nad 100km , tak leze dolu..Občas se rád svezu , takže ani moc neřeším spotřebu , je ale dost v pohodě .. Povinný mám za 3700 ročně a nemám ani žádnej bonus , je to moje první auto , přihlášený na mě..323 si myslím je dost dobrej motor a kvalitní ostatně jako všechny 6 válce , opravdu bych nižší nebral , 320 - 150k asi ani ne , neříkám , že to je špatný , ale ... Z mé zkušenosti , kdybych měl na autě natočených 150tkm , asi bych tomu i věřil , opravdu si krásně sametově přede , každý se divý , když mu řeknu 243 tkm i mě se to zdálo dost ,, ale nějak bych se toho nebál..ted jsem byl na dovče , najel jsem 800km a vůbec jsem neměl strach , že by mě někde nechalo..já jsem snad už asi 5 majitel a auto bylo jako předváděčka ( umím si představit , jak se auto předvádí ) I přesto , je to podle mě skvělej držák a jsem rád , že ho mám.. tot moje zkušenost s motorem 323 a E46 jako takovou

Napsal: čtv 23.07.2009 12:15
od michal09
Bladecek píše:kluci, vy jste se tu ale rozjeli...

teď už vůbec nevím co mám brát, ale myslím že aby to byl dobrý výkon/cena tak mi vychází nejlepší 325i či 323i nebo v nejhorším případě 320i (125Kw)

Hele chlape, 320 (110kw), 323 (125kw) a 328 (142kw) jsou první e46ky, roky 98-00, pak máš 320 (125kw), 325 (141kw) a 330 (170kw) to jsou e46 od roku cca 2001... Asi je ti jasné, že že ta první zkupinka e46tek bude na tom cenově lépe naž zkupinka druhá, o 50, ale třeba i o 100 tisíc levnější... Takže je dobrý vědět, kolik chceš do auta vrazit. Jestli se nemýlím, tak tu 320 co jsis vyhlídnul byla do 200tis., tudíš na e46 od roku 2001 můžeš zapomenout. Další aspekt je typ karoserie, coupé bývá dražší než sedan...
Nicméně do 320 se 110kw bych asi taky nešel, za ty peníze se dá sehnat 323 možná i 328 a to je opravdu lepšejší svezení za téměř totožný náklady. Jak si psal ty, že ti nejlépe vychází 325i, což je už novější e46 a cenovka bude o proti starší 323 min o 50k vyšší. A za cenu novější 320 (125kw) se dá sehnat 328 a ještě ti možná zbyde... Dobře všechno zvaž a hlavně si pamatuj, že to co tady řešíme, je pouze volba motoru, prioritní bude celkový stav vozidla a hlavně na to bych se zaměřil...
PS: doporučení na závěr: Nejlépe se vyhnout nákupu auta v českém bazaru, radši bych vybíral zde v klubové inzerci, protože tady se lidi o ty auta starají a podle toho taky vypadají, nebo bych požádal kluky co jezdí pro auta za hranice, dokážou přivést moc pěkný kousky za slušný peníze...
Hodně štěstí při výběru

Napsal: čtv 23.07.2009 12:34
od patriot
Maxiczech píše:Hale Patriot. Nebudeš špatnej týpek.
Jsem rád, že to strniště bereš s nadsázkou, jinej by si asi urwal límec.. Je to ten.., ehm.. nebudu jmenovat..
A co máš za autí? Pod nickem jich máš sedmnáct a končí to trojkovou řadou.
No dík ...
Pod nickem má svoj BMW history, auta co jsem vlastnil. Pěkně z leva doprava, v tomto pořadí
Takže nyní jezdím v retro e30 325i 125kw/170 PS
Jo a jinak určo souhlasím, že každý si koupí co mu vyhovuje. Já jsem prostě zastáncem velkých obsahů

Napsal: čtv 23.07.2009 13:25
od Maxiczech
Velký obsah určo nějakej význam má. Hlavně vydržej více nalítat. Ale stejně je to dáno stylem jízdy. Když jsou mantáci, co tří litra utáhnou, tak mu je prd platnej obsah. To auto je prostě death a nejede.
Já měl Iveco Dailynu a ta měla 2,5 litr v naftě s turbem. Lítalo to parádně, vozilo to 3,5 tuny, takže celková byla kolem 6ti tun. Ve 350 tis. mi motor podal ruku.
Z toho vycházím, že osobák dvoulitr se 170ti kobylama musí udělat milion jako prd. Zvlášť 6ti válec BMW. To jsou prostě motory number one! :palec:
Napsal: čtv 23.07.2009 17:42
od Totic
Maxiczech píše: Já jsem fakt naprosto spokojenej s M54 170 koňma.
Kolik to žere papírově, nebo podle BC tvá 320i M54 170k ?
Mělo by to být v příručce k autu..
Napsal: čtv 23.07.2009 19:02
od kyo
Totic píše:Maxiczech píše: Já jsem fakt naprosto spokojenej s M54 170 koňma.
Kolik to žere papírově, nebo podle BC tvá 320i M54 170k ?
Mělo by to být v příručce k autu..
já jsem to tady už psal, mám stejnej motor jen v trojce
12,2/6,9/8,9 papírově
ve městě se s tim jezdí od 9,5 do 10,5 a jinak kolem těch 8l/100km. Bohužel tomu chybí šestka, takže spotřeba na dálnici žádnej zázrak.
Napsal: čtv 23.07.2009 20:00
od Bladecek
Zdenda_8 píše:Bladecek píše:Zdenda_8 píše:já mám 323Ci 243 000 km a pohoda ... motor si vklidu přede a jede hezky

A jaký to máš rok?
Je to rok 99/07 , za 8 tisíc , jsem nedolil ani decku oleje , je tam pořád nad polovinou , olej nežere fakt vůbec , to samé mi říkal i předešlí majitel..Když jedu v klidu tzv . "ECONOMY"

tak není problém se pohybovat kolem 7-8 kombinovanou měl 8,2 , já jsem jí zvědnul na 9,1 a to hlavně že jezdím město..když jedu nad 100km , tak leze dolu..Občas se rád svezu , takže ani moc neřeším spotřebu , je ale dost v pohodě .. Povinný mám za 3700 ročně a nemám ani žádnej bonus , je to moje první auto , přihlášený na mě..323 si myslím je dost dobrej motor a kvalitní ostatně jako všechny 6 válce , opravdu bych nižší nebral , 320 - 150k asi ani ne , neříkám , že to je špatný , ale ... Z mé zkušenosti , kdybych měl na autě natočených 150tkm , asi bych tomu i věřil , opravdu si krásně sametově přede , každý se divý , když mu řeknu 243 tkm i mě se to zdálo dost ,, ale nějak bych se toho nebál..ted jsem byl na dovče , najel jsem 800km a vůbec jsem neměl strach , že by mě někde nechalo..já jsem snad už asi 5 majitel a auto bylo jako předváděčka ( umím si představit , jak se auto předvádí ) I přesto , je to podle mě skvělej držák a jsem rád , že ho mám.. tot moje zkušenost s motorem 323 a E46 jako takovou

Děkuji za vyčerpávající odpověď

no ale .. ty platíš nějak málo to ručení u koho to máš? Proč platíš tak málo??dík..
Napsal: čtv 23.07.2009 23:05
od Totic
Ta cena je fakt pěkná. Já jsem jinak schopen každýmu sjednat pov. ručení i bez bonusů ve skupině :
2 000 – 2 500 cm3 : 3560,- / rok
2 500 cm3 a více : 5017,- / rok
Pravděbodobně to bude od stejnýho zdroje

Napsal: pát 24.07.2009 08:59
od Zdenda_8
Je to od skupiny makléřů, která má pod sebou víc lidí , tudíš množstevní sleva...Možná to je od stejnýho , ale od 2500 myslím , že to je trochu mín..Platím ročně 3700+500 sklo , který je pojištěný na 10 000 , kdyby jsi chtěl vědět víc , klidně ti to řeknu není to tajný ani se tím neživým , takže mi to je jedno .. nejlepší je , když se mě někdo zeptá kolik za to platím povinný , tak každýmu spadne brada a začne koktat jaktože on platí na 1.6 octávii , focusu atd 5000
