Stránka 2 z 2
Napsal: pát 03.07.2009 11:13
od assassin_tl
bud jezdis neskutecne rychle proti nam ostatnim nebo nakym divnym stylem... ja teda jezdim klidne s e36 325 kolem 9-9,5 tzn to by skoro sedlo na tvejch 9 stylem fabia junior....
zase zvlastni je ze kamos ma e92 a 325(trilitr) a jezdi cca o litr, litr apul lip jak ja a pritom jezdi rychleji.. kdyz jede za 9 tak uz jede tempomatovejch 180 a sprinty na semaforech apod... coz by byl zase rozpor s tim co rikas ty...
tzn sezen nekoho kdo ma auto s podobnym motorem at se s tim kus sveze...
jinak to ze mi auto jede stejne na ctvrt plynu jako naplnej s tim rozdilem ze v jednom pripade ukazuje ekonomer 15 a podruhe zaroh sem si vsimnul... a trochu mi spadla spotreba kdyz sem se podle toho naucil jezdit...
Napsal: pát 03.07.2009 11:27
od soraxcz
hele jak to tu ctu tak auto bude ok ale asik tady bude problem s plynem (: kdyz jsem si koupil e30 320 tak jsem prvni mesic jezdil cca za 20-23 (: a kdyz jsem namontoval aekonomer a naucil se jak s tim jezdit tak za 11 ((: qa to uz byl rozdil (: tak este pockej a zkousej si hrat (:

Napsal: pát 03.07.2009 12:04
od johny-deed
čirá pravda s ekonoměrem, znám osobně stav kdy auto vrní, kontstantní rychlost, aktual na eku 9 a stačí lehce přidat, motor jen lehce zhluční, otáčky se nepohnou, rychlost stejná (nezrychlí ani nezpomaluje) a ekoměr je přitom někde u 15tky = mm-metrová práce pravé nohy na plynu, všiml jsem si toho u tempomatu, že když on jel po delší rovince (Jihlavská směr od centra) např. na 4ku 60 za 8 a v tom samém úseku moje noha za 12, takže doladění probíhalo, víceméně však jsem zvyklý z předchozího vozu - honda crx, 92kW/900kg i s řidičem, tam na plyn nemělo při normální jízdě smysl šlapat a i při sprintech bylo efektivnější 3/4 plynu než zahlcení zadupnutím.
Ty tam máš economěr, víš aktuální/okamžitou?
Napsal: pát 03.07.2009 17:51
od rikin
Aktualni take nekdy sleduju, ale nekde jsem cetl, ze ta aktualni lze asi o 1/3.
Jinak dnes jsem zkousel jet 1300 ot (porad na 6. st) s lehkou nohou skoro konstantni rychlosti po okresce a mel jsem prumer 9. Podle me se neda dlouhodobe dostat pod 9, mozna teoreticky 8. Podle TP bych mel mit nejakych 6,6 mimo mesto pokud se nepletu.
Napsal: pát 03.07.2009 18:12
od johny-deed
no jsem zvědav, dáme scuka jak to půjde (psal jsem SZ), tak minimálně zjistím jestli vzadu nevozíš olověný desky místo sedadel

Napsal: pát 03.07.2009 18:31
od rikin
johny-deed píše:no jsem zvědav, dáme scuka jak to půjde (psal jsem SZ), tak minimálně zjistím jestli vzadu nevozíš olověný desky místo sedadel

Bezva, mas SZ.

Napsal: sob 04.07.2009 19:54
od DawletE30
rikin píše:Filozof píše:Nemáš děravou nádrž ?
Známej jezdí s 3litrem kolem 10litru celkem svižne.
Co lambdy a vaha vzduchu ? nemáš v tom nejakej šílenej chip. ?
Nadrz deravou nemam, pod autem jsem nikdy zadnou kaluz nenalezl.
Ciste teoreticky by mohlo byt mozne ze by tam byl chip, ale prvni majitel byla nejaka pani a zda se mi divne ze by tam neco takoveho davala, ja sam jsem to nijak necipoval.
Pocitadlo spotreby ukazuje v jednotkach jak ma a i kdyz trochu nepresne zhruba to odpovida, jak jsem psal v zakladnim postu, tak ja s prumernou spotrebou resetuju zaroven i pocitadlo najetych km a vetsinou najedu kolem 280 na nadrz...
Lambdu i vahu vzduchu mi testovali specialne na diagnostice. Jedine ze by bylo neco spatneho a na diag. se to neukazovalo.
pokud by tam byl chip tak je možne že tam zadali třeba data ktere zpusobiji že ti auto tolik žere, zkus pokud znamej ma stejnej typ motoru pujčit řidici jednotnu, jestli poznaš rozdil
Napsal: pon 06.07.2009 13:25
od Beefeater-64
rikin píše:Jinak dnes jsem zkousel jet 1300 ot (porad na 6. st) s lehkou nohou skoro konstantni rychlosti po okresce a mel jsem prumer 9. Podle me se neda dlouhodobe dostat pod 9, mozna teoreticky 8. Podle TP bych mel mit nejakych 6,6 mimo mesto pokud se nepletu.
Jako drtit 3.0i na nejakych 1300 tocek je strasne malo, motor mas podtocenej, 130i kterou jsem mel pujcenou hodne razantnim stylem a jeste upravou motoru melo spotrebu 13,7 coz si myslim ze je ok. jestli rikas ze jezdis hodme mesto a na nadrz ujedes 280km tak mi to vychazi na spotrebu nejakych 16 a k tomu mala nadrz jednicky

51l tak ses na benzince porad. a jestli jeste jezdis jen kratky trasy tak se nemuzes divit.
Napsal: pon 06.07.2009 13:30
od Beefeater-64
DawletE30 píše:pokud by tam byl chip tak je možne že tam zadali třeba data ktere zpusobiji že ti auto tolik žere, zkus pokud znamej ma stejnej typ motoru pujčit řidici jednotnu, jestli poznaš rozdil
toto radsi nedelej - jednicka ma CAS kterej je schopnej se bloknout a kupujes novy jednotky.