Stránka 2 z 3

Napsal: sob 30.05.2009 19:21
od Infe
Ja myslim ze stejnej podvozek a vsechno to mit nebude ;-). Predpokladam ze podvozek bude o malo nizsi, lepsi brzdy, snizena hmotnost. Ale urcite by to melo zustat dost pohodlny, coz se se slovem sportovni moc neslucuje...

Napsal: sob 30.05.2009 21:01
od Jandy
Ale klidně ať si uspokojujou bysnysmeny a jejich ženušky capinama typu X6M, ale kde je pořádné sportovní náčiní, to mi chcete říct že ty technologie F1 vyvýjí kvůli takovým mastodontům ??? Na auta co umí jezdit rychle jenom rovně a mají 2 tuny to nepotřebujou.... :(

Napsal: sob 30.05.2009 22:04
od Koby
tak... at si dělaj podobný ptákoviny, ale at zustane v nabídce něco pro gurmány..:-( abych měl za pár let co kupovat..:-)

Napsal: úte 02.06.2009 18:13
od PeteBMW
Tak tohle by mohlo být něco pro ty co volají po sporťáčku - Tii coupe:
http://news.auto.cz/aktuality/tokio-ziv ... tudie.html

Napsal: úte 02.06.2009 18:45
od DOEMIXXX
kdyz budu chtit sportovni BMW, tak si koupim 5er a ne 7er, M7 je picovina....

Napsal: úte 02.06.2009 19:04
od Lion
To si opravdu dělaj z lidí srandu ne? :lol: To nemyslí vážně.. :roll: Tahle nová politika přetloustlých a robustních ///M se mě vůbec nelíbí. Kdo chce kam, pomozme mu tam. :evil:

Napsal: úte 02.06.2009 21:39
od Kail
Upřímně se mi teda ani tak nehnusí to že bude M7 jako spíš to co bude mít pod kapotou - přeplňovaný V8 :roll: .
///M je pro mně minulost,dnes to s tím co bylo nemá nic společného...

Napsal: stř 03.06.2009 00:29
od JaraX
ja proti tomu nic nemam,
dovedu si představit že celej den stravim v autě, něco jako muj kamoš, ktere je tam fakt furt, no a ten člověk chce luxusní prostorný auto, jelikož rád cestuje, musí být velký, pohodlný, vybavený, hodně vozí rodinu a přátele a chce aby se v autě citili dobře, vozí kamarády s kterýma cestuje a tak potřebuje velkou prostornou lod, ale když zrovna projížíd nějaky krasny useky, rád to protáhne, sériová sedmička má slabý brzdy, když se tomu chvilu dáva, tak se uvaří, podvozek je i na sport dost měkkě, on chce něco co pujde přepnout do sportovnější podoby, něco co změní tvář, M5ka je pro něj malá, nemá funkce sedmy atd, na to abych měl k 7sedmě i z4 nebo M3 nemá čas, protože prostě furt jezdí tou sedmou a nebude cestovat v nepohodlnym sprotáku a právě taky přicházi chvíle pro M7, dovedu si to naprosto živě představit.
a proč bude 760i o tolik horší?
jednoduchý, 760i je dalniční lokomotiva, je dělaná na max spotřebu a pohodlí a né na sportovní pruběh motoru, má slabší brzdy protože se nečeká že s tím někdo pojede třeba na okruh apod,
předpokladam že M7 bude mít i SMG nebo DSG místo automatu, takže tak.

Jinak novy Mka sou sice mastodonti, ale ja jsem za to rad, jsem rad že e92 M3 už není E30 M3 do které když vletí oktavka tak jsou všichni v autě KO, dneska prostě nejde dělat lehky vybaveny auta a nedělá je žádná automobilka na světě. bud to nema vybavu viz třeba Impreza nebo Evo a je to víc sportovní a nebo je to všestranný auto víz Mko, a Mko bylo dycky to všestranný auto, s milionem vybavy, dyt E36 Mko mělo navigačku, PDCčko, webasto a hromadu dalších věcí, od luxusního audio přes palubní počítače a další věci co jsou prostě kila, ale tehdy to nic nebylo.

Napsal: stř 03.06.2009 11:02
od Martinéz
jarax.. neda mi o nez souhlasit..

.. samozrejme to M je u sedmicky hlavne marketingovej tah, ale ruku na srdce.. Mate 4 mega a chcete neco na vzdalenosti 500km+... vezmete 760, ktera vypada jak bochnik chleba a taha bez mrknuti oka, nebo neco s napisem M, co vypada agresivneji a kdyz na to slapnete, deti se budou budit i ve skolce za lesem..?

..je to jasny, jde o zisky a prijde mi to jako mensi zlo nez ty krabice X6 M, 5er GT apod..

Napsal: stř 03.06.2009 12:37
od JaraX
Martinéz píše:jarax.. neda mi o nez souhlasit..

.. samozrejme to M je u sedmicky hlavne marketingovej tah, ale ruku na srdce.. Mate 4 mega a chcete neco na vzdalenosti 500km+... vezmete 760, ktera vypada jak bochnik chleba a taha bez mrknuti oka, nebo neco s napisem M, co vypada agresivneji a kdyz na to slapnete, deti se budou budit i ve skolce za lesem..?

..je to jasny, jde o zisky a prijde mi to jako mensi zlo nez ty krabice X6 M, 5er GT apod..
souhlas, prostě třeba když vemu srovnání
M3 e36, M5 e39 a M5 e60

tak
M3 e36 krásný sprotovní autíčko, ale na dlouhy cestování je nepohodlný,
M5 e39 je nesmysl, jelikož je to přerostlá trojka, to auto vubec není komfortní oproti třeba e39 540i, prostě na dovolenou bych v tom žadnym připadě nejel a to jak to jede tak není uplně na posrání, z e36 M3 je celkově lepší pocit.

no a M5 e60? to je naprostá bomba, to auto umí byt hodný a přitulný v normálním režimu se to chová jak nějaka 530iA ale jakmile si tam člověk hodí Manstavení, to auto taaak neskutečně změní svoje vlastnosti,
řazení je mnohem rychlejší, reakce na plyn neskutečná, podvozek tvrdej a krásně čitelnej. to auto je prostě bomba.

Napsal: stř 03.06.2009 17:21
od Kail
Jardo,nechci se tě dotknout,ale ty jsi v každém tom autě o kterém tu básníš nějakou dobu jezdil,že je všechny tak znáš :?: .
Ne že bych zásadně nesouhlasil s tvojim názorem,jen mně překvapilo že se o historii skoro všech ///M rozepíše někdo kdo žádný nikdy neměl,alespoň pokud je mi známo... :wink:

-Svezení se někde jednou s někym neberu jako zkušenost 8)

Napsal: stř 03.06.2009 17:23
od JaraX
Kail píše:Jardo,nechci se tě dotknout,ale ty jsi v každém tom autě o kterém tu básníš nějakou dobu jezdil,že je všechny tak znáš :?: .
Ne že bych zásadně nesouhlasil s tvojim názorem,jen mně překvapilo že se o historii skoro všech ///M rozepíše někdo kdo žádný nikdy neměl,alespoň pokud je mi známo... :wink:

-Svezení se někde jednou s někym neberu jako zkušenost 8)
ano neměl jsem žadny, ale dost autama jezdím a mít auto na den mi stačí na to abych si o něm udělal obrázek.

Napsal: čtv 04.06.2009 09:38
od Yngwie
Co vas tady vsechny sere? Mate snad 3-4 mega na novou M7? ... Ja osobně vnimam M v rámci kategorie jako top se sportovnim naladenim. Tedy nechapu proc se rozcilujete nad M7, X6M a podobne. Kdyz chcete jezdit v hlucnych lehkych bestiich, tak sup do bazaru ... nebo vyrubejte z nove M3, co tam nepotrebujete a hned bude 150kG dole ...pridate podvozek o bilsteinu a je vymlovane. Kdo ma penize si vzdycky nejak poradi a BMW jaksi nemuze byt zivo z typku teoretizujicich na forech o image znacky :D

Napsal: čtv 04.06.2009 09:53
od Koby
sere nás to, že M7, X6M, X5M nemá kromě M ve znaku nic společnýho s Motorsportem... M7 at se jmenuje 780i a daj tomu tvrdší podvozek, X5 a X6 to stejný... M bylo o obratných lehký autech, kde byl výkon až druhořadý.... Tohle jsou přemotoravaný přes dvoutunový krámy... Ani ta Q7 s tim W12 nebo co tam maj si neříká RSQ7... Ale to je fuk, další auto rozhodně už nebude bmw, teda pokud by dělali auta jako e36,e46 tak ano, ale za současný produkce ne...

Napsal: čtv 04.06.2009 09:53
od JaraX
Yngwie píše:Co vas tady vsechny sere? Mate snad 3-4 mega na novou M7? ... Ja osobně vnimam M v rámci kategorie jako top se sportovnim naladenim. Tedy nechapu proc se rozcilujete nad M7, X6M a podobne. Kdyz chcete jezdit v hlucnych lehkych bestiich, tak sup do bazaru ... nebo vyrubejte z nove M3, co tam nepotrebujete a hned bude 150kG dole ...pridate podvozek o bilsteinu a je vymlovane. Kdo ma penize si vzdycky nejak poradi a BMW jaksi nemuze byt zivo z typku teoretizujicich na forech o image znacky :D
souhlasíím. to je aspon nazor. ale srat nas to muže, jednou ty novy sedmy budem kupovat jako stary mrdky

Napsal: čtv 04.06.2009 09:55
od JaraX
Koby píše:sere nás to, že M7, X6M, X5M nemá kromě M ve znaku nic společnýho s Motorsportem... M7 at se jmenuje 780i a daj tomu tvrdší podvozek, X5 a X6 to stejný... M bylo o obratných lehký autech, kde byl výkon až druhořadý.... Tohle jsou přemotoravaný přes dvoutunový krámy... Ani ta Q7 s tim W12 nebo co tam maj si neříká RSQ7... Ale to je fuk, další auto rozhodně už nebude bmw, teda pokud by dělali auta jako e36,e46 tak ano, ale za současný produkce ne...

ale houby, ta M7 bude hodně podobně obratná jako M5, už jen k minimalni rozdilu v dylce. 780i není sportovně laděný auto.

Napsal: čtv 04.06.2009 09:57
od nehpo
Yngwie píše:Co vas tady vsechny sere? Mate snad 3-4 mega na novou M7? ... Ja osobně vnimam M v rámci kategorie jako top se sportovnim naladenim. Tedy nechapu proc se rozcilujete nad M7, X6M a podobne. Kdyz chcete jezdit v hlucnych lehkych bestiich, tak sup do bazaru ... nebo vyrubejte z nove M3, co tam nepotrebujete a hned bude 150kG dole ...pridate podvozek o bilsteinu a je vymlovane. Kdo ma penize si vzdycky nejak poradi a BMW jaksi nemuze byt zivo z typku teoretizujicich na forech o image znacky :D
:cool2: presne tak

Napsal: čtv 04.06.2009 10:04
od Koby
JaraX píše:
Koby píše:sere nás to, že M7, X6M, X5M nemá kromě M ve znaku nic společnýho s Motorsportem... M7 at se jmenuje 780i a daj tomu tvrdší podvozek, X5 a X6 to stejný... M bylo o obratných lehký autech, kde byl výkon až druhořadý.... Tohle jsou přemotoravaný přes dvoutunový krámy... Ani ta Q7 s tim W12 nebo co tam maj si neříká RSQ7... Ale to je fuk, další auto rozhodně už nebude bmw, teda pokud by dělali auta jako e36,e46 tak ano, ale za současný produkce ne...

ale houby, ta M7 bude hodně podobně obratná jako M5, už jen k minimalni rozdilu v dylce. 780i není sportovně laděný auto.
tady nejde o to, jak bude obratná... btw, M5 je nějak obratná? to je rychlý gt... tady jde o to, že tomu propujčujou název M... Kdyby se to menovalo 780i na sportovním podovozku, nikdo neřekne ani popel..

Napsal: čtv 04.06.2009 10:15
od JaraX
Koby píše:
JaraX píše:
Koby píše:sere nás to, že M7, X6M, X5M nemá kromě M ve znaku nic společnýho s Motorsportem... M7 at se jmenuje 780i a daj tomu tvrdší podvozek, X5 a X6 to stejný... M bylo o obratných lehký autech, kde byl výkon až druhořadý.... Tohle jsou přemotoravaný přes dvoutunový krámy... Ani ta Q7 s tim W12 nebo co tam maj si neříká RSQ7... Ale to je fuk, další auto rozhodně už nebude bmw, teda pokud by dělali auta jako e36,e46 tak ano, ale za současný produkce ne...

ale houby, ta M7 bude hodně podobně obratná jako M5, už jen k minimalni rozdilu v dylce. 780i není sportovně laděný auto.
tady nejde o to, jak bude obratná... btw, M5 je nějak obratná? to je rychlý gt... tady jde o to, že tomu propujčujou název M... Kdyby se to menovalo 780i na sportovním podovozku, nikdo neřekne ani popel..
jako že by se to jmenovalo "780i na sportovním podvozku s pěkným sprotovním zvukem a Mkovyma sedačkama? "

Napsal: čtv 04.06.2009 10:18
od Martinéz
Koby píše:
JaraX píše:
Koby píše:sere nás to, že M7, X6M, X5M nemá kromě M ve znaku nic společnýho s Motorsportem... M7 at se jmenuje 780i a daj tomu tvrdší podvozek, X5 a X6 to stejný... M bylo o obratných lehký autech, kde byl výkon až druhořadý.... Tohle jsou přemotoravaný přes dvoutunový krámy... Ani ta Q7 s tim W12 nebo co tam maj si neříká RSQ7... Ale to je fuk, další auto rozhodně už nebude bmw, teda pokud by dělali auta jako e36,e46 tak ano, ale za současný produkce ne...

ale houby, ta M7 bude hodně podobně obratná jako M5, už jen k minimalni rozdilu v dylce. 780i není sportovně laděný auto.
tady nejde o to, jak bude obratná... btw, M5 je nějak obratná? to je rychlý gt... tady jde o to, že tomu propujčujou název M... Kdyby se to menovalo 780i na sportovním podovozku, nikdo neřekne ani popel..
pak se tady strhne vlna kritiku na oznaceni, ktery evokuje 8mi litr.. :lol: