Napsal: čtv 28.05.2009 11:52
Oč je Dacia Logan horší než BMW E90? Vždyť s ní mnoho lidi běžně jezdí.
Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
Rozdíl je v kvalitě,jak dlouho ti vydrží na autě a celková charakteristika tlumení při zachování jízdního komfortu,prostě Sachs a Bilstein je úplně jiná liga,taky to jsou po většinou tlumiče,který se dávají do prvovýroby,což o něčem svědčíliza píše:mě by zajímalo co je špatnýho třeba na těch tlumičích Monroe nebo Alko? dokázal by mi někdo říct rozdíly, a ne jen že to sou shity? vždyt na normální auta se dávají běžně, chápu že ty tlumiče nejsou na nějaký závodění, ale na normální jízdu stačí nebo ne?!
Jenom k tomu použití B6 na M-technic pružiny,je to otázka,jestli podle ETK tam nejdou,tak né,že by je tam technicky nebylo možné dát,ale B6 jsou určený na nesnížené pružiny a oni se asi prostě podel toho řídí,jelikož když máš sníženou pružinu a dáš "obyč" tlumiče,tak ten tlumiš je vlastně více stlačenej,než má bejt a jeho dráha tlumení se minimalizuje a nepracuje správně.Ale zase obecně platí,že na standartní tlumiče,tedy s normální délkou pístnice,se dají dát pružiny do max.snížení 35-40mm.No akorát že ta B6 je vlastně sportovní tlumič s normální délkou pístnice,takže teď dost dobře nedokážu říct,jestli by se daly použít na tvý pružiny,nebo jedině B8,na to ti fundovaně musí zodpovědět buď P.Chovanec z AutoFrenu,nebo GeorgosACSusi píše:eric píše:Hele,jdi určitě do těch Bilsteinu B8,já je mám taky od Petra Chovance(autofren) a fakt je to luxus,vůbec to není žádnej kostitřas,mají docela měkkou odezvu,ale přitom se auto nenaklání,drží to fakt jako prase,prostě radost s tím jezdit.Akorát s těma pružinama to musíš nějak zkombinovat,resp. B8 jsou tlumiče se zkrácenou pístnicí,tj.použití na kratší sportovní pružiny.Pokud chceš nechávat původní pružiny,tak dej B6,to jsou ty samé jako B8,akorát s normální pístnicí a dají se tudíž aplikovat na sériové pružiny.Susi píše:Pružiny bych nechával moje.
S nimi by byly B8 měkčí??
Kromě origo Sachsů mám ještě nabídku na tlumiče Monroe (podle mě shit) a ALKO (BMW není sekačka).
Asi nebudu experimentovat...
Já mám M-Technics podvozek, který je myslím o tři cm nižší, než série. Podle ETK tam B6 nejdou. V reálu, nevim.
Každopádně bych rád zůstal u svých pružin.
Uauu,nejlepší volba :palec:Susi píše:Objednány Bilsteiny B8 od pana Chovance.
Pak se ozvu, jak to funguje...
Hm, taky nevím. Výslovně jsem se ptal pana Chovance, jestli můžu na B6 tlumiče dát "M" pružiny a prý ne... Tys je tam dostal a vše funguje, takže to zřejmě jde. Je ale fakt, že B8 jsou vyráběny přímo pro M-Technics podvozky.castro píše:snad budeš spokojenej. Sice píšu pozdě, ale mam B6 na M-tech pružinách. Je to komfortní asi tak stejně jako origo M-technik, skvěle to tlumí, ale už bych chtěl taky trochu snižovat podvozek a nevim o kolik ted můžu.. :-/
ahoj, ještě se chystáš snižovat ten podvozek? nebo už ho máš snížený?castro píše:snad budeš spokojenej. Sice píšu pozdě, ale mam B6 na M-tech pružinách. Je to komfortní asi tak stejně jako origo M-technik, skvěle to tlumí, ale už bych chtěl taky trochu snižovat podvozek a nevim o kolik ted můžu.. :-/