Napsal: čtv 21.05.2009 00:15
tak tak... Je to o tom jaký člověk najde kus. Já to štěstí na moc dobrej kus neměl ale i tak auto jede velice dobře.



Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
Je to věc názoru, doporučil bych nastartovat a vyjet okamžitě, otáčky držet mezi 2000-4000ot., nehonit pouze držet, dokud auto neztichne, to půjde poznat, třeba i 5 nebo 10km třeba takhle jezdit i celou cestu, záleží na stavu motoru, mě to trvalo při ranních teplotách 50kmPetacekBE píše:TDeSko - pokaždý co s ním jedu já tak :
Nastartuji-nechám jej brblat tak 10 vteřin na volnoběh a teprve se jemně rozjíždím - než se rafička odlepí od modrého pole tak opravdu lejce tak do cca 1500 ot. Skrz hlavu a turbo... Turbo zásadně dochlazuji i když motor lechtám - aspon 10 sekund - po rychlejší jízdě aspon 2 minuty. Co se týče údržby tak jednoznačně TDS a ne 5258,530d - seroucí se vstřiky - jeden za cca 15000 kč - jak bylo psáno - seroucí se váhy vzduchu,turba. Nevím,mne TDS přirostlo k srdci i když akcelerace pod 2000 ot je opravdu katastrofa. Když auto zrychluje na zamknutej měnič (mám automat) tak při 90km/h jak se zamkne hydroměnič motor točí 1450 ot a jeho zrychlení je katastrofa (jasně malý otáčky - turbo netlačí atd. ) až cca po 2000 ot. Nad tyto točky motor už zrychluje obstojně. TDS má nadhernej zvuk - já osobně bych už neměnil ale je to věc názoru...
E39 se mi vůbec ale vůbec nelíbí,podle mně to už není to pravé BMW jaký mám rád,i když zpracováním a kvalitou ještě pořád na velmi dobré úrovni,už to prostě není onoPetacekBE píše:BTW - proč nechceš e39 ? I když ta Tvá E34 na těch fotkách vypadá super