tuhle větu já vždycky tak složitě vysvětluju a ono to jde říct tak jednoduše.... odemě bodLolita píše:Zadni nahon je super vec, snizuje o dost sirku silnice potrebne k otoceni kdyz je to potreba.

jinak je to o gumách co se zimy týče...
další věc je ta, ať si zkusí někdy za deště stopnout někde v mírném kopci na rušnou silnici kde je třeba přechod nebo semafor a uvidí který auta ikdyž mají 50koní tam skoro vždycky prohrábnou a komu pištěj při rozjezdu gumy..... je to FWD.
další velké mínus v předním náhonu vidím např. tento: přijíždíš z vedlejší na hlavní a chceš odbočit vlevo. Je velkej provoz, takže to chce vypálit co nejrychleji. Jenže stačí trocha štěrku, vlhká vozovka a s předním náhonem když na to šlápneš tak místo rychlého zařazení přichází pomalé zablokování obou pruhů díky prohrabování kol... = kolizní sitace... atd atd....

 
							 predni kola zataci a zadni pod plynem
 predni kola zataci a zadni pod plynem  
  
 S manželkou sme sa prestahovali do Jizerskych hor, takže zima poriadna s všetkým čo k tomu patrí,snehu že by sa jeden posral aspon túto zimu určite a s BMW som nemal absolutne žiadny problém. Ako to tu vačšina ludí spomínala najdoležitejšie sú kvalitné gumy, bez nich si človek neškrtne a samo vyváženie hmotnosti BMW skoro dokonalé
 S manželkou sme sa prestahovali do Jizerskych hor, takže zima poriadna s všetkým čo k tomu patrí,snehu že by sa jeden posral aspon túto zimu určite a s BMW som nemal absolutne žiadny problém. Ako to tu vačšina ludí spomínala najdoležitejšie sú kvalitné gumy, bez nich si človek neškrtne a samo vyváženie hmotnosti BMW skoro dokonalé  