Stránka 2 z 2
Napsal: úte 21.04.2009 19:44
od hogi
Také budu pořizovat nová kola , R18 8J . Měl bych dva dotazy , jak jsou na tom s kvalitou pneu Nankang , popř. Fulda.Dražší dávat nechci , vydám se dost za kola.Druhý dotaz by směřoval k rozměru pneumatik.Mám jen 520 (125kW) tudíž nevím zdali mám zvolit 235/40 R18 nebo 225/40 R18 . U druhého jmenovaného rozměru mám obavy , aby na disku nebyl tak hnusně natažen tzn. jakoby do Áčka.Nemáte někdo zkušenost?Dík moc za rady!!!!!!
Napsal: stř 22.04.2009 07:08
od Studna
Na Nankangy je tu samá chvála, takže bych se jich nebál. No a na 8J disku budou ty 225 již trochu do áčka, ale né nijak brutálně. Na 8J disk je ideální 235 a co se týče valivého odporu a výkonu 520, tak to zas tak velký rozdíl nebude, ani to nepoznáš.
Napsal: stř 22.04.2009 11:08
od hogi
Ok , půjdu tedy do 235/40 R18 , akorát jsem měl strach , že když jsou ty NanKang tak levné , že jsou to shity?!No a Fuldy už jsem jednou měl na jiném voze a nemohl jsem si stěžovat.
Napsal: stř 22.04.2009 12:21
od eric
hogi píše:Ok , půjdu tedy do 235/40 R18 , akorát jsem měl strach , že když jsou ty NanKang tak levné , že jsou to shity?!No a Fuldy už jsem jednou měl na jiném voze a nemohl jsem si stěžovat.
Nankangy jsou úplně v klidu,akorát,že já je tedy kupoval nové a teď už je mám třetí sezónu a nějak mi holky docela zhlučněly,takže letos je ještě vodjezdím a příští rok zkusím něco jinýho asi.Ale vzorek mám furt luxusní cca 6mm,ale asi už trochu ztvrdly

Jinak třeba Falkeny jsou taky naprosto v klidu a zhruba v podobný cenový relaci,jako ty Fuldy,Nankangy jsou ještě malinko levnější.
Napsal: stř 22.04.2009 19:27
od Zdenal
Hele chlapy a nevadí, že dáte úplně jinej průměr kola, když máte aut. převodovku? Bude to snímat jinej počet otáček kol, rychlost a bude špatně vyhodnocovat a řadit a nakonec se vykurvý, ne?
Já chci pohodlí a tak mam origoš 225/55/16" a mimochodem sedí to náádherně. Taky nemam miliony na tlumiče, ramena atd.
Takže jestli budu chtít 17", tak musim dát profil 45, když 18", tak 35.
Co vy na to?
Napsal: stř 22.04.2009 19:43
od Player1
Tak jasny, že nemůžeš dát úplně jinej průměr kola-třeba 22" s vyřezanejma blatníkama. Ale 16,17,18,19 je v pohodě. Když zvolíš takovej profil, jakej tam má být, tak je rozdíl v průměru kola minimální a odchylka zanedbatelná.
Napsal: stř 22.04.2009 21:21
od eric
Zdenal píše:Hele chlapy a nevadí, že dáte úplně jinej průměr kola, když máte aut. převodovku? Bude to snímat jinej počet otáček kol, rychlost a bude špatně vyhodnocovat a řadit a nakonec se vykurvý, ne?
Já chci pohodlí a tak mam origoš 225/55/16" a mimochodem sedí to náádherně. Taky nemam miliony na tlumiče, ramena atd.
Takže jestli budu chtít 17", tak musim dát profil 45, když 18", tak 35.
Co vy na to?
Přesně jak píše Player1,musíš brát průměr celého kola a né jen velikost disku,když budeš mít 16-tky s vysokejma balónama,tak budeš mít skoro totožnej výslednej průměr kol jako třeba s 19-tkama a co se týče předepsaných pneu pro e39,tak u 18-tek je to vepředu 235/40/18 a vzadu 265/35/18,tak,jak je to v TP.A co se týče převodovky,to je naprostá kravina,omezovač je nastavenej furt stejně,takže se nebude nic přetáčet a odchylka na km bude cca 5km/h,takže to nechce plašit

Ale to,že chceš pohodlí je samo čistě tvoje věc,i když si trochu myslím,že to pramení taky z tvýho strachu tam dát něco většího,protože si myslíš,že ti z toho automaticky padne převodovka,ale to není nic ve zlým.
Napsal: čtv 23.04.2009 22:19
od Zdenal
Hele vždyť to píšu, že když dáš větší alu, musíš dát menší průměr pneu, to si rozumíme

. Akorád si nemyslim, že tý převodovce je to tak jedno...
A já mam v TP úplně jiný rozměry, který taky mám na autě.
Hele mrkni na prodej ALu-pneu jaký jsem prdával kolesa, stačilo jen koupit pneu se správnym průměrem, ale fakt nechci. Sedí to jak přibytý, když nafoukáš tak jak máš dle výrobce, tak to nemá chybu. Spočítej si kolik dáš za tlumiče, čepy ramena... Ano vypadá to pěkně

Napsal: čtv 23.04.2009 23:18
od eric
Zdenal píše:Hele vždyť to píšu, že když dáš větší alu, musíš dát menší průměr pneu, to si rozumíme

. Akorád si nemyslim, že tý převodovce je to tak jedno...
A já mam v TP úplně jiný rozměry, který taky mám na autě.
Hele mrkni na prodej ALu-pneu jaký jsem prdával kolesa, stačilo jen koupit pneu se správnym průměrem, ale fakt nechci. Sedí to jak přibytý, když nafoukáš tak jak máš dle výrobce, tak to nemá chybu. Spočítej si kolik dáš za tlumiče, čepy ramena... Ano vypadá to pěkně

No pokud se bavíme o stejném autě,tudíž o e39,tak pokud nemáš v TP napsány 17-tky nebo 18-tky,tak ti to tam v klidu dopíšou,protože u některých motorizací to asi standartně nepsali do velkého TP.Ale já a spousta jiných lidí tady má v TP napsáný i ty 18-tky,který jsou posvěcený přímo výrobcem,to není žádný šméčko,jakože bych si to tam za úplatek nechal načerno dopsat.Ale jinak,já mám auto už skoro 4 roky,od začátku jezdilo na 18-tkách,te´d poslední 2 roky na 19-tkách a zatím jsem měnil jen silenbloky na spodních ramenech,tyčky stabilizátoru a dával nové tlumiče sportovní kvůli většímu snížení.Ale samozřejmně je bez diskuze,že při větších kolech to trpí víc,to je nad slunce jasný.Ale věř tomu,že na těch 265-tkách vzadu to bude držet o dost líp,než na tvých 16-tkových žiletkách

To je taky nad slunce jasný!Ale tak v pohodě,prostě dodržuješ,co máš napsáno v TP,proti tomu nic nenamítám

Napsal: pát 24.04.2009 21:00
od Zdenal
To musí sedět jako kráva

Já nejezdim zas až tak mírně, ale bojim se vletět do zatáčky rychleji, abych vůbec zjistil tu hranici. Takže fakt do dost ostrý zatáčky, kterou jezdim každej den do práce jedu max 70 a víc nemůžu a to gumy ani skoro nezapískaj. Vždycky si říkám, že pojedu rychleji, že to zkusim, ale ne ne nejde.
Asi je to tim, že jsem rozsračkoval 740i ve 150Km/h a teď mam respekt.
Takže kola ze sedmy jsem prodal a fakt mi to přijde zbytečný pro mě.
Kolik najezdíš ročně a po čem, zdá se mi to až divný s tou údržbou

po letech. Já bohužel hlavně po Praze
Napsal: sob 25.04.2009 00:55
od eric
Zdenal píše:To musí sedět jako kráva

Já nejezdim zas až tak mírně, ale bojim se vletět do zatáčky rychleji, abych vůbec zjistil tu hranici. Takže fakt do dost ostrý zatáčky, kterou jezdim každej den do práce jedu max 70 a víc nemůžu a to gumy ani skoro nezapískaj. Vždycky si říkám, že pojedu rychleji, že to zkusim, ale ne ne nejde.
Asi je to tim, že jsem rozsračkoval 740i ve 150Km/h a teď mam respekt.
Takže kola ze sedmy jsem prodal a fakt mi to přijde zbytečný pro mě.
Kolik najezdíš ročně a po čem, zdá se mi to až divný s tou údržbou

po letech. Já bohužel hlavně po Praze
No jezdím fakt málo,za ty necelý 4 roky jsem najel 51tis.km a jezdím hodně po městě,ale po malým,Praha,to je vražda,to bych asi řešil víc věcí
