Stránka 2 z 2

Napsal: ned 15.03.2009 19:21
od Fantucci
moje spotřeba je 9,2 - 50/50 město-mimo. přesně udávanou. Ale tak nějak doufám, že to v letních měsících ještě trošku klesne. Jinak manželka s tím dokáže jezdit pohodlně pod 9l.

Napsal: ned 15.03.2009 19:23
od DAVe_1
MattyX píše:resit povinny mezi 325 a 330 je uplna kravina :D ten rozdil za rok ti udela jednu nebo dve nadrze benzinu nebo nejakou drobnejsi opravu...tenhle argument bych vyradil...


tohle je takovej ten typ rozhodovani, kterej nenapadne porad roste vys a vys :) tj jenom par kil...tamhleto je jenom par kil..atd a ve finale je to znat, nebo pri vyberu 316 zkoncis s 750il :lol: jeslti mi rozumis :)

Napsal: ned 15.03.2009 20:06
od Koby
DAVe píše:
MattyX píše:resit povinny mezi 325 a 330 je uplna kravina :D ten rozdil za rok ti udela jednu nebo dve nadrze benzinu nebo nejakou drobnejsi opravu...tenhle argument bych vyradil...


tohle je takovej ten typ rozhodovani, kterej nenapadne porad roste vys a vys :) tj jenom par kil...tamhleto je jenom par kil..atd a ve finale je to znat, nebo pri vyberu 316 zkoncis s 750il :lol: jeslti mi rozumis :)


tak tak, hlavně ono i ten rozdíl u toho povinnýho 325-330 udělá třeba trojku... Na silnici je nenajdu... Nedostatkem penez netrpim, ale přiznávám, že tri tisíce můžu využít jinak a lépe.

Napsal: ned 15.03.2009 22:44
od MattyX
Koby píše:
DAVe píše:
MattyX píše:resit povinny mezi 325 a 330 je uplna kravina :D ten rozdil za rok ti udela jednu nebo dve nadrze benzinu nebo nejakou drobnejsi opravu...tenhle argument bych vyradil...


tohle je takovej ten typ rozhodovani, kterej nenapadne porad roste vys a vys :) tj jenom par kil...tamhleto je jenom par kil..atd a ve finale je to znat, nebo pri vyberu 316 zkoncis s 750il :lol: jeslti mi rozumis :)


tak tak, hlavně ono i ten rozdíl u toho povinnýho 325-330 udělá třeba trojku... Na silnici je nenajdu... Nedostatkem penez netrpim, ale přiznávám, že tri tisíce můžu využít jinak a lépe.


no jasne ze se daji vyuzit do neceho jinyho, ale u e46 si myslim ze velkou opravu za to neudelas ;) ale pokud uz resis sestihrnec a tri tisice za rok tak nevim :D me osobne prechod ze 4hrnce do sesti vitr v penezence teda neudelal... ale jak rikas ty prachy se nikde nevali...

Napsal: pon 16.03.2009 00:02
od matrose
Ono je to taky o penezich...kdo chce koniky,tak hold musi priplatit,jak brzdy,tak poviny,pokuty atd. :) ale urcite to nejsou deseti tisice.. A 325 je urcite solidni svezeni. Ja nez kupoval,tak 330ci vs M3 pak jsem se kukl do penezenky bylo rozhodnuto ze M3 musi jeste pockat-(

Napsal: pon 16.03.2009 07:48
od Koby
MattyX píše:
Koby píše:
DAVe píše:[quote="MattyX"]resit povinny mezi 325 a 330 je uplna kravina :D ten rozdil za rok ti udela jednu nebo dve nadrze benzinu nebo nejakou drobnejsi opravu...tenhle argument bych vyradil...


tohle je takovej ten typ rozhodovani, kterej nenapadne porad roste vys a vys :) tj jenom par kil...tamhleto je jenom par kil..atd a ve finale je to znat, nebo pri vyberu 316 zkoncis s 750il :lol: jeslti mi rozumis :)


tak tak, hlavně ono i ten rozdíl u toho povinnýho 325-330 udělá třeba trojku... Na silnici je nenajdu... Nedostatkem penez netrpim, ale přiznávám, že tri tisíce můžu využít jinak a lépe.


no jasne ze se daji vyuzit do neceho jinyho, ale u e46 si myslim ze velkou opravu za to neudelas ;) ale pokud uz resis sestihrnec a tri tisice za rok tak nevim :D me osobne prechod ze 4hrnce do sesti vitr v penezence teda neudelal... ale jak rikas ty prachy se nikde nevali...[/quote]

Nejde o to že bych ty prachy neměl, dyt jenom v bénu aspon já projedu cca. 70 ročně :-) Takže skutečně trojka je prd, ale kdyby byla, bylo by to lepší :-) Ale rozhodně to neni duvod, kvuli kterýmu bych házel 330 za hlavu.

Napsal: pon 16.03.2009 11:22
od Diablo330Ci
Nechci Ti psat kup si 330Ci protoze ji mam :D ale je to tak.Ten motor je uzasne pruznej a prezdiva se elektomotor.Ma prekrasnej zatah uz od 2tis otacek a obcas s tim jezdim jak s naftou.Neni potreba ho vytacet a do 3,5tis jdes poradne do sedacek.Nm a objem to ma a tom mu nikdo neodpare.Jestli to nebude auto na 2roky tak jdi do 330Ci.Ma tah jak odspodu tak ma poradnej zatah kdyz si drzis otacky nad 4tis v serpentynach.Ten prival Nm Te nikdy neprestane bavit :wink:

Napsal: pon 16.03.2009 12:19
od Koby
Diablo330Ci píše:Nechci Ti psat kup si 330Ci protoze ji mam :D ale je to tak.Ten motor je uzasne pruznej a prezdiva se elektomotor.Ma prekrasnej zatah uz od 2tis otacek a obcas s tim jezdim jak s naftou.Neni potreba ho vytacet a do 3,5tis jdes poradne do sedacek.Nm a objem to ma a tom mu nikdo neodpare.Jestli to nebude auto na 2roky tak jdi do 330Ci.Ma tah jak odspodu tak ma poradnej zatah kdyz si drzis otacky nad 4tis v serpentynach.Ten prival Nm Te nikdy neprestane bavit :wink:


Nee, bude to auto na 6-7 let :-) Vezmu 330ci, je to jasný :-) Možná pěknýho sedana...

Napsal: pon 16.03.2009 12:55
od Diablo330Ci
Jj radsi peknyho sedana nez slitany Coupe.Kamos to udelal v lete stejne a jeli jsme do D pro prekrasnyho sedana po 1.maj.

Napsal: pon 16.03.2009 17:53
od DAVe_1
Koby píše:
Diablo330Ci píše:Nechci Ti psat kup si 330Ci protoze ji mam :D ale je to tak.Ten motor je uzasne pruznej a prezdiva se elektomotor.Ma prekrasnej zatah uz od 2tis otacek a obcas s tim jezdim jak s naftou.Neni potreba ho vytacet a do 3,5tis jdes poradne do sedacek.Nm a objem to ma a tom mu nikdo neodpare.Jestli to nebude auto na 2roky tak jdi do 330Ci.Ma tah jak odspodu tak ma poradnej zatah kdyz si drzis otacky nad 4tis v serpentynach.Ten prival Nm Te nikdy neprestane bavit :wink:


Nee, bude to auto na 6-7 let :-) Vezmu 330ci, je to jasný :-) Možná pěknýho sedana...


8) :wink: posli mi klido pak link na icq, proberem to :)

Napsal: pon 16.03.2009 19:44
od Huska
bez ohledu na to co je napsáno v přízpěvcích výše. Mám zkušenost s oběmi motory v e46tce. Vzhledem k tomu, že se jedná o stejný motor s jiným obsahem tak nehraje rozdíl ve spotřebě oleje (je u obou typů stejný a záleží na jízdním stylu). Výkon 3,0i je samozřejmě znát a pokud jezdíš na hraně tak jdi do ní, ale pokud jen příležitostně tak ti bude 2,5i bohatě stačit. Rozdíl je až v horním spektru otáček (2,5i vadne, kdežto 3,0i jde až k omezovači). Brzdy a spojka je lepší na 3,0i ale taky dražší (narozdíl od 2,5i není shodná s ostatními). povinné ručení je v tomto směru zanedbatelné. Spotřeba je u 3,0i vyšší o 0,5l/100km ve všech provozech.
Takže si to přeber po svém, ale ani v jednom případě nešlápneš vedle :-) .. máš volbu mezi dvěmi dobrými :-)