Stránka 2 z 2
Napsal: ned 15.03.2009 19:21
od Fantucci
moje spotřeba je 9,2 - 50/50 město-mimo. přesně udávanou. Ale tak nějak doufám, že to v letních měsících ještě trošku klesne. Jinak manželka s tím dokáže jezdit pohodlně pod 9l.
Napsal: ned 15.03.2009 19:23
od DAVe_1
MattyX píše:resit povinny mezi 325 a 330 je uplna kravina

ten rozdil za rok ti udela jednu nebo dve nadrze benzinu nebo nejakou drobnejsi opravu...tenhle argument bych vyradil...
tohle je takovej ten typ rozhodovani, kterej nenapadne porad roste vys a vys

tj jenom par kil...tamhleto je jenom par kil..atd a ve finale je to znat, nebo pri vyberu 316 zkoncis s 750il

jeslti mi rozumis

Napsal: ned 15.03.2009 20:06
od Koby
DAVe píše:MattyX píše:resit povinny mezi 325 a 330 je uplna kravina

ten rozdil za rok ti udela jednu nebo dve nadrze benzinu nebo nejakou drobnejsi opravu...tenhle argument bych vyradil...
tohle je takovej ten typ rozhodovani, kterej nenapadne porad roste vys a vys

tj jenom par kil...tamhleto je jenom par kil..atd a ve finale je to znat, nebo pri vyberu 316 zkoncis s 750il

jeslti mi rozumis

tak tak, hlavně ono i ten rozdíl u toho povinnýho 325-330 udělá třeba trojku... Na silnici je nenajdu... Nedostatkem penez netrpim, ale přiznávám, že tri tisíce můžu využít jinak a lépe.
Napsal: ned 15.03.2009 22:44
od MattyX
Koby píše:DAVe píše:MattyX píše:resit povinny mezi 325 a 330 je uplna kravina

ten rozdil za rok ti udela jednu nebo dve nadrze benzinu nebo nejakou drobnejsi opravu...tenhle argument bych vyradil...
tohle je takovej ten typ rozhodovani, kterej nenapadne porad roste vys a vys

tj jenom par kil...tamhleto je jenom par kil..atd a ve finale je to znat, nebo pri vyberu 316 zkoncis s 750il

jeslti mi rozumis

tak tak, hlavně ono i ten rozdíl u toho povinnýho 325-330 udělá třeba trojku... Na silnici je nenajdu... Nedostatkem penez netrpim, ale přiznávám, že tri tisíce můžu využít jinak a lépe.
no jasne ze se daji vyuzit do neceho jinyho, ale u e46 si myslim ze velkou opravu za to neudelas

ale pokud uz resis sestihrnec a tri tisice za rok tak nevim

me osobne prechod ze 4hrnce do sesti vitr v penezence teda neudelal... ale jak rikas ty prachy se nikde nevali...
Napsal: pon 16.03.2009 00:02
od matrose
Ono je to taky o penezich...kdo chce koniky,tak hold musi priplatit,jak brzdy,tak poviny,pokuty atd.

ale urcite to nejsou deseti tisice.. A 325 je urcite solidni svezeni. Ja nez kupoval,tak 330ci vs M3 pak jsem se kukl do penezenky bylo rozhodnuto ze M3 musi jeste pockat-(
Napsal: pon 16.03.2009 07:48
od Koby
MattyX píše:Koby píše:DAVe píše:[quote="MattyX"]resit povinny mezi 325 a 330 je uplna kravina

ten rozdil za rok ti udela jednu nebo dve nadrze benzinu nebo nejakou drobnejsi opravu...tenhle argument bych vyradil...
tohle je takovej ten typ rozhodovani, kterej nenapadne porad roste vys a vys

tj jenom par kil...tamhleto je jenom par kil..atd a ve finale je to znat, nebo pri vyberu 316 zkoncis s 750il

jeslti mi rozumis

tak tak, hlavně ono i ten rozdíl u toho povinnýho 325-330 udělá třeba trojku... Na silnici je nenajdu... Nedostatkem penez netrpim, ale přiznávám, že tri tisíce můžu využít jinak a lépe.
no jasne ze se daji vyuzit do neceho jinyho, ale u e46 si myslim ze velkou opravu za to neudelas

ale pokud uz resis sestihrnec a tri tisice za rok tak nevim

me osobne prechod ze 4hrnce do sesti vitr v penezence teda neudelal... ale jak rikas ty prachy se nikde nevali...[/quote]
Nejde o to že bych ty prachy neměl, dyt jenom v bénu aspon já projedu cca. 70 ročně

Takže skutečně trojka je prd, ale kdyby byla, bylo by to lepší

Ale rozhodně to neni duvod, kvuli kterýmu bych házel 330 za hlavu.
Napsal: pon 16.03.2009 11:22
od Diablo330Ci
Nechci Ti psat kup si 330Ci protoze ji mam

ale je to tak.Ten motor je uzasne pruznej a prezdiva se elektomotor.Ma prekrasnej zatah uz od 2tis otacek a obcas s tim jezdim jak s naftou.Neni potreba ho vytacet a do 3,5tis jdes poradne do sedacek.Nm a objem to ma a tom mu nikdo neodpare.Jestli to nebude auto na 2roky tak jdi do 330Ci.Ma tah jak odspodu tak ma poradnej zatah kdyz si drzis otacky nad 4tis v serpentynach.Ten prival Nm Te nikdy neprestane bavit

Napsal: pon 16.03.2009 12:19
od Koby
Diablo330Ci píše:Nechci Ti psat kup si 330Ci protoze ji mam

ale je to tak.Ten motor je uzasne pruznej a prezdiva se elektomotor.Ma prekrasnej zatah uz od 2tis otacek a obcas s tim jezdim jak s naftou.Neni potreba ho vytacet a do 3,5tis jdes poradne do sedacek.Nm a objem to ma a tom mu nikdo neodpare.Jestli to nebude auto na 2roky tak jdi do 330Ci.Ma tah jak odspodu tak ma poradnej zatah kdyz si drzis otacky nad 4tis v serpentynach.Ten prival Nm Te nikdy neprestane bavit

Nee, bude to auto na 6-7 let

Vezmu 330ci, je to jasný

Možná pěknýho sedana...
Napsal: pon 16.03.2009 12:55
od Diablo330Ci
Jj radsi peknyho sedana nez slitany Coupe.Kamos to udelal v lete stejne a jeli jsme do D pro prekrasnyho sedana po 1.maj.
Napsal: pon 16.03.2009 17:53
od DAVe_1
Koby píše:Diablo330Ci píše:Nechci Ti psat kup si 330Ci protoze ji mam

ale je to tak.Ten motor je uzasne pruznej a prezdiva se elektomotor.Ma prekrasnej zatah uz od 2tis otacek a obcas s tim jezdim jak s naftou.Neni potreba ho vytacet a do 3,5tis jdes poradne do sedacek.Nm a objem to ma a tom mu nikdo neodpare.Jestli to nebude auto na 2roky tak jdi do 330Ci.Ma tah jak odspodu tak ma poradnej zatah kdyz si drzis otacky nad 4tis v serpentynach.Ten prival Nm Te nikdy neprestane bavit

Nee, bude to auto na 6-7 let

Vezmu 330ci, je to jasný

Možná pěknýho sedana...

posli mi klido pak link na icq, proberem to

Napsal: pon 16.03.2009 19:44
od Huska
bez ohledu na to co je napsáno v přízpěvcích výše. Mám zkušenost s oběmi motory v e46tce. Vzhledem k tomu, že se jedná o stejný motor s jiným obsahem tak nehraje rozdíl ve spotřebě oleje (je u obou typů stejný a záleží na jízdním stylu). Výkon 3,0i je samozřejmě znát a pokud jezdíš na hraně tak jdi do ní, ale pokud jen příležitostně tak ti bude 2,5i bohatě stačit. Rozdíl je až v horním spektru otáček (2,5i vadne, kdežto 3,0i jde až k omezovači). Brzdy a spojka je lepší na 3,0i ale taky dražší (narozdíl od 2,5i není shodná s ostatními). povinné ručení je v tomto směru zanedbatelné. Spotřeba je u 3,0i vyšší o 0,5l/100km ve všech provozech.
Takže si to přeber po svém, ale ani v jednom případě nešlápneš vedle
.. máš volbu mezi dvěmi dobrými 