Napsal: ned 30.08.2009 12:29
Kami1: a jak s tím souvisí to rádio nebo BC? kód pokud vím nemám, origo jsem dal pryč a koupil nové
Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
Tak jsem zkoušel napětí když nešla nastartovat a bylo tam 12,48V.Kami1 píše:1 zjisti jestli nemas radio nebo BC chraneny kodem a pripadne si kod zjisti
2 otevri kapotu a zamkni auto
3 pockej 15min
4 povol + nebo - na baterce
5 zapni merak a nastav na mereni amper(A), bacha na spravny zastrceni kabliku v meraku
6 jeden drat pridelej k oku a druhej k tomu spuntu
7 sundej oko ze spuntu aniz by doslo k preruseni kontaktu spunt-drat a drat-oko
8 hodnota by mela byt pod 0,1A
9 bez preruseni opet nasad oko zpatky a dotahni
napeti na baterce by melo byt 12-13V podle stupne nabiti(pokud min, tak je vybita/spatna nebo vyyssi odber)
napeti pri nastartovanym motoru 12,8-14,7V (pokud mimo,tak je spatny dobijeni)
pokud je to mozny, tak kontrolovat prubezne elektrolyt hustomerem taky neni od veci
Malej trik: po jizde(dobiti) vypnout motor, zapnout svetla a vystrazny, zmerit napeti
melo by byt nad 11,6V a nemenit se vic nez o 0,3V -jinak spatna baterka
to zkusím nejdřív zítra, jaké má asi být?sluger píše:A jaký napětí má při startování?
jo měla by být je to klasika taková modrá Varta měla by být stará 2,5 roku. S tím elektrolytem zkušenosti nemám abych to vyzkoušel ani nevím jak se do toho leze. Snad to je teda něco jiného ale zatím nevím co. Asi je to blbost ale nemůže třeba něco žrát víc (např. to rádio) díky špatnému zapojení?Kami1 píše:to jsem zapoměl napsat,
pod 10,5V to není moc dobrý(v zimě to bude horší), ale vypadá to zatím, že baterka bude dobrá
je bezúdržbová?