Mno tak už jsem to tu našel

.Chtěl bych jen vyvrátit pár blbostí který tady mnozí hlavně díky tomu že s TDSem nemají žádný zkušenosti plácají:
Zaprvé,nevím jak ty Ericu,ale já i když jedu s babičky prorezlou Feldou dodržuju základní pravidla chování ke studenýmu motoru - u TDSa jezdím dokud se to neohřeje do 2000ot/min a jen tak to lochtám,každýmu auto vadí trápení za studena,jestliže TDSu víc nebo míň je mi jedno,protože to prostě nedělám
Zadruhé,když je TDS ohřátý a v cajku,můžeš s ním dělat cokoliv,není vůbec pravda že ho musíš šetřit pořád,klidně to točím až do omezovače,po dálnici jedu dlouhodobě 200km/h,občas si zkusím hodit nějakej ten bok,když mám sjetý pneu tak je jedu spálit na letiště - ten motor vydrží dobře prohřátej všechno (najel jsem s ním přes 70 000km)
Zatřetí,že se sere?Mno nevím tedy,já co se týče motoru za těch 70 000km (celkem to bude mít k 300 000km) udělal jen vodní pumpu (mimochodem když se mi rozletěla tak jsem to uvařil do sraček a tomu motoru se nic nestalo,ani hlavě - světe div se,že?) a jinak měním olej a filtry,nikdy nic jinýho...
Začtvrté,že to nejede?Tobě to možná může se 4litrem pod kapotou připadat směšný

,ale to auto jede líp než drtivá většina aut co potkám na silnici - včetně těch nových.Tady je každej zhýčkanej mnohalitrama,ale velká většina lidí v ČR nemá pod kapotou ani 100PS - tak to prostě je,se kolem sebe někdy rozhlédni,až pojedeš po silnici

.Mimochodem to zastaralé TDSo vyklepne i ten slavnej koncernovej přímovstřik,jak padlo v minulé diskuzi
Zapáté - KAMIL740 tu rozepisoval jak TDS jede - jsem si na 1000% jistej že jsi KAMILE s TDS nikdy nejel,to mi nikdo nevyvrátí.A pokud jsi s ním přecijen jel,tak asi zhulenej

.Vidím že jsi vsadil na typické dieselové vlastnosti který jsi nám tady odrecitoval,škoda jen že TDS je možná jedinej diesel kterej se vymyká veškerým dieselovým vlastnostem - odspoda moc nejede,turbo začne brát kolem 2000ot - už to začíná ject,a nejlépe to táhne až od 3000ot až do omezovače,tedy 5300ot/min (tedy vlastnosti skoro jak benzín - myslím že někdo v BMW moc dobře věděl co dělá,když sestrojil TDSo).Mimochodem největší výkon má právě u omezovače,takže žádný "ve 2000 to trošku zatáhne do 3000ot a pak nic" se rozhodně nekoná.
KAMILE,chtěl bych tě pro příště poprosit aby ses za každou cenu necpal do něčeho,o čem nic nevíš
