Stránka 2 z 5

Napsal: úte 27.01.2009 20:47
od troutny
Myslím,že dříve tato motorizace byla spíše jak se dnes často říká pro "sociály" nemáš PS nejseš TOP.
Dnes by to ty "sociály"po špatném nákupu této motorizace mohlo i položit.Pro né až tak dynamické lidi to stačí, když je to v slušnom stavu(dnes asi 5%).No fotbalistům a pornohercům bych to asi moc nedoporučoval. :D

Napsal: úte 27.01.2009 20:52
od eric
nehpo píše:nemam dovod sa urazat - TDS som predal pred 4 rokmi asi a aj keby som ho mal dodnes tak dovod k urazaniu tu nie je...
a celu diskusiu som si precital a dospel som k nazoru ze zhadzujes nieco s cim nemas ziadne skusenosti - nemyslis ze na to maju vacsie pravo ti co s tym nieco zazili :?: takze tak...


Ježííš,to nejsou urážky,to je konstatování,nikomu s TDS-em se nesměju,nebuď furt tak potrefenej :roll: A jinak dle tvýho vzorečku "neměls ten motor,nemůžeš soudit",v TDS-u jsem se svezl jen jednou s kámošem a stačilo mi,ale téma diskuze není až tak výkon,ale spolehlivost,někdo chce jezdit rychle,někdo né,to není žádná vrozená vada!

Napsal: úte 27.01.2009 20:59
od nehpo
eric píše:
nehpo píše:nemam dovod sa urazat - TDS som predal pred 4 rokmi asi a aj keby som ho mal dodnes tak dovod k urazaniu tu nie je...
a celu diskusiu som si precital a dospel som k nazoru ze zhadzujes nieco s cim nemas ziadne skusenosti - nemyslis ze na to maju vacsie pravo ti co s tym nieco zazili :?: takze tak...


Ježííš,to nejsou urážky,to je konstatování,nikomu s TDS-em se nesměju,nebuď furt tak potrefenej :roll: A jinak dle tvýho vzorečku "neměls ten motor,nemůžeš soudit",v TDS-u jsem se svezl jen jednou s kámošem a stačilo mi,ale téma diskuze není až tak výkon,ale spolehlivost,někdo chce jezdit rychle,někdo né,to není žádná vrozená vada!


vole s tebou je diskusia ako s demostenom :lol:
napisal si ze sa nemam urazat ja som napisal ze sa neurazam (a nechapem na zaklade coho si k tomu dosiel)
napisal som ze vacsie pravo hodnotit maju majitelia TDS a nie ze nemozes sudit - chapes :?:

Napsal: úte 27.01.2009 21:24
od eric
nehpo píše:
eric píše:
nehpo píše:nemam dovod sa urazat - TDS som predal pred 4 rokmi asi a aj keby som ho mal dodnes tak dovod k urazaniu tu nie je...
a celu diskusiu som si precital a dospel som k nazoru ze zhadzujes nieco s cim nemas ziadne skusenosti - nemyslis ze na to maju vacsie pravo ti co s tym nieco zazili :?: takze tak...


Ježííš,to nejsou urážky,to je konstatování,nikomu s TDS-em se nesměju,nebuď furt tak potrefenej :roll: A jinak dle tvýho vzorečku "neměls ten motor,nemůžeš soudit",v TDS-u jsem se svezl jen jednou s kámošem a stačilo mi,ale téma diskuze není až tak výkon,ale spolehlivost,někdo chce jezdit rychle,někdo né,to není žádná vrozená vada!


vole s tebou je diskusia ako s demostenom :lol:
napisal si ze sa nemam urazat ja som napisal ze sa neurazam (a nechapem na zaklade coho si k tomu dosiel)
napisal som ze vacsie pravo hodnotit maju majitelia TDS a nie ze nemozes sudit - chapes :?:


Ok,mě to vyznělo opačně :D

Napsal: úte 27.01.2009 21:27
od eric
troutny píše:Myslím,že dříve tato motorizace byla spíše jak se dnes často říká pro "sociály" nemáš PS nejseš TOP.
Dnes by to ty "sociály"po špatném nákupu této motorizace mohlo i položit.Pro né až tak dynamické lidi to stačí, když je to v slušnom stavu(dnes asi 5%).No fotbalistům a pornohercům bych to asi moc nedoporučoval. :D

:smich2:

Napsal: stř 28.01.2009 00:32
od ROBi
Já se svým TDSem jezdím rok a něco a kdyby mi teď nestálo kvůli jednomu těsnění, tak je to naprosto pohodový auto, co za slušnou spotřebu vykoná i nějakou tu dynamiku a nepřipadám si, že mám tuctový TDi :D nepřijde mi, že by to žralo moc, sedm litrů na sto si myslím, že je pěkná spotřeba. A hlavně na to, že to má najeto 330 000 km a to auto pořád jede a jede velmi pěkně, tak to myslím vypovídá i o nějaký tý kvalitě. Dokážu si vybavit hodně lepších motorů, ale mě, jako studentovi, který peníze nesere, to vyhovuje a jsem spokojen. Pokud bych auto prodal, tak koupím benzín, ale to jen kvůli tomu, že jezdím kratší trasy a diesel se mi ani nezahřeje. Jinak mi auto ve všech ohledech vyhovuje a plní mi to, co od něj čekám.

Napsal: stř 28.01.2009 12:32
od pepus
omg... u TDSa sem za 4 roky (krome cerpadla ktery je spotrebak s intervalem vyemny 200-300tkm) na motor ani nesahl... u 728 se mi ted pupici uz tejden hrabou v motoru a porad laborujou s cidlama ktery z nich je posrany.

Napsal: stř 28.01.2009 12:58
od markas
Me pri rozhodovani,jakej motor,jelikoz to bude moje prvni lepsi bmw,hralo roli i tady todle forum.Co jsem si precet vsechno mozny,tak problemy nafta vs beno=75:25 zhruba.Takze volba je jasna.A ze sem se D vubec nebranil,naopak.Jeden kamarad myho kamarada :D ma 525tds e34 a co s tim dela je az k neuvereni.Spraska s tim kde co a ani se s nim moc nemazli,maximalka je nekde kolem 215km/h,ale ne z kopce s vetrem v zadech...
Kdyz budu potrebovat auto na delsi vzdalenosti s dostatkem vykonu a budu koukat na spotrebu,koupim TDS nebo D.
Kdyz me sou fuk naklady,nebo budu jezdit kratsi trasy koupim benal.
U obojiho ale asi plati,ze se toho prvni majitele vetsinou zbavuji pred nutnymi naklady,coz u tds bude o neco horsi...a protahovani takovyho servizu nebo vymeny cehokoli se nevyplaci,z vlastni zkusenosti znam..
U novyho auta se zarukou se takovy veci nepocitaj,ale u jetyho uz bych hodne premyslel a pocital se vsim co se muze pokazit a ne jen spotrebu.......
A pri dnesnich cenach nafty....ja si vybral benzin :wink:

Napsal: stř 28.01.2009 21:34
od libovka
TDS bylo na tu dobu dobrej motor (E34).Hlavy praskali ve chvíli kdy ji frajer pálil 180 po dálnici pak sjel k benzínce a motor hned chcípnul.
Dělal jsem v autecu a takovejhle typů co to auto posrali tímto způsobem tam jezdilo mraky.Nebo ho uvařili v koloně.A nebejt těhle typů tak tam jezdili ty auta jen na výměnu oleje.Jinak to byl robusní motor kterej byl neutahatelnej a srovnávat ho s alfou romeo která má vyhnanej výkon na hranici možností se nedá.Kamarád měl alfu 75 2.5 naftu a větší krumpl jsem vživotě neviděl.Hold talián.
Možná TDS nemělo výkon,ale ten motor byl jinak držák kterej při dobrým zacházení snese hodně.To že tam umíraj čerpadla není nic nenormálního.Stejně tak umíraj např. u Audi 2.5tdi.
Je jasný že dneska se ty auta serou víc a víc,protože to každej stokrát uvařil a nechal zmrzout tak není divu že je problém sehnat tenhle motor v cajku.
Jezdí ke mě na servis 3 TDS z toho 1 E34 se 400000km a 2 E39 jedna má 290000km a druhá 240000km a dělá se jen běžnej servis.Pak tu mám jednoho zoufalce s E34 TDS a tomu se to pořád sere,ale je to z jeho blbosti protože se mu posrala vodní pumpa a uvařil to.Pak tu mám E39 530d r.v.99 se 450000km a na motoru se měnili jen 4 vstřiky.

Takže si myslím,že motor je to dobrej když se k němu dobře chováš.Výkon sice nic moc,ale pořád lepší svezení než v Alfě.

Napsal: stř 28.01.2009 21:35
od Kail
Mno tak už jsem to tu našel :D .Chtěl bych jen vyvrátit pár blbostí který tady mnozí hlavně díky tomu že s TDSem nemají žádný zkušenosti plácají:

Zaprvé,nevím jak ty Ericu,ale já i když jedu s babičky prorezlou Feldou dodržuju základní pravidla chování ke studenýmu motoru - u TDSa jezdím dokud se to neohřeje do 2000ot/min a jen tak to lochtám,každýmu auto vadí trápení za studena,jestliže TDSu víc nebo míň je mi jedno,protože to prostě nedělám :wink:

Zadruhé,když je TDS ohřátý a v cajku,můžeš s ním dělat cokoliv,není vůbec pravda že ho musíš šetřit pořád,klidně to točím až do omezovače,po dálnici jedu dlouhodobě 200km/h,občas si zkusím hodit nějakej ten bok,když mám sjetý pneu tak je jedu spálit na letiště - ten motor vydrží dobře prohřátej všechno (najel jsem s ním přes 70 000km)

Zatřetí,že se sere?Mno nevím tedy,já co se týče motoru za těch 70 000km (celkem to bude mít k 300 000km) udělal jen vodní pumpu (mimochodem když se mi rozletěla tak jsem to uvařil do sraček a tomu motoru se nic nestalo,ani hlavě - světe div se,že?) a jinak měním olej a filtry,nikdy nic jinýho...

Začtvrté,že to nejede?Tobě to možná může se 4litrem pod kapotou připadat směšný :D ,ale to auto jede líp než drtivá většina aut co potkám na silnici - včetně těch nových.Tady je každej zhýčkanej mnohalitrama,ale velká většina lidí v ČR nemá pod kapotou ani 100PS - tak to prostě je,se kolem sebe někdy rozhlédni,až pojedeš po silnici :wink: .Mimochodem to zastaralé TDSo vyklepne i ten slavnej koncernovej přímovstřik,jak padlo v minulé diskuzi :wink:

Zapáté - KAMIL740 tu rozepisoval jak TDS jede - jsem si na 1000% jistej že jsi KAMILE s TDS nikdy nejel,to mi nikdo nevyvrátí.A pokud jsi s ním přecijen jel,tak asi zhulenej :) .Vidím že jsi vsadil na typické dieselové vlastnosti který jsi nám tady odrecitoval,škoda jen že TDS je možná jedinej diesel kterej se vymyká veškerým dieselovým vlastnostem - odspoda moc nejede,turbo začne brát kolem 2000ot - už to začíná ject,a nejlépe to táhne až od 3000ot až do omezovače,tedy 5300ot/min (tedy vlastnosti skoro jak benzín - myslím že někdo v BMW moc dobře věděl co dělá,když sestrojil TDSo).Mimochodem největší výkon má právě u omezovače,takže žádný "ve 2000 to trošku zatáhne do 3000ot a pak nic" se rozhodně nekoná.
KAMILE,chtěl bych tě pro příště poprosit aby ses za každou cenu necpal do něčeho,o čem nic nevíš :wink:

Napsal: stř 28.01.2009 22:30
od Pavel
původně jsem se nechhtěl do týhle diskuze vůbec zapojovat ale .... změna názoru....

1. já mám TDs už 3 rokem a najel jsem na něm teprve 100 000km .... takže na budíkách je cca 260 tis km a nedám ruku do ohně za to jestli je to real nebo ne....
Každopádně jsem, za ty 3 roky na motoru udělal pouze čerpadlo,snímač otáček a hadici od turba .... nebudu tady psát filtry a ostatní zakladní věci... jsem maximálně spokojen s touhle pohonou jednotkou ikdyž si někdy řeknu že pár koníku by se hodilo,to nepopírám....je pravda že v poslední době mě příjde že se tu preferují jen motory V8 a ostatní jak kdyby stály za howno...

... plně souhlasím s Kailem co napsal....

2.brácha má E34 v Tds a na budíkách 398000km .... jezdí bez problému....

3. moja má Tds na budíkách 225000km (nevím kolik je skutečnost) a tam teda byla prdlá hlava ale stím se to kupovalo...hlava se vyměnila auto jezdí vesele dál...

spousta mojich kamarádu s okolí májí tds taky měli nejaké problémy ale ani jeden neřešil hlavu ...a kupodivu jsou s jízdními vlastnostmi toho lenochoda max spokojeni... :wink: tak jako já ...

Napsal: stř 28.01.2009 22:37
od troutny
libovka píše:TDS bylo na tu dobu dobrej motor (E34).Hlavy praskali ve chvíli kdy ji frajer pálil 180 po dálnici pak sjel k benzínce a motor hned chcípnul.
Dělal jsem v autecu a takovejhle typů co to auto posrali tímto způsobem tam jezdilo mraky.Nebo ho uvařili v koloně.A nebejt těhle typů tak tam jezdili ty auta jen na výměnu oleje.Jinak to byl robusní motor kterej byl neutahatelnej a srovnávat ho s alfou romeo která má vyhnanej výkon na hranici možností se nedá.Kamarád měl alfu 75 2.5 naftu a větší krumpl jsem vživotě neviděl.Hold talián.
Možná TDS nemělo výkon,ale ten motor byl jinak držák kterej při dobrým zacházení snese hodně.To že tam umíraj čerpadla není nic nenormálního.Stejně tak umíraj např. u Audi 2.5tdi.
Je jasný že dneska se ty auta serou víc a víc,protože to každej stokrát uvařil a nechal zmrzout tak není divu že je problém sehnat tenhle motor v cajku.
Jezdí ke mě na servis 3 TDS z toho 1 E34 se 400000km a 2 E39 jedna má 290000km a druhá 240000km a dělá se jen běžnej servis.Pak tu mám jednoho zoufalce s E34 TDS a tomu se to pořád sere,ale je to z jeho blbosti protože se mu posrala vodní pumpa a uvařil to.Pak tu mám E39 530d r.v.99 se 450000km a na motoru se měnili jen 4 vstřiky.

Takže si myslím,že motor je to dobrej když se k němu dobře chováš.Výkon sice nic moc,ale pořád lepší svezení než v Alfě.




Já jezdil v kolonách pátky z Prahy běžně,a to i v létě, a nikdy se mi to nehřálo ani bez viskozy.
Diesel se na volnoběh ani neohřeje na provoz. teplotu.
Ta střelba na dálnici s následným vypnutím je spíš hin na turbo,že se ohne hřídelka,lopatky a rozváží se to a jde to do kytek.
Hlavy praskáj u zátěže u studenýho motoru rozdílem teplot.
A max. výkon je v 4800ot/min,ale točit tds do těchto toček může jen hovado,který miluje týrání.TDS má použitelný otáčky někde úplně jinde a k tomu je to skvaltovaný.

Napsal: stř 28.01.2009 23:15
od Kail
to Trouny : Tak to nesouhlasím,TDS má použitelný otáčky hodně vysoko,když s tím jezdíš tak snad víš kde to má výkon ne?Jako s TDI se s tím opravdu jezdit nedá - pokud se o to někdo snaží tak se ani nedivím že se pak diví proč to nejede :) .


Jinak nadávky si klidně můžeš odpustit :!:

Napsal: stř 28.01.2009 23:16
od eric
Kail píše:Vidím že jsi vsadil na typické dieselové vlastnosti který jsi nám tady odrecitoval,škoda jen že TDS je možná jedinej diesel kterej se vymyká veškerým dieselovým vlastnostem - odspoda moc nejede,turbo začne brát kolem 2000ot - už to začíná ject,a nejlépe to táhne až od 3000ot až do omezovače,tedy 5300ot/min (tedy vlastnosti skoro jak benzín - myslím že někdo v BMW moc dobře věděl co dělá,když sestrojil TDSo).Mimochodem největší výkon má právě u omezovače,takže žádný "ve 2000 to trošku zatáhne do 3000ot a pak nic" se rozhodně nekoná.
KAMILE,chtěl bych tě pro příště poprosit aby ses za každou cenu necpal do něčeho,o čem nic nevíš :wink:


Vyjádřím se jen k jedinýmu a to je tvůj způsob jízdy,jako nezlob se,ale vytáčet TDS do omezovače je fakt holej nesmysl,to ti může sloužit akorát k tomu,že tady napíšeš,do kolika si to vytočil :roll: Hodnoty max. výkonu jsou do 4800ot/min viz. http://bmw.katalog-automobilu.cz/automo ... ds-105-kw/ přesně jak píše "Troutný",v podstatě souhlásím s jeho komentářem!Jinak je zároveň asi jeden z mála tady aspoň podle toho co píše,který s touto motorizací jezdí stylem,ke kterýmu byla určena.Není to sporťák a s tím,že na cestě předjedeš většinu aut i s tímhle výkonem bude asi spíš způsobeno tím,že s tebou třeba taky každej nechce závodit,ale určitě né ze strachu :lol: Jinak mi nezbývá,než ti pogratulovat,pokud jseš s tímto motorem natolik spokojenej jak píšeš,tak jseš šťastnej člověk,já kdybych chtěl lítat na dálnici 200km/h a víc,tak určitě nevolím TDS!A neposmívám se,to je holý konstatování,tak abys to zase nepochopil blbě :wink:

Napsal: stř 28.01.2009 23:37
od eric
Pavel píše:ikdyž si někdy řeknu že pár koníku by se hodilo,to nepopírám....je pravda že v poslední době mě příjde že se tu preferují jen motory V8 a ostatní jak kdyby stály za howno...


Tak jen tak pro ujasněnou,motory V8 v e39 jsou top motory,o tom snad nehodláš diskutovat.Jinak jsem si nevšiml,že by se tady nějak shazovalo vše mimo tuto motorizaci,spíš lidi,který V8 nemají mají asi tendenci shazovat majitelé těchto motorizací,protože si myslí,že to jsou jen namyšlenci,což není pravda!Spíš bych řekl,že ti,co si to koupí ví,co chtěj a to je celý.Samo,že jsou i vyjímky,ale ty jsou všude!

Napsal: stř 28.01.2009 23:45
od eric
Pavel píše:původně jsem se nechhtěl do týhle diskuze vůbec zapojovat ale .... změna názoru....

1. já mám TDs už 3 rokem a najel jsem na něm teprve 100 000km .... takže na budíkách je cca 260 tis km a nedám ruku do ohně za to jestli je to real nebo ne....
Každopádně jsem, za ty 3 roky na motoru udělal pouze čerpadlo,snímač otáček a hadici od turba .... nebudu tady psát filtry a ostatní zakladní věci... jsem maximálně spokojen s touhle pohonou jednotkou


http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... c&start=15

Tady čtu,že píšeš,že do toho cpeš horem dolem a furt něco chce,tak jak je to teda??

Napsal: čtv 29.01.2009 00:59
od troutny
Kail píše:to Trouny : Tak to nesouhlasím,TDS má použitelný otáčky hodně vysoko,když s tím jezdíš tak snad víš kde to má výkon ne?Jako s TDI se s tím opravdu jezdit nedá - pokud se o to někdo snaží tak se ani nedivím že se pak diví proč to nejede :) .


Jinak nadávky si klidně můžeš odpustit :!:




Obecně nafta je o momentu a jeho průběhu,nikoli o výkonu.Tak je to u benzínu.
Moment má max. těch 260Nm(u starýho tdsa) v cca 2000 ot/min nějak si ho drží do těch 3tis. pak začne dost padát.

Napsal: čtv 29.01.2009 09:29
od huncak
původně jsem se vám tady do té debaty nechtěl montovat,ale bavím se u toho dobře.zajímalo by mne kdo z vás do 15 a možná i více let starého auta nedává žádné peníze a jenom jezdí,je totiž uplně jedno jaká je to motorizace.já mám naftu zadarmo tudíž TDS byla jasná volba a jsem spokojen,mám ted možnost to porovnat s 525d v e39 touring.musím říct že žádnej propastnej rozdíl ve výkonu v těch motorech neni,e39 je těžší než e34 takže těch 15kw se poměrně smázne.oba dva jsou dobré pro lidi co nepotřebujou závodit.jeden velkej rozdíl to ale má a to je jakákoliv oprava,u TDS se dá všechno krásně rozebrat a vyměnit,u commonrailu je cokoliv problém,ventil dekl nejde sundat bez vyndání vstřiků,vstřiky se velmi špatně vyndávají a když někdo zanedbá ůdržbu tak nevyndáš ani žhaviče.

Napsal: čtv 29.01.2009 12:12
od Pavel
eric píše:
Pavel píše:původně jsem se nechhtěl do týhle diskuze vůbec zapojovat ale .... změna názoru....

1. já mám TDs už 3 rokem a najel jsem na něm teprve 100 000km .... takže na budíkách je cca 260 tis km a nedám ruku do ohně za to jestli je to real nebo ne....
Každopádně jsem, za ty 3 roky na motoru udělal pouze čerpadlo,snímač otáček a hadici od turba .... nebudu tady psát filtry a ostatní zakladní věci... jsem maximálně spokojen s touhle pohonou jednotkou


http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... c&start=15

Tady čtu,že píšeš,že do toho cpeš horem dolem a furt něco chce,tak jak je to teda??


podivej Ericu ..... podivej se do klubových aut a pochopíš kam a jak ty peníze seru do toho auta.... na motoru (jako pohone jednotce jsem udělal tyhle jediné věci co jsem vypsal) + žhaviče ..dobře ty jsem zapoměl napsat....ale dělám ostatní věci kolem které bys měl i ty jednou za ča udělat na to tvým dokonalým motoru...to je snad jasný...akorát že já to dělám častěji pro svůj klid na duši....to je celý

... uznávám že v tom topicu co jsi tady nadhodil jsem to trochu nafoukl...

Napsal: čtv 29.01.2009 12:19
od Pavel
eric píše:
Pavel píše:ikdyž si někdy řeknu že pár koníku by se hodilo,to nepopírám....je pravda že v poslední době mě příjde že se tu preferují jen motory V8 a ostatní jak kdyby stály za howno...


Tak jen tak pro ujasněnou,motory V8 v e39 jsou top motory,o tom snad nehodláš diskutovat.Jinak jsem si nevšiml,že by se tady nějak shazovalo vše mimo tuto motorizaci,spíš lidi,který V8 nemají mají asi tendenci shazovat majitelé těchto motorizací,protože si myslí,že to jsou jen namyšlenci,což není pravda!Spíš bych řekl,že ti,co si to koupí ví,co chtěj a to je celý.Samo,že jsou i vyjímky,ale ty jsou všude!


já nemám tendece nikoho shazovat a ani to dělat nebudu...ale ty jseš na větvi s někoho kdo napíše že TDs super jede a já neví co všechino...holt někomu aby ukojil svoje EGO stačí TDs někomu holt V8 motor... mě třeba tds maximálně vyhovuje...a pokud budu zvažovat druhé auto tak bych klidně zase skočil do Tds ale pokud budu chtít jinou motorizaci tak bud 3.0d a nebo 3.0i ... pro mě osobně je třeba V8 absultně zbytečnej motor... je to jen můj názor ..neber si to nějak špatně... 100 lidí - 100 chutí.. :wink: