Stránka 2 z 2

Napsal: sob 03.01.2009 14:17
od Helldiver
ono to sice ma "len" 155nm, ale uvedomte si v akych otackach, v 7000 :!: . Bawo ma v zaklade v nejakych ubohych 4200... Na bezne jazdenie je to lepsie, ale ked chcete zavodit tak je najlepsie mat krutak co najvyssie, lebo potom mozte mat brutalne kratky diferak a predsa bude auto 'tahat' prevodove stupne do rovnakej rychlosti ako auto co ma ten krutak nizssie a je sprevodovane viac do pomala. Takze 155nm vs 245nm na motore vyzera pre hondu ako brutalny debakel ale ked si uvedomite ze to vobec neni podstate, lebo auto hybe krutak na KOLACH a nie na motore (a honda ma predpokladam vyrazne kratsie sprevodovanie jednotlivych stupnov ako bawo) tak to uz take ruzove nie je... Samozrejme honda tazi aj s nizssej hmotnosti okrem toho, bawo zas z lepsej trakcie rwd.

Napsal: sob 03.01.2009 21:15
od 540david
Měl jsem CRX 1.6 VTEC upraveno na 170ps a byla to raketa jako prase. Váha 980 Kg. Pokud nemá člověk 330i nebo M3 tak na okresce dostane slušnej klepec. Na okruhu jsem nikdy nebyl, tak to nemůžu posoudit.