Stránka 2 z 2
Napsal: sob 13.12.2008 16:57
od Martinéz
troutny píše:Martinéz píše:to dementni sklo zrcatka je druhovyroba.. taky jsem ho mel a fakt sileny

Moc to nechápu,tak tedy to tebou nazvané dementní je s tím bimetalovým odporem a v originále je to jak tedy?
Jedni tady mluví o tom,že se to zapne po otočení topení na max,a druzí o automatickém zapnutí s bimetalovým odporem v zrcátku bránícím jeho přehřátí.Moc tomu nerozumím.
Sry, ja reagoval na EDIT otazku v uvodnim prispevku.. pise, ze mu priblizuje zrcatko.
Jak je to s vyhrevem nevim, neresil jsem, vyhrejva. To cvaknuti v krajni poloze jsem bral u prvniho auta jako vadu, ze je to jen u jednoho kolecka. V druhem to dela stejne, tak mi doslo, ze je to asi ok

Napsal: ned 14.12.2008 00:51
od lenoch
troutny píše:Martinéz píše:to dementni sklo zrcatka je druhovyroba.. taky jsem ho mel a fakt sileny

Moc to nechápu,tak tedy to tebou nazvané dementní je s tím bimetalovým odporem a v originále je to jak tedy?
Jedni tady mluví o tom,že se to zapne po otočení topení na max,a druzí o automatickém zapnutí s bimetalovým odporem v zrcátku bránícím jeho přehřátí.Moc tomu nerozumím.
Lidi lidi... co si všechno člověk z nouze nevymyslí.... že vám cvakne v otočným knoflíku regulace řidičovo topení, když top dáte naplno je proto, že se tím naprosto vyřadí regulace a topení prostě futruje naplno - el. mag ventily sou naplno otevřené... tak tomu je i v poloze minimum - to se zase ventily nadobro uzavřou - je to přeci logické ne?? No a tohle cvaknutí nemá absolutně žádný vliv na výhřev zrcátek - ty mají v sobě opravdu nějaký teplotní spínací element... jelikož do zrcátka po zapnutí zapalování jde furt +12V ať je venku + 30stupňů nebo -30... takže tam klidně může být ten bimetal... tohle má i e30...
Napsal: ned 14.12.2008 20:17
od troutny
Jojo ,tak to pak jo.Ted jsem to konečně nějak rozumně pochopil.Díky za seriozní vysvětlení,to víš tady je názorů spousta a člověk neznalý se v tom hůře orientuje co je pravda a co né.
Tak dík.
