Stránka 2 z 2
Napsal: čtv 27.11.2008 17:41
od P-J
Zdenda_8 píše:Ahoj já ti jednoznačně doporučuji 323 protože jí mám....
Ta 323i má třeba proti 330i jednu jedinou výhodu a to nižší pojištění. Ale ten finanční rozdíl není zase tak markatní.....

Napsal: čtv 27.11.2008 18:30
od SONICus
no tak asi nejpravdepodobnejsi bude ta 325i, pac bych chtel uz ten facelift. Ty 323 se delali do roku 2000, a ja zase nechci uplne nejstarsi ikdyz nerikam ze ze ta 23i je spatna.... Furt me ale lezi v zaludku ten diesel no, jednak kvuli spotrebe a pak taky diky levnejsi nafte... Ale nechce se mi pak davat 70koliku za vstriky nebo tricet za turbo.... to by vyslo pak docela draho..... Asi si hodim panna/orel

Napsal: čtv 27.11.2008 22:12
od Jirka318i
S těma vstřikama už dávno není pravda, že tě výjdou na na 70tiček to jsou jen fámy tady na klubu, kdo se v tom pohybuje tak ví že nestojí tolik. Já jsem taky zastáncem benzínu, ale další auto co bych chtěl v nejbližší době kupovat tak taky přemýšlím nad naftou, nevidím v tom háček proč né naftu, ale taky záleží v jakým stavu je auto a jak s ním kdo zacházel. Jestli se bojíš že ti odejdou vstřiky atd. Tak pak se podívej na benzín tam ti můžou odejít cívky atd. a to taky není levná záležitost.
Napsal: čtv 27.11.2008 22:27
od Zdenda_8
Je vidět že jsi jěště neslyšel nebo neřídil R6,protože ten motor je skvělej a ten zvuk to se mi strašně líbí..Zátah to má slušnej a od 3,500 tisíc to začíná být dost živý...

Napsal: čtv 27.11.2008 22:37
od Fipo
náklady mezi 320i a 330i budou rozdílné, tomu věř, v průměru ti ta 320i bude žrát tak o 1-2litry méně! protože když budeš mít vyšší výkon, nedá ti to jen tak se vozit a pokud si myslíš že ano, jsi blázen a doplatíš na to
bavíme se o faceliftované e46....320i-170k-nizka pojistka-krasný zvuk šestiválce....
Napsal: čtv 27.11.2008 23:00
od P-J
Napsal: čtv 27.11.2008 23:05
od P-J
1 cívka stojí 1620,- bez DPH
1 vstřikovač stojí 6590,- bez DPH
Zanedbatelný rozdíl

. Zvlášť, když k tomu připočteš výměnu, kdy u diesela musí dolů sání......

Napsal: pát 28.11.2008 00:19
od cetronix
diesely jsou mrdky

jen mý vstřiky a turbo mají natočeno přes 170k bez problémů, ale jak je známo, tak já mám asi überdiesel, jinak si nedovedu představit, že ostatní už vše vyměnili a koupili si benzíňáky

ale ne při tomhle proběhu bych šel taky spíš do benzínu

Napsal: pát 28.11.2008 20:07
od Jirka318i
To P-J. A ty chceš tvrdit že ty vstřiky se ti serou každých 30 tisíc. A že ti odejdo všechny zároveň.
A za ty peníze co jsi napsal Těch 6590 se dají koupit nové ale i s daní kamarád zrovna jeden kupoval.
Napsal: pát 28.11.2008 20:33
od P-J
Jirka318i píše:To P-J. A ty chceš tvrdit že ty vstřiky se ti serou každých 30 tisíc. A že ti odejdo všechny zároveň.
A za ty peníze co jsi napsal Těch 6590 se dají koupit nové ale i s daní kamarád zrovna jeden kupoval.
Oboje ceny jsou od BMW.... Jinde seženu levněji i tu cívku.
Nikde jsem nepsal, že vstřiky odcházejí po 30tkm, ale problémy s nimi začínají bývat kolem 150tkm - což nevylučuje, že to může být později, ale i dřív. Všechny najednou asi neodejdou, ale není nic vyjímečného, že jsou špatné dva i tři. Navíc je celkem velká pravděpodobnost, že během několikaset dalších kilometrů odejdou další. Kdežto špatná cívka je jev opravdu spíše vyjímečný a ještě jsem neviděl, že by byly špatné dvě najednou (pokud pominu to, že kdysi byla nějaká vadná série cívek BREMI, které opravdu odcházely. To bylo ale ve většině případů odstarněno zdarma v záruce).
Napsal: sob 29.11.2008 21:41
od milonovo
Rozhodně benzín.
Napsal: ned 30.11.2008 11:51
od Tehu
rozhodne naftu ale je to na tobe

vzhledem k prisunu levnejsi nafty...
Napsal: ned 30.11.2008 14:09
od milonovo
P-J sání dolů nemusí,aspoň já jsem to zvládnul bez toho.Přeju všem co jim diesly fungujou jejich nadšení a chápu ho,ono když to funguje musí to bejt paráda,nicméně stačí se podívat do fora a je jasno.
Není to na Tobě,prostě si koupíš benzín!
