Vždyť nepíše,že má turbo,nebo máxxRobertoxx píše:U turba????????????????kavanda píše:má to význam na výkon,zvláště pak u turbaKillca píše:nema to vykonovy vyznam, ma to jen sluchovy vyznam, 4val rve jak favorit ale kdyz je to iso, tak z vyfuku je znatelnejsi riznejsi sportovnejsi zvuk, sestival je trochu vic slyset jak z vyfuku tak motoru![]()
Ale jestliže máš zbytek motoru "před smrtí",tak to nemá význam.
Doporučuji se nejprve věnovat zapalování![]()
Turbo si snad natlačí kolik potřebuje né??? jestli je turbo slabé, tak mu nepomůže nic!!!!
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
spotrtovni filtry
-
kavanda
- Registrovaný
- Příspěvky: 901
- Registrován: ned 25.02.2007 01:00
- Bydliště: CZECH
- Klubové ID: 1103
-
Spajky
- Registrovaný
- Příspěvky: 2549
- Registrován: ned 29.05.2005 00:00
- Klubové ID: 1147
- Kontaktovat uživatele:
mám konus,tak nějak odstíněnej, každý dva měsíce ho profouknu kompresorem, prostříknu olejíčkem a pohoda. Váhu co sem čuměl mám zatim docela čistou,respektive se za ten rok a půl používání konusu se nijak mega víc nezprasila. Rozdíl ve výkonu spíš 0, maximálně možná nahoře lepší odezva na plyn, ale imho placebo, rozdíl ve zvuku 1 
-
Spajky
- Registrovaný
- Příspěvky: 2549
- Registrován: ned 29.05.2005 00:00
- Klubové ID: 1147
- Kontaktovat uživatele:
no u mě se ta změna projevila naopak...mám koncák od eisenmannu, zvuk byl takovej dole dunivej,nahoře docela ječák a s tim konusem je mnohem víc slyšet mechanickej zvuk motoru, samozřejmě záleží jak moc klapku otevřeš, když jedu normálně, nikdo nepozná,že tam konus mám, aspoň v kabině, takže taky dost záleží na konkrétním vejfucku...další zajímavostí je,že po odstínění se ten zvuk zase trošku změnil,nevím čím tojarda píše:a neexistuje něco po čem bude zvuk motoru hluší, ale nebude hlasitější?
