Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

SuperB 2.5T vs 330d?

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Zpráva
Autor
Rejchy Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1746
Registrován: úte 27.09.2005 00:00
Bydliště: Červený Kostelec

#21 Příspěvek od Rejchy Moderátor »

Bombarder píše:
Rejchy píše:Hoši já fakt nechápu tohle srovnávání octávek a superbů s BMW.Ono jim to sice občas i jede,ale pohodlí a jízdní komfort těch aut je otřesnej. :roll:


komfort, no jasne. urcite bude horsi v nez v 20let stare petce. to je opravdu k zasmani..


Bombardere asi jsi nikdy nejel v octávce co?? Po dvou stech km mě osobně z toho auta bolý záda a prdel tak že si musím dát přestávku.U své 16 let staré pětky nic takového nepozoruju.Dokonce i jízdní vlastnosti to má lepší,tak já nevím. :) Rozhodně nejsem slepej zastánce BMW,ale tohle je fakt.
Helldiver
Registrovaný
Příspěvky: 871
Registrován: pon 18.02.2008 01:00

#22 Příspěvek od Helldiver »

Bombarder je ocividne trocha obmedzeny, inak by vedel ze superb ma vzadu polovlecnu torznu napravu jak filcka (v porovnani s tym je zadna naprava E34 a E32 urcite dalej) a prednu dajme tomu porovnatelnu (kedze mcpherson s dvojitym dolnym linkom sa pouzival u BMW az do novej X5 a 7er, kde je uz double wishbone). Superbom som sa vozil pred nejakym casom 2x tyzdenne a to auto by som fakt nechcel (teda ano a hned ten den by isiel inzerat na predaj), ma ANTISPORTOVE jazdne vlastnosti a pokusit sa tym zrezat sviznejsie zatacku je cista tragedia narozdiel od E34. Samozrejme sa nebavim o nejakom rozjebanom vraku, co niektori ludia jaksi nevedia pochopit a automaticky predpokladaju ze kazde 15r auto nim musi byt. Na druhej strane musim priznat, vcera som isiel ostre zatacky za hodne civic 7gen (motor 1.4 90ps, ale to je uplne jedno v tomto pripade) a v zatackach som mu ledva stihal, respektive sa mi troooosku vzdaloval (boli to utahovaky kde som isiel 70-80 s piskanim gum a neustalou pracou volantu, jasne ze dlhe tiahle by dopadli inak), ale vo finale sa ma stale striast nedokazal. Ale ajtak som bol prekvapeny jak perfektne ten civic sedi, chalan tam mal lahucke Kosei 16' kola z nizkoprofilovymi novymi gumami a cele auto vazilo 1100kg, teda asi o pol tony menej ako moja 5er, ale ajtak 8) .
Bombarder
Registrovaný
Příspěvky: 2111
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od Bombarder »

Helldiver píše:Bombarder je ocividne trocha obmedzeny, inak by vedel ze superb ma vzadu polovlecnu torznu napravu jak filcka (v porovnani s tym je zadna naprava E34 a E32 urcite dalej) a prednu dajme tomu porovnatelnu (kedze mcpherson s dvojitym dolnym linkom sa pouzival u BMW az do novej X5 a 7er, kde je uz double wishbone). Superbom som sa vozil pred nejakym casom 2x tyzdenne a to auto by som fakt nechcel (teda ano a hned ten den by isiel inzerat na predaj), ma ANTISPORTOVE jazdne vlastnosti a pokusit sa tym zrezat sviznejsie zatacku je cista tragedia narozdiel od E34. Samozrejme sa nebavim o nejakom rozjebanom vraku, co niektori ludia jaksi nevedia pochopit a automaticky predpokladaju ze kazde 15r auto nim musi byt. Na druhej strane musim priznat, vcera som isiel ostre zatacky za hodne civic 7gen (motor 1.4 90ps, ale to je uplne jedno v tomto pripade) a v zatackach som mu ledva stihal, respektive sa mi troooosku vzdaloval (boli to utahovaky kde som isiel 70-80 s piskanim gum a neustalou pracou volantu, jasne ze dlhe tiahle by dopadli inak), ale vo finale sa ma stale striast nedokazal. Ale ajtak som bol prekvapeny jak perfektne ten civic sedi, chalan tam mal lahucke Kosei 16' kola z nizkoprofilovymi novymi gumami a cele auto vazilo 1100kg, teda asi o pol tony menej ako moja 5er, ale ajtak 8) .


neviem to pochopit. ani po tvem odbornem vysvetleni. ze by soudruzi ve vw byli 20let pozadu? a nebo si rekli, neni cas, jebnem tam tu napravu z feldy?
Bombarder
Registrovaný
Příspěvky: 2111
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od Bombarder »

Rejchy píše:
Bombarder píše:
Rejchy píše:Hoši já fakt nechápu tohle srovnávání octávek a superbů s BMW.Ono jim to sice občas i jede,ale pohodlí a jízdní komfort těch aut je otřesnej. :roll:


komfort, no jasne. urcite bude horsi v nez v 20let stare petce. to je opravdu k zasmani..


Bombardere asi jsi nikdy nejel v octávce co?? Po dvou stech km mě osobně z toho auta bolý záda a prdel tak že si musím dát přestávku.U své 16 let staré pětky nic takového nepozoruju.Dokonce i jízdní vlastnosti to má lepší,tak já nevím. :) Rozhodně nejsem slepej zastánce BMW,ale tohle je fakt.


kamarade, jestli nahodou nemas z te vysezene petky krive zada. na to skodovky asi staveny nejsou.
Syrup
Registrovaný
Příspěvky: 926
Registrován: sob 05.01.2008 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od Syrup »

Lidi sorry, ale budte soudny. 20 let stary auto nemuze konkurovat novymu superbu v oblasti pohodli, to se na me fakt nezlobte... na to nema vliv jenom podvozek, ale celkova "jetost" auta.....
Helldiver
Registrovaný
Příspěvky: 871
Registrován: pon 18.02.2008 01:00

#26 Příspěvek od Helldiver »

Ale teraz si uz ozaj smiesny... Ked ta to tak velmi prekvapuje tak mi povedz akotoze ze honda crx z roku 88' ma double wishbone zavesenie oboch naprav ako na formuli a novy renault twingo ma vpredu ten najjednoduchsi Mcpherson a vzadu tu ten najblbsi uckovy profil spajajuci obe kolesa? Medzi tymi autami je 20 rocny rozdiel, akurat niekomu kto si kup Twingo prd zalezi na tom ci to auto bude super drzat v zakrutach. A s tymi tvojimi 20rokmi pozadu, kebyze trocha premyslas tak zistis ze superb je postaveny na platforme passatu ktory debutoval dakedy v 97 (alebo 96) a E34 v roku 88, teda rozdiel 10 rokov.
Helldiver
Registrovaný
Příspěvky: 871
Registrován: pon 18.02.2008 01:00

#27 Příspěvek od Helldiver »

Syrup: tak sorry, ale vacsina prasatov tej generacie a superbov (lebo to sa bavime o autach momentalne o jednu generaciu pozadu) ma dobrych 200tkm natocenych tiez... Neviem kto tu co toci stale o nejakej funglovke. Ano to mas urcite pravdu, ze auto s 300tkm auto proste konkurovat nemoze uz len kvoli zvukom z palubky a pod. na druhej strane taketo zrovnanie je nefer, lebo to nehovori nic o aute ako skor o tom ako sa k nemu ludia spravali, porovnavajme nove auta, alebo rovnako ojete.
Bombarder
Registrovaný
Příspěvky: 2111
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#28 Příspěvek od Bombarder »

Helldiver píše:Ale teraz si uz ozaj smiesny... Ked ta to tak velmi prekvapuje tak mi povedz akotoze ze honda crx z roku 88' ma double wishbone zavesenie oboch naprav ako na formuli a novy renault twingo ma vpredu ten najjednoduchsi Mcpherson a vzadu tu ten najblbsi uckovy profil spajajuci obe kolesa? Medzi tymi autami je 20 rocny rozdiel, akurat niekomu kto si kup Twingo prd zalezi na tom ci to auto bude super drzat v zakrutach. A s tymi tvojimi 20rokmi pozadu, kebyze trocha premyslas tak zistis ze superb je postaveny na platforme passatu ktory debutoval dakedy v 97 (alebo 96) a E34 v roku 88, teda rozdiel 10 rokov.


co kdyby jsi se vykaslal na ty double zaveseni a logicky mi objasnil, proc vw nestavi svoje vozy na podvozkovem konceptu jako bmw?
Helldiver
Registrovaný
Příspěvky: 871
Registrován: pon 18.02.2008 01:00

#29 Příspěvek od Helldiver »

A jak to preboha ja mam vediet:)))))))))))) A preco VW nerobi zadny nahon? a preco su VW vozy tak tazke na rypak?
Bombarder
Registrovaný
Příspěvky: 2111
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#30 Příspěvek od Bombarder »

Helldiver píše:A jak to preboha ja mam vediet:)))))))))))) A preco VW nerobi zadny nahon? a preco su VW vozy tak tazke na rypak?


nevis proc? mozna to bude mit souvislost prave s tim zadnim nahonem, ale zcele urcite proto, protoze to je komfortnejsi pro ridice.
Syrup
Registrovaný
Příspěvky: 926
Registrován: sob 05.01.2008 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#31 Příspěvek od Syrup »

Pavel píše:kluci a už jste někdo jeli ve Fordu Mondeo 2.2 TDCi 103kW nebo kolik to má) a nebo v Alfě Romeo 166 2.4 JTD (128kW) ??? .... tohle fakt jede 8)


no docela to jede, ale ne zas tak moc 8)
Helldiver
Registrovaný
Příspěvky: 871
Registrován: pon 18.02.2008 01:00

#32 Příspěvek od Helldiver »

To je vec nazoru - pre mna je napriklad mimoriadne nekomfortne ked neviem co robia predne kola a nemam ziadnu spatnu vazbu od volantu, znervoznuje ma to a rozhodne mi to na pohodli nepridava. Niekoho zasa moze vystrasit ked cez volant citi cestu... Moje auto neni relevantne uz len preto ze je komplet na powerflexoch a mam tam nizkoprofilove 17', ale napriklad bratova cista seria E34 (93') na 15' balonoch v super stave je velmi pohodlne auto, a prijde mi ze lepsie tlmi nerovnosti ako kolegov superb 1.9tdi tusim rv 2000... oba vozy maju natocene zhruba rovnako.
Syrup
Registrovaný
Příspěvky: 926
Registrován: sob 05.01.2008 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#33 Příspěvek od Syrup »

no v kazdym pripade souhlasim s nekym nademnou, ze zalezi na tom jak se majitel k autu choval...
castro
Registrovaný
Příspěvky: 9474
Registrován: úte 10.01.2006 01:00
Bydliště: West coast - Břevnov
Kontaktovat uživatele:

#34 Příspěvek od castro »

co se týče pohodlí, tak se na mě nikdo nezlobte, ale na to podle mě stáří nemá žádnej vliv... jde o to jak u toho přemýšleli konstruktéři, tzn jak moc se zabývali celkovim posedem v tom autě.

Např v takovym Ford Fusion mě bolejí záda po 20km. sedák je jak záchodová mísa, vysoký, bez vedení, opěrák taky. Jako je to dobrá pomůcka abych věděl kam patří prdel a kam záda ale posed je to strašnej. Fabia, to je snad ještě horší, tam prostě nenajdu polohu jak se tam mam narovnat, bud nenatáhnu nohy, nebo nedosáhnu na volant, žádnej kompromis tam nenajdu.

Takže věřim že i ve staré pětce najdu víc pohodlí... i v E30 se mi sedělo luxusně, ale celkově jízdní komfort bych se superbem už nesrovnával... tam už ten podvozek a odpružení svoji roli zahraje...
radekc
Registrovaný
Příspěvky: 512
Registrován: ned 07.10.2007 00:00

#35 Příspěvek od radekc »

Vubec bych neřešil BMW vs. předohraby třeba se stovkama koní. BMW bude mit vzdycky navrch v rozloženi hmotnosti a tim pádem je vetší stabilita (bezpečnost) v zatáčkách - to je důležitější než výkon. Třeba nechápu proč víc automobilek nedává baterku do kufru jako BMW, zvlášť u predohrabu by bylo na mistě odlehčít už tak dost zatíženou přední nápravu, ale to nikoho nebere, je bežný, že zbytečnejch 20Kg je před přední nápravou, místo aby vyrovnávala hmotnost za zadní nápravou - to je jen takovej detail, kterej nikoho v předohrabech nebere
gyrous
Registrovaný
Příspěvky: 787
Registrován: stř 23.08.2006 00:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#36 Příspěvek od gyrous »

Co vím, tak dieslové motory od koncernu VW oproti BMW jsou rychlejší(po chipu bezkonkurenčně, a je to blbý pocit, když není v blízkosti dálnice) do 120km/h. Maník co ho znám si taky vybral raději místo BMW320D rychlejší vůz a to Octávii 1,9Tdi 4x4. Byl to fanda do BMW a odcházel z bazaru dost zklamaný po tom co se svezl v té 320D.
Uživatelský avatar
George_D
Registrovaný
Příspěvky: 7737
Registrován: stř 10.03.2004 01:00
Bydliště: Měšice
Kontaktovat uživatele:

#37 Příspěvek od George_D »

Jelikož vyvoj škodovky, tedy myslím sedadel dělame my(tedy korporace v Český Lípě) byl jsem se na to podívat zblízka a jako nevim jak to vnímají řidiči, ale sedačky jsou ošizený jak jen to jde. Slaby molitany a hodně kokosu (konstrukce lepena z kokosovych vlaken) proto vam přijde, že sedíte na pryčně a ne v autě. Pomalu ani nejdou nacpat záda do opěráku, jak jsou tvrdý. Koukal jsem na to ve vývoji a i kůže je naplá k prasknutí. Možna jsem zaujatej, ne kvuli VW ale kvuli vyvojařum, co to dělaj, bo nam toho už dost zkurvili když nam pomalhali :lol: Ale co jsem se tam bavil s par lidma, tak u Škodovky se snaží šetřit jak to jde, takže komfort jde trošku stranou a nastupují laciné materiály a samozřejmě co nejméně částí sedadla, takže chybí odpružení a takové věci. Když to srovnam se sedačkou, která se dává třeba do Mercedesa C sož je spotřební auto, je to naprosto jinde, jak materialově, tak komfortem. A jinak u nas dělame Forda Fiestu a uznávam, že to je taky spotřební auto a sedačky jsou lavice, ne komfort sitze :wink:
Obrázek
E36 328 Coupe+E30 318iA LPG Coupe - Jezdim se srdcem, ktere mi tluče pod kapotou BMW
ŽEBŘÍČEK ŠKODLIVOSTI DROG !!!!
bazzi Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 3615
Registrován: úte 07.11.2006 01:00
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

#38 Příspěvek od bazzi Člen Klubu »

George_D píše:Jelikož vyvoj škodovky, tedy myslím sedadel dělame my(tedy korporace v Český Lípě) byl jsem se na to podívat zblízka a jako nevim jak to vnímají řidiči, ale sedačky jsou ošizený jak jen to jde. Slaby molitany a hodně kokosu (konstrukce lepena z kokosovych vlaken) proto vam přijde, že sedíte na pryčně a ne v autě. Pomalu ani nejdou nacpat záda do opěráku, jak jsou tvrdý. Koukal jsem na to ve vývoji a i kůže je naplá k prasknutí. Možna jsem zaujatej, ne kvuli VW ale kvuli vyvojařum, co to dělaj, bo nam toho už dost zkurvili když nam pomalhali :lol: Ale co jsem se tam bavil s par lidma, tak u Škodovky se snaží šetřit jak to jde, takže komfort jde trošku stranou a nastupují laciné materiály a samozřejmě co nejméně částí sedadla, takže chybí odpružení a takové věci. Když to srovnam se sedačkou, která se dává třeba do Mercedesa C sož je spotřební auto, je to naprosto jinde, jak materialově, tak komfortem. A jinak u nas dělame Forda Fiestu a uznávam, že to je taky spotřební auto a sedačky jsou lavice, ne komfort sitze :wink:


Co se týče Fabie tak souhlasim už jsem sní nějakj ten kus najezdil.. a d má pravdu 8)
Helldiver
Registrovaný
Příspěvky: 871
Registrován: pon 18.02.2008 01:00

#39 Příspěvek od Helldiver »

Maník co ho znám si taky vybral raději místo BMW320D rychlejší vůz a to Octávii 1,9Tdi 4x4. Byl to fanda do BMW a odcházel z bazaru dost zklamaný po tom co se svezl v té 320D.

Tak to moc fanda nebol, lebo bmw neni o rychlosti v priamke. A dat prednost oktavke 1 so skutocne mizernym systemom 4x4 a a nanic jazdnymi vlastnostami, tak to nech sa namna nikto nehneva, ale ten clovek nemoze byt nejak moc vysadeny na jazdu a skor ma ine priority.
Syrup
Registrovaný
Příspěvky: 926
Registrován: sob 05.01.2008 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#40 Příspěvek od Syrup »

jednou jsem jel s fabii rs do kosic a pulku cesty jsem hledal pohodlnou polohu v sedadle.. stejne jsem ji nenasel :-)
Odpovědět