Stránka 2 z 2
Napsal: stř 18.06.2008 21:16
od Helldiver
Ja som sa rozhodol ze to do toho pojdem, ale kupujem na to druhy motor (dakedy koncom tyzdna ma dojist) a tento co je teraz v aute vyberem a cely dakam odlozim ze keby nahodou - inac to bude na E34 535i, klasicky single turbo setup a ocakavny vykon cca 300rwhp.
Napsal: čtv 19.06.2008 09:47
od MattyX
Helldiver píše:Ja som sa rozhodol ze to do toho pojdem, ale kupujem na to druhy motor (dakedy koncom tyzdna ma dojist) a tento co je teraz v aute vyberem a cely dakam odlozim ze keby nahodou - inac to bude na E34 535i, klasicky single turbo setup a ocakavny vykon cca 300rwhp.
Toz uvidime

pak davej informace o prubehu uprav a pak taky vysledek

jsem zvedav

GoodLuck&HaveFun

Napsal: čtv 19.06.2008 10:02
od BaStarD
Helldiver píše:Ja som sa rozhodol ze to do toho pojdem, ale kupujem na to druhy motor (dakedy koncom tyzdna ma dojist) a tento co je teraz v aute vyberem a cely dakam odlozim ze keby nahodou - inac to bude na E34 535i, klasicky single turbo setup a ocakavny vykon cca 300rwhp.
Joo tak to me taky bude hodne zajimat me nez ten turbo kit dovezou to bude na dlouho a este s motorem E36 presne tak to chcu udelat i ja jeden motor met v serii a druhy v uprave

tak ti taky preju hodne stesti s upravami a prubezne informuj. ja totiz jdu taky do toho ale davam to na jiny tip E36 328i.tak at se dari

Napsal: čtv 19.06.2008 10:15
od Fugo
jen tak dál a za chvíli budem moct žádat o sekci TURBO Benzinový BMW, tak snad tam nezůstanu sám

Napsal: čtv 19.06.2008 10:38
od Helldiver
To tvoje 12 valcove biturbo by som dakedy moc rad videl:)) viem ze je to v takom malom tanku ako 7er, ale ajtak to musi ist brutalne... Take veci ze prevodovka (aj ked ZF4HP22 je velmi robustna) diferak, polosy atd ti neodchadzaju? lebo toho sa bojim pravdupovediac najviac...
Napsal: čtv 19.06.2008 10:44
od Fugo
já bych měl mít 4HP-24, stavěl jsem to podle jednoho amíka a ten má při plnícím tlaku ca 0.32bar naměřeno na ZADNÍCH KOLECH (na motoru bude tedy ještě více) 444PS a 709Nm se seriovými vnitřnostmi motoru ,seriovou převodovkou (taky automat jako já) a seriovým měničem. Můj plnící tlak je dle logů ca 0.5-0.6 bar tak bych snad mohl dosahovat podobných hodnot. Budu na Bigu.
Napsal: sob 03.01.2009 02:06
od Maxx
Aj my tu u nás máme takého blázna, čo si do 3 er BMW wopchal 2,8 tunnig a v roku 2008 s ním zničil 2 kusy, lebo je to strašne silné. Minulý týždeň sme doviezli AUDI 4x4. Vraj to má lepšie jazdné vlastnosti, no s takou nohou, ako má on, bude aj obrnený transportér v ohrození.
Napsal: sob 03.01.2009 12:29
od papyk
A co je podle vás pánové lepší, turbo nebo kompresor kit? Já nad tím už dlouho špekuluju a zatím mi lépe vychází kompresor, jednodušší montáž, vyjde levněji, podle mě ten motor bude dostávat mín na prdel než s turbem, lepší průběh výkonu apod. Mám na mysli 2,5vanos a nějakých 300HP.
Napsal: sob 03.01.2009 15:06
od macam3
papyk píše:A co je podle vás pánové lepší, turbo nebo kompresor kit? Já nad tím už dlouho špekuluju a zatím mi lépe vychází kompresor, jednodušší montáž, vyjde levněji, podle mě ten motor bude dostávat mín na prdel než s turbem, lepší průběh výkonu apod. Mám na mysli 2,5vanos a nějakých 300HP.
stopro Kompresor,pokud to chceš s rozumem,kolik počítaš že do toho zahučíš,mailuju si s jednou dánskou sport.firmou,sou dealeři ROTREXU,a zatím sou víc než vstřícný,hodně rad už mi řekli a to sem zatím nic neobjednal,ale budu,vyšli mi vstříc i s cenou
třeba na 325 m52 mají kit- 260ps ,je to v EU tak žádný sraní s balíkem přes moře

Napsal: sob 03.01.2009 15:37
od papyk
Já našel třeba tohle:
http://www.bmwperformance.cz/index/inde ... 1&Itemid=1
Je to taky Rotrex, ceny tam maj na zavolání, tak po víkendu zkusím zjistit

Napsal: sob 03.01.2009 16:46
od macam3
volat nemusiš,tady máš
cenuhttp://www.activeautowerke.com/view ... =Product19 +dprava cca 800US+clo+dph,parkrát sem s nimi mluvil,byli v poho,tak asi vím kde nakupujou,ale v mém případě mi nepomůžou,páč je to z US, a oni maj to mí trochu jiny,tak to musim vyřešit sám a ne v kitu ale po kusech

Napsal: sob 03.01.2009 16:53
od macam3
macam3 píše:volat nemusiš,tady máš
cenuhttp://www.activeautowerke.com/view ... =Product19 +dprava cca 800US+clo+dph,parkrát sem s nimi mluvil,byli v poho,tak asi vím kde nakupujou,ale v mém případě mi nepomůžou,páč je to z US, a oni maj to mí trochu jiny,tak to musim vyřešit sám a ne v kitu ale po kusech

jo a u tohohle
http://www.bmwperformance.cz/index/inde ... 1&Itemid=1 je navíc intercooler ,pal.vstřikovače a plni větším tlakem,proto víc ps ale pak zas už musíš vědět jestli na to motor v serii bude stačit
Napsal: sob 03.01.2009 22:31
od sajmonxxx
Leveler píše:Ne ne ne..Zkuste si někdy přečíst různý fora o turbokitech na E36..Borci po montáži ujeli bez problému 30-40tkm a měnilo se jen těsnění a šrouby hlavy se měnily za štefy..Jedinej problém je pak spojka a ostatní ustrojí jako třeba vytrhávání zadní nápravy u 300 až 400HP..
Já bych se toho nebal
Psal tu o tom už Hanz to je turbo krtek

Ahoj chlapi

je to zhruba tyden co mam dodelanou prestavbu motoru. Zamontoval jsem do motoru Mercedesackej kompresor. Zatim mam tlak pri plnym seslapnuti okolo 0,3 baru. Mam to utlumene protoze kousek seriove hadice sani mi hnedka vylitla

. Budu tocit nejaky videjko tak mi kdyztak poradte kam to mam vlozit. Jinak mam BMW E46 Coupe 2.0l, momentalne mam udelane sportovni vyfukovy svody a kazdym dnem me ma prijit Apex na rizeni tlaku paliva. Udelam videjko a poslu to. Zatim hodim jen fotecku do profilu.
Napsal: ned 04.01.2009 13:00
od papyk
Tak upřímně jsem takovou cenu (dardu) nečekal, ale holt za každou srandu se platí. Ale zas na druhou stranu, co jsem to študoval tak je to komplet se vším všudy a už není třeba něco dalšího dokupovat a schánět, jen cena práce a dostat to do auta a sladit to.
A taky ten kompresor kit vypadá, že je celkem profesionálně odělanej a že tomu pánové asi docela rozuměj, nějaký samo domo bych asi nechtěl.
Takže je to sice za ranec, ale v mém případě asi nejlepší varianta, prodat svoje to by byl totální provar a pak koupit Mko do kterýho bych zase sypal aby bylo dle mého gusta to taky není zrovna ta nejlepší cesta, to ten kit vyjde pro mě levněji.
Svoje mám dotažený téměř k dokonalosti a jen ty koníci mu trochu chyběj, takže když penízky dovolí tak snad bude letos skoroMko
P.S. Vono Mko má už dneska skoro každej, ale taková 325i Kompresor - to bude teprv raritka

Napsal: ned 04.01.2009 13:11
od emtrojak
Napsal: ned 04.01.2009 13:26
od papyk
Teď tě nejak nechápu??? Já se tu celou dobu bavím o těchto stránkách

Napsal: ned 04.01.2009 13:30
od emtrojak
nevsiml jsem si, promin..

Napsal: ned 04.01.2009 15:58
od macam3
papyk píše:Tak upřímně jsem takovou cenu (dardu) nečekal, ale holt za každou srandu se platí. Ale zas na druhou stranu, co jsem to študoval tak je to komplet se vším všudy a už není třeba něco dalšího dokupovat a schánět, jen cena práce a dostat to do auta a sladit to.
A taky ten kompresor kit vypadá, že je celkem profesionálně odělanej a že tomu pánové asi docela rozuměj, nějaký samo domo bych asi nechtěl.
Takže je to sice za ranec, ale v mém případě asi nejlepší varianta, prodat svoje to by byl totální provar a pak koupit Mko do kterýho bych zase sypal aby bylo dle mého gusta to taky není zrovna ta nejlepší cesta, to ten kit vyjde pro mě levněji.
Svoje mám dotažený téměř k dokonalosti a jen ty koníci mu trochu chyběj, takže když penízky dovolí tak snad bude letos skoroMko
P.S. Vono Mko má už dneska skoro každej, ale taková 325i Kompresor - to bude teprv raritka

je to dost,vim ale když si chceš udělat radost

tak co bys proto neudělal,nee
no ještě k tomu kitu,myslim si žě ti jen ten kit stačit nebude,podle toho jaky rady sem dostal od těch dánu,jak sem psal plni to 8psi ato už je lehce přes 0.5baru,a to už pro motor v setii je dost,pokud tedy nemyslíš i na tohle a budeš to dělat,když budeš chtit pošlu ti doSZ odkaz odkud to budu mit,uvudíš i cena je trochu jinde,je ton teda jen na 260ps ale zas ma uz nakrouceno 200tis km,necpou tam tak hodně,a neni to samodom,je to normal racing f,pro AUDI BMW VW
Napsal: ned 04.01.2009 16:07
od macam3
macam3 píše:papyk píše:Tak upřímně jsem takovou cenu (dardu) nečekal, ale holt za každou srandu se platí. Ale zas na druhou stranu, co jsem to študoval tak je to komplet se vším všudy a už není třeba něco dalšího dokupovat a schánět, jen cena práce a dostat to do auta a sladit to.
A taky ten kompresor kit vypadá, že je celkem profesionálně odělanej a že tomu pánové asi docela rozuměj, nějaký samo domo bych asi nechtěl.
Takže je to sice za ranec, ale v mém případě asi nejlepší varianta, prodat svoje to by byl totální provar a pak koupit Mko do kterýho bych zase sypal aby bylo dle mého gusta to taky není zrovna ta nejlepší cesta, to ten kit vyjde pro mě levněji.
Svoje mám dotažený téměř k dokonalosti a jen ty koníci mu trochu chyběj, takže když penízky dovolí tak snad bude letos skoroMko
P.S. Vono Mko má už dneska skoro každej, ale taková 325i Kompresor - to bude teprv raritka

je to dost,vim ale když si chceš udělat radost

tak co bys proto neudělal,nee
no ještě k tomu kitu,myslim si žě ti jen ten kit stačit nebude,podle toho jaky rady sem dostal od těch dánu,jak sem psal plni to 8psi ato už je lehce přes 0.5baru,a to už pro motor v setii je dost,pokud tedy nemyslíš i na tohle a budeš to dělat,když budeš chtit pošlu ti doSZ odkaz odkud to budu mit,uvudíš i cena je trochu jinde,je ton teda jen na 260ps ale zas ma uz nakrouceno 200tis km,necpou tam tak hodně,a neni to samodom,je to normal racing f,pro AUDI BMW VW
něco od nich-
The dynoresult is 260 bhp and 330 Nm on a BMW E36 325i M50 engine with a mileage of 203.000 km and standard exhaust system.
The dynoresult can change due to different conditions of the engine according to mileage, compression ratio etc.