Rejchy píše:Ono je to taky tím,že různí lidé mají různé styly jízdy.Navíc osobně já,mám ve spotřebě manuál/automat rozdíl 2L spotřeby.Protože jsem línej řadit tak s manuálem jezdím pomaleji než s automatem,protože u automatu stačí šlápnout a on pořadí sám.Navíc stačí občas kouknout na ekonoměr,protože při stejné rychlosti se dá jet klidně o dva litry" úsporněji" když si to člověk hlídá.
No tak jsem to taky skousel,ale porad mesto mezi 10-11,v zime 12,5l Tos nevim kde udelali soudruzi s NDR chybu...
525d, 120kW, najeto 189tis - dlouhodobe mam 8,3l kombinovana, z toho je urcite 50% mesto
kdyz jedu po dalnici predpisove (tzn. 130) tak je to tak kolem 7,5
ale uz jsem se taky dostal do situace kdy jsem proste musel dat klobouka (pac jsem mel v aute neco krehkyho + 2 mimina) a to pak jde spotreba hodne dolu - podle BC (pro zajimavost jsem to nuloval pred cestou) byla spotreba po asi 300km (pulka dalnice - max 130, spis tak 110, pulka okresky - tipuju tak 50-60, obcas 80 na rovnym useku) 6,2l
takze da se, da se, je to jen o stylu jizdy - neni vubec problem drzet dlouhodobe raficku ekonomeru (nekdy velmi daleko) za hranici 10l ;)
Dlouhodobou spotřebu mám mezi 8 a 9 litry.
Ale v zimě na krátké vzdálenosti (cca 3km) BC ukazoval spotřebu 14,1l. 530d v kombajnu je holt ideální auto na ježdění do práce . Ale kdo chce šetřit ať si koupí Octavii 1.9TDI....