Stránka 2 z 2

Napsal: ned 18.05.2008 17:46
od normann
Tak až holt budeš jednou vydělávat svoje peníze, koupíš si E38 za svoje a nebudeš se muset s nikým dohadovat, co koupit. Když byly E38 nový, byly hooodně drahý, takže by s tím možná tvoje matka zase nesouhlasila. Ono když to čeek bude brát z té stránky, že auto je žrout peněz, tak když auto koupíš nové, tak do něj sice nic nevrážíš, když nepočítám garančky apod., ale rychle ztrácí svojí cenu, pokud bys ho potřeboval prodat, zdaleka nedostaneš to co stálo nové. Když je to auto pak starší, jeho cena už tak prudce neklesá, ale musí se zase do něj investovat a E38 má relativně dost drahý náhradní díly. Takže si nevybereš.

Napsal: stř 21.05.2008 16:13
od GG
Taky příští rok uvažuji o 7er e65, chci 735i 740i. Dle mého mechanika nej.BMW :D Přemýšlel jsem i nad X5 a to prý je nejvíce poruchové BMW :?

Napsal: sob 03.01.2009 10:21
od Maxx
Ahoj.

Osobne jazdím na 730 D a nemôžem povedať, že by bolo všetko tak, ako mi hovorili na začiatku. Na poslednú chvíľu pred kúpou mi poradil kámoš, aby som kúpil 3 liter diesel, že to bol motor roka a neviem ako dlho. Keď som ho mal doma, tak mi vraveli o poruchovosti, ale mám za to, že ten motor ide ako hovado. Sila a spoľahlivosť tam je. Je to o tom, ako sa k tomu autu budeš správať, ale hlavne, ako sa k tomu autu správali tí pred tebou. Ja som 3 majiteľ a ten hňup, čo som to od neho kupoval, sa o tú nádheru vôbec nestaral. Kúpil som ho 150 tis lacnejšie, ako išli u nás, tak som si ju dal do pucu a mám v nej kopec nových vecí. Hlavne viem, že sú nové a nemali by ma zradiť. Mám na nej ťažné a sem tam ťahám aj autá z vonku. Priemer od kedy som ju kúpil je 8,2. Prazda aj pod 8 a s prívesom 10,4.

Houk dohovoril som.

Napsal: sob 03.01.2009 13:16
od speedy89
ahoj já mam E38 rok 1997 M62 4.4i s nájezdem 290 000km a jsem s tím naprosto spokojenej koupil jsem to od člena tady z klubu a nic lepšího se mi nemohlo stát auto je super jediný co mi odešlo je vyhřívání mojí sedačky a destičky(spotřebák) a ted po silvestru vodní pumpa,jezdí se s tím celkem svižně za 17 litru plynu tak že já jsem naprosto spokojen mužu jen doporučit!!

Napsal: sob 03.01.2009 18:03
od Carlos
Pánové "kluci," díky za poznatky. Sedmu E38 stále chci a chtít budu,
i když teď mám doma pětku E39 528 Touring (1997) najeto 170.000 km,
a je to něco naprosto jinýho, než jsem původně chtěl,
i s pár nedostatky, je to auto fakt príma.
K sedmě E38 se později vrátím, stejně tak jako se dnes jiní vrací k Etříce.

a kdyby to bylo v plynu, neváhal bych... Uvažoval jsem o přestavbě na plyn,
téhle mé Touring E38. Ale nejezdím s tím autem tak moc, takže návratnost asi nereálná.
EH, kolik vlastně stojí přestavba? :-(

Napsal: sob 03.01.2009 18:55
od patriot
Hezké a zajímavé čtení, skutečně ... :wink:

Mám taky jako Carlos e39 a už mi je auto malé, asi půjdu do e38, nejlépe M62B44, měl jsem to udělat rovnou ....
Manželka ale nechtěla, prý je auto moc zbytečně velké.
Menší obsah jak 4,0i u 7er pro mě nepřipadá v úvahu, plyn by byl super.

Napsal: sob 03.01.2009 19:29
od pazda
o 740i taky uvazuji cim dal vic, ale asi si budu muset nechat zajit chut a prvne vyresit bydleni :-)

Napsal: sob 03.01.2009 19:50
od patriot
pazda píše:o 740i taky uvazuji cim dal vic, ale asi si budu muset nechat zajit chut a prvne vyresit bydleni :-)


Ser na bydlení, budeš bydlet v 7er, je to jak 2+kk .... :lol:

Napsal: sob 03.01.2009 20:29
od matal
patriot píše:
pazda píše:o 740i taky uvazuji cim dal vic, ale asi si budu muset nechat zajit chut a prvne vyresit bydleni :-)


Ser na bydlení, budeš bydlet v 7er, je to jak 2+kk .... :lol:


To má Jawák v e32ce-2+kk.. :wink:

Napsal: sob 03.01.2009 20:41
od patriot
matal píše:
patriot píše:
pazda píše:o 740i taky uvazuji cim dal vic, ale asi si budu muset nechat zajit chut a prvne vyresit bydleni :-)


Ser na bydlení, budeš bydlet v 7er, je to jak 2+kk .... :lol:


To má Jawák v e32ce-2+kk.. :wink:


No jestli to má v longu, to je na m2 tak 3+1 ... :lol:

Napsal: sob 03.01.2009 21:17
od pazda
patriot píše:
matal píše:
patriot píše:[quote="pazda"]o 740i taky uvazuji cim dal vic, ale asi si budu muset nechat zajit chut a prvne vyresit bydleni :-)


Ser na bydlení, budeš bydlet v 7er, je to jak 2+kk .... :lol:


To má Jawák v e32ce-2+kk.. :wink:


No jestli to má v longu, to je na m2 tak 3+1 ... :lol:[/quote]v Longu a v Hajlajnu :-)
no bydlet bohuzel musim.. ale v budoucnu o ni urcite uvazuju, nejakej peknej facelift mlask.. :-D

Napsal: sob 03.01.2009 23:22
od mario42
Pokud bych stál před stejným rozhodnutím jako Promo, tedy jaký motor do E38, tak bych zvolil 750. Vždycky jsem četl jak malý rozdíl ve výkonu a velký ve spotřebě je mezi 740 a 750, ale z vlastní zkušenosti můžu napsat že tyto dogmata platí pouze u E32.
V E38 je dvanáctiválec dynamicky impozantní, třeba že se možná úplně odspodu pocitově „nesbírá“ tak důrazně jako 740 (té v tom tuším pomáhají lehčí převody). Ve středních otáčkách je V12 opravdu úžasně silný, znatelně víc než zmíněný V8 4,4, což ostatně dokazuje i maximální výkon, který je navíc k dispozici v otáčkách dosahovaných leckterým moderním dieselem...
Taktéž zvukově je mi V12 mnohem sympatičtější, nehledě na bohatší sériovou výbavu. Neměl jsem sice možnost porovnat spotřebu V8 a V12 z vyloženě dlouhodobého hlediska, ale dle PP byla průměrná spotřeba dvanáctiválce za obdobných jízdních podmínek přibližně o litr až litr a půl vyšší než u 4,4.
Rozdíl v pořizovací ceně a povinném ručení je nula nic, a ten třiceti čtyřicetikorunový rozdíl na stokilometrové trase je proti jiným výdajům na údržbu takového auta (pneu, brzdy, atd atd atd) zhola směšný.

Kdyby se mi bývala 750 vešla do garáže, šel bych do ní. Venku auto nechat nemůžu, ráno by bylo zralé na celolak (minimálně)...

Napsal: sob 03.01.2009 23:43
od pazda
zvuk je vec nazoru me osobne se urcite vic libi zvuk V8 nez V12, spotrebu porovnat nemuzu, s zadnou V12 jsem nemel tu cest na nejakou delsi trasu. docela by me zajimalo za kolik tak bezne jezdi 750i :-)

Napsal: ned 04.01.2009 00:00
od patriot
Kamarád měl e38 jak 740i, tak 750i a říkal, že výkonostně to není moc velký rozdíl a spotřeba 750i po městě + - 20l.

Napsal: ned 04.01.2009 00:01
od Radek
mno ja bych motorizaci nejak prehnane neresil..... mel jsem 735iA a me osobne to dostacovalo, na bezny jezdeni to stacilo a predjizdet se s tim dalo normalne...takze ja bych sel spis po stavu auta, nehlede na to, ze muj nazor je, ze mas vetsi sanci narazit na peknou nevylitanou 735 nez na 740....

Napsal: ned 04.01.2009 01:56
od Lolita
Moje zkusenost je takova, ze se na tom sere jen chlazeni a tim i nasledne topeni. Kraviny jako treba, ze jsem musel stouchnout do kontektoru sedadla paco se tam lama ten chnapak bych zas nejak extremne pri koupi asi nehroti, jako nasere to, to jo, ale zit se s tim da.
Taky bych vic nez motorizaci resil barvu.