Stránka 2 z 2
Napsal: stř 02.04.2008 10:54
od JIP
Hm, pokud primárně nepotřebuješ nafťáka, tak benzínové 6-ti vály jsou nesmrtelné a svezení je taky o něčem jiném. Akorát ta spotřeba je o něco větší...323i je dobrá volba...u CR bych se bál vstřiků, turba, podávacího čerpadla...do toho prostě nevlezeš...
Napsal: čtv 03.04.2008 12:54
od MrScully
Neboj se těch lepších motorů

Na sníh kašli, bude to v pohodě. Buď najedeš třeba 40k ročně, pak vezmi 330d, budeš jezdit za (já nevím) 7-8 litrů, akorát tě asi bude čekat výměna vstříků a turba. Nebo vezmi 330i, tam budeš mít údržbu lacinější, akorát spotřeba bude o něco vyšší (ale dokud jezdíš mimo město, tak budeš v pohodě v rozmezí 9-10 litrů). Nějaké 323 nebo 325 bych neřešil, leda že bys chtěl ušetřit na povinném. Ale spotřeba nebude o nic menší než u 330i.
Napsal: čtv 03.04.2008 20:20
od T-Diesel
Taaaak, jeden muj znamy mi dohodil info - pry problem u naftaku je v tom, ze lidi kaslou na udrzbu a chteji usetrit na vsem.
Pry kdyz se vcas udela diagnostika, tak se da vstrik zrepasovat za nejakych 4,5 tisice. No a kdyz se nenecha sitauce dojit tak daleko, ze se musi dat fungl nove vsechny vstriky, pak situace neni vubec tak horka, jak se traduje. Je to proste jen o preventivni udrzbe. Tak nevim no.
Napsal: čtv 03.04.2008 20:44
od Helldiver
T-Diesel píše:no super
na kolik vyjde repase predni napravy u 3ky/5ky?
U 3er vyjde repas prednej napravy cca 2x levneji nez u 5er. Plati jak u E34 vs E36, tak E39 vs E46. Az u novej E90 bmw preslo na dvojite ramena vpredu, takze tam taky rozdiel nebude.