Stránka 2 z 3

Napsal: úte 04.03.2008 23:04
od Spajky
zachy325 píše:
Qido píše:aouhlasím,já se kdyžtak uzdravím,ale svý bago bych dohromady už asi pořádně nedal! :D :D



BAGO??? :smich2: :smich2: :smich: :smich: :smich: :smich: :respect: :respect: :cool2: :cool2:



Kámoši tak "béemwéčkům" taky řikaj, nechápu kde k tomu přišli...

Napsal: úte 04.03.2008 23:53
od jamesdean
Spajky píše:
zachy325 píše:
Qido píše:aouhlasím,já se kdyžtak uzdravím,ale svý bago bych dohromady už asi pořádně nedal! :D :D



BAGO??? :smich2: :smich2: :smich: :smich: :smich: :smich: :respect: :respect: :cool2: :cool2:



Kámoši tak "béemwéčkům" taky řikaj, nechápu kde k tomu přišli...
Ja tak rikam bratrankovi.

Napsal: stř 05.03.2008 01:10
od surfis
Slid píše:Mě tento test nepříjde nějak extra zvláštním :idea:
E36 se vyráběla od roku 90 - 98, když si vemu co se vyrábělo v letech 90. jaké byly normy atd. a třeba v ČR v této době se prodával Favorit tak by mě zajímalo kdeby byl Favorit/Felicie a měl jít na dnešní Crasch test , stejně tak jak je porovnávána E36..... kde by byl.To samé GolfII atd. atd. atd.


Souhlas, ale Golfa II, bych do toho neplet, protože se vyráběl myslim o 5 let dříve než E36. Spíš bych ho porovnával s Golfem III (ten je od roku tušim 92). Myslím, že by mnoho aut z té doby dopadlo podobně, nebo možné ještě hůř.

Já mám i boční pytle, tak je ta bezpečnost možná o trochu lepší...

Napsal: stř 05.03.2008 09:30
od Slid
surfis píše:
Slid píše:Mě tento test nepříjde nějak extra zvláštním :idea:
E36 se vyráběla od roku 90 - 98, když si vemu co se vyrábělo v letech 90. jaké byly normy atd. a třeba v ČR v této době se prodával Favorit tak by mě zajímalo kdeby byl Favorit/Felicie a měl jít na dnešní Crasch test , stejně tak jak je porovnávána E36..... kde by byl.To samé GolfII atd. atd. atd.


Souhlas, ale Golfa II, bych do toho neplet, protože se vyráběl myslim o 5 let dříve než E36. Spíš bych ho porovnával s Golfem III (ten je od roku tušim 92). Myslím, že by mnoho aut z té doby dopadlo podobně, nebo možné ještě hůř.

Já mám i boční pytle, tak je ta bezpečnost možná o trochu lepší...


Ono se to musí brát tak, že když se navrhovala E36 byl rok někde 8? a v 90 byla uvedena do provozu, čili proto srovnání s Golfem II
Také pokud se bavíme o Crash testu, tak píšou, že auto bylo r.v. 1997, ale někde jsem se dočetl a i byly fotky, tak se jednalo o před Faceliftouvou E36 čili před 9/1996 a ještě s jedním pytlem.

Napsal: stř 05.03.2008 09:55
od surfis
Slid píše:
surfis píše:
Slid píše:Mě tento test nepříjde nějak extra zvláštním :idea:
E36 se vyráběla od roku 90 - 98, když si vemu co se vyrábělo v letech 90. jaké byly normy atd. a třeba v ČR v této době se prodával Favorit tak by mě zajímalo kdeby byl Favorit/Felicie a měl jít na dnešní Crasch test , stejně tak jak je porovnávána E36..... kde by byl.To samé GolfII atd. atd. atd.


Souhlas, ale Golfa II, bych do toho neplet, protože se vyráběl myslim o 5 let dříve než E36. Spíš bych ho porovnával s Golfem III (ten je od roku tušim 92). Myslím, že by mnoho aut z té doby dopadlo podobně, nebo možné ještě hůř.

Já mám i boční pytle, tak je ta bezpečnost možná o trochu lepší...


Ono se to musí brát tak, že když se navrhovala E36 byl rok někde 8? a v 90 byla uvedena do provozu, čili proto srovnání s Golfem II
Také pokud se bavíme o Crash testu, tak píšou, že auto bylo r.v. 1997, ale někde jsem se dočetl a i byly fotky, tak se jednalo o před Faceliftouvou E36 čili před 9/1996 a ještě s jedním pytlem.


Tak jsem koukal a Golf III se začal vyrábět v roce 91-97 a Golf II v roce 83-92, takže Golf II je mimo mísu.... (to je hrozná plechovka, nechtěl bych sedět v něm, při nějaký unfall)

Napsal: stř 05.03.2008 11:58
od xSAFA
surfis píše:
Slid píše:
surfis píše:[quote="Slid"]Mě tento test nepříjde nějak extra zvláštním :idea:
E36 se vyráběla od roku 90 - 98, když si vemu co se vyrábělo v letech 90. jaké byly normy atd. a třeba v ČR v této době se prodával Favorit tak by mě zajímalo kdeby byl Favorit/Felicie a měl jít na dnešní Crasch test , stejně tak jak je porovnávána E36..... kde by byl.To samé GolfII atd. atd. atd.


Souhlas, ale Golfa II, bych do toho neplet, protože se vyráběl myslim o 5 let dříve než E36. Spíš bych ho porovnával s Golfem III (ten je od roku tušim 92). Myslím, že by mnoho aut z té doby dopadlo podobně, nebo možné ještě hůř.

Já mám i boční pytle, tak je ta bezpečnost možná o trochu lepší...


Ono se to musí brát tak, že když se navrhovala E36 byl rok někde 8? a v 90 byla uvedena do provozu, čili proto srovnání s Golfem II
Také pokud se bavíme o Crash testu, tak píšou, že auto bylo r.v. 1997, ale někde jsem se dočetl a i byly fotky, tak se jednalo o před Faceliftouvou E36 čili před 9/1996 a ještě s jedním pytlem.


Tak jsem koukal a Golf III se začal vyrábět v roce 91-97 a Golf II v roce 83-92, takže Golf II je mimo mísu.... (to je hrozná plechovka, nechtěl bych sedět v něm, při nějaký unfall)[/quote]

Mel jsem GII aji GIII a dvojka je skutečně taková no jak favoš :lol: Trojka si myslim ze v crash testech bude na urovni E36. Ale co sem četl nejaky dobovy prospekty VW tak GIII bylo na svou dobu pry pomerne dosti bezpecne auto...

Napsal: stř 05.03.2008 20:22
od JIP
Já jsem přesvědčený, že ve svojí době (90.léta)byla E36 zhruba na úrovni ostatních aut ve stejném segmentu...ani výrazně lepší, ani výrazně horší.
To jenom z dnešního pohledu jsou ochranné prvky nedostatečné, na svoji dobu se to auto nemá za co stydět!

Napsal: stř 05.03.2008 23:02
od bmwfil
Ono dneska se taky ty hvězdičky dávají i za samolepky...

Napsal: stř 05.03.2008 23:44
od Pazdi
bmwfil píše:Ono dneska se taky ty hvězdičky dávají i za samolepky...


jj a za žárovičky, že na Tebe zablikaj z palubky, že máš otevřený dveře :roll:
nevím...moc na tyhle testy...nevím, jak moc mají vypovídací hodnotu...stačí, když vidíš na cestě...auto na sračky...a řidič je v cajku a jindy si myslíš, že je to jen ťukec, ale stejně tam někoho balí do pytle....

Napsal: ned 09.03.2008 10:57
od calif
jamesdean píše:
Spajky píše:
zachy325 píše:[quote="Qido"]aouhlasím,já se kdyžtak uzdravím,ale svý bago bych dohromady už asi pořádně nedal! :D :D



BAGO??? :smich2: :smich2: :smich: :smich: :smich: :smich: :respect: :respect: :cool2: :cool2:



Kámoši tak "béemwéčkům" taky řikaj, nechápu kde k tomu přišli...
Ja tak rikam bratrankovi.[/quote]
i já mu tak říkám :) je to asi odvozenina od slova báwo :)

Napsal: ned 09.03.2008 11:00
od calif
a nemyslím bratránka :D jinak i ja si ve svem aute pripadam celkem bezpečně....a testy jsou mi ukradený protože mam vyndanej bag a obvykle se nepásám, takze i kdyby to auto bylo superbezpečný tak stejně proletím čelním sklem jak raketa :)

Napsal: ned 09.03.2008 14:11
od tombmw
Na tyhle testy moc nedám..Když si vezmu, že takovej renault modus má 5* a E60 jen 4* tak se mi to zdá nějaký divný..Přeci jen bych radši boural v E60ce než v modusu..A když tyhle 2 auta do sebe vlítnou nevěřím tomu,že ten člověk z renaultu ještě vystoupí..

Napsal: ned 09.03.2008 17:31
od speedfred
calif píše:a nemyslím bratránka :D jinak i ja si ve svem aute pripadam celkem bezpečně....a testy jsou mi ukradený protože mam vyndanej bag a obvykle se nepásám, takze i kdyby to auto bylo superbezpečný tak stejně proletím čelním sklem jak raketa :)

nic proti,ale nechapem ludi co sa "nepasu" v aute.

Napsal: ned 09.03.2008 20:46
od calif
speedfred píše:
calif píše:a nemyslím bratránka :D jinak i ja si ve svem aute pripadam celkem bezpečně....a testy jsou mi ukradený protože mam vyndanej bag a obvykle se nepásám, takze i kdyby to auto bylo superbezpečný tak stejně proletím čelním sklem jak raketa :)

nic proti,ale nechapem ludi co sa "nepasu" v aute.

nepasam se, obvykle si na to nevzpomenu, navic je mi to nepohodlny, nesnasim cokoliv na kliční kosti, ikdyz ten pas nasteuju jak chci stejne mi to vadi.......pas si beru jen nekdy, hlavne na dalnici, a kdyz vim ze pojedu rychleji nebo ze je zvysena pravdepodobnost vyskytu policie, coz se stava malokdy :)
navic je to ciste moje vec.

Napsal: pon 10.03.2008 18:41
od CZAirwolf
calif píše:navic je to ciste moje vec.


Pokud si zaplatis i pripadne leceni tak proc ne...

Napsal: pon 10.03.2008 23:00
od Jawak
e36 325i (7/1992) jsem boural takto v srpnu 2004 (cca 120km/h)

http://www.pixum.de/members/baworak/?ac ... page=1&ktw


e34 525i (10/1994), 5. září 2005 (rychlost nevím, rozjel jsem se od protějšího přechodu pro chodce)

http://www.pixum.de/members/baworak/?ac ... 855808&ktw

Pro mne znamená -staré BMW, dobré a bezpečné auto

Napsal: úte 11.03.2008 17:52
od calif
CZAirwolf píše:
calif píše:navic je to ciste moje vec.


Pokud si zaplatis i pripadne leceni tak proc ne...

a proc myslis ze si kazdy platime socialni a zdravotni pojisteni? aby ti predepsali panadol na chripku nebo co? ze platis ze svych dani leceni fetaku ti nevadi? co alkoholici a kuraci? frajeri co jezdej ozraly z diskotek a pak se vysekaj taky ok? tak si nech ty pitomi pripominky... vem si do auta klidne helmu :)

Napsal: stř 12.03.2008 20:04
od Kail
calif píše:
CZAirwolf píše:
calif píše:navic je to ciste moje vec.


Pokud si zaplatis i pripadne leceni tak proc ne...

a proc myslis ze si kazdy platime socialni a zdravotni pojisteni? aby ti predepsali panadol na chripku nebo co? ze platis ze svych dani leceni fetaku ti nevadi? co alkoholici a kuraci? frajeri co jezdej ozraly z diskotek a pak se vysekaj taky ok? tak si nech ty pitomi pripominky... vem si do auta klidne helmu :)



Naprostý souhlas,nemám nic proti pásům,naopak,když někoho vezu jsem rád když se připásuje,ale mně to prostě vadí a to riziko podstoupím,nevidím jediný důvod proč za to dávat pokuty,třeba za teefonování ok,můžeš tak ohrozit ostatní,ale když se nepřipoutám,ohrožuju jen a jen sebe...A k debilním kecům o placení léčby,jak bylo řečeno...

Napsal: čtv 13.03.2008 19:10
od Slid
Já se poutám ze zvyku, hned jak sednu do auta, pásy mi nevadí vůbec a hlavně mám pytel čili nechci mít rozmlácenej celej obličej a hrudník jen z čelního nárazu v 50tce ve městě, když do mě někdo nakouří.
Pokud někdo ke mě sedne, vždy se poutají kdo ne tak mu to řeknu a vyžaduji to i v zádu, stát se může cokoliv a za pasažery zodpovídám jako řidič 1. stane se něco je průser. 2. proč platit pokutu za někoho.

Kdo jezdí ve svém autě a poutá se nebo nepoutá je mi jedno, je to jen a jen jeho věc a nemá cenu někoho moralizovat a ani by mě to nenapadlo.

Můj kámoš ne nepoutá odjakživa a jednou mu nepřipoutání zachránilo život, auto do něj nakouřilo ve vysoké rychlosti na dveře a sloupek, nějakým zázračným způsobem ho to vymrštilo ze sedačky a přežil, auto bylo rozsekané až po sedačku spolujezdce, kdyby byl připoután je na 100% mrtev od té doby slavíme 2x narozky.

Napsal: ned 16.03.2008 14:38
od calif
Slid píše:Já se poutám ze zvyku, hned jak sednu do auta, pásy mi nevadí vůbec a hlavně mám pytel čili nechci mít rozmlácenej celej obličej a hrudník jen z čelního nárazu v 50tce ve městě, když do mě někdo nakouří.
Pokud někdo ke mě sedne, vždy se poutají kdo ne tak mu to řeknu a vyžaduji to i v zádu, stát se může cokoliv a za pasažery zodpovídám jako řidič 1. stane se něco je průser. 2. proč platit pokutu za někoho.

Kdo jezdí ve svém autě a poutá se nebo nepoutá je mi jedno, je to jen a jen jeho věc a nemá cenu někoho moralizovat a ani by mě to nenapadlo.

Můj kámoš ne nepoutá odjakživa a jednou mu nepřipoutání zachránilo život, auto do něj nakouřilo ve vysoké rychlosti na dveře a sloupek, nějakým zázračným způsobem ho to vymrštilo ze sedačky a přežil, auto bylo rozsekané až po sedačku spolujezdce, kdyby byl připoután je na 100% mrtev od té doby slavíme 2x narozky.

no i ja slysel nejake pribehy o tom jak absence pasu zachranila zivot :) ovsem vic bude asi opacnych pribehu :)