Stránka 2 z 2

Napsal: úte 12.02.2008 12:45
od Veselac
tak ono taky v zimě, jde spotřeba všech aut nahoru ale u takovýho auta se na spotřebu prostě hledět nedá. Protože pokud bych na to koukal, tak si s ním ani pořádně nesjedu a to bych si koupil e39ku. Každá zábava chlapi něco stojí, ne? :lol:

Napsal: úte 12.02.2008 12:58
od castro
CZAirwolf píše:Tak to abych si te pujcil na otestovani tabulkovych hodnot...ty dalnicni ne a ne dosahnout :twisted:
si dej auto dopořádku a možná se ti to povede... jasne ze to jsou hodnoty nových aut, ale tak když je motor v kondici tak by to tak mělo být...

ThomasWilliams jel s U.S. M3 3,2i ( 6kvalt ) do chorvatska za 7,2 l ( alespon co tvrdil ) prostě když člověk jede normálně tak co by se tam nedostal... copak jsou totak blbé motory aby si braly vždy 12l?

jinak teda to neni samo jen o benzínu, to Mko si žádá víc pozornosti na údržbu motoru která něco stojí, ale jinak to neni žádnej oturbenej motor co by vydržel 100.000km a konec, podle mě je to držák co bude dlouho fungovat bez problémů... jo, že brzdy stojí víc atd atd... je to Mko, no :)

Napsal: úte 12.02.2008 13:05
od CZAirwolf
Castro: stejne si te pujcim, treba jen mam tezkou nohu, nebo gumy :) Motor by snad mel byt ok...Jinak pokud uvidim obrubnik, tak te od nej hned zenu :lol:

Napsal: úte 12.02.2008 13:11
od castro
CZAirwolf píše:Castro: stejne si te pujcim, treba jen mam tezkou nohu, nebo gumy :) Motor by snad mel byt ok...Jinak pokud uvidim obrubnik, tak te od nej hned zenu :lol:
jak snad měl... co jsi měnil že víš že je to v pořádku? je tam hodně věcí co můžou ovlivňovat výkon, pokud jsi je neměnil, jak si mužeš být jistej?

ale to je OT, tady se někdo rozmýšlí jestli E39 nebo M3, tak bych se nerad bavil o tvvém kabriu ;-)