Stránka 2 z 3
Napsal: ned 10.02.2008 01:27
od krishna
Moje poslední e32 co zatim mam má podle stavu tak 200-300tis, nikdo už nezjistí. Koupil jsem jí se zlomenejma vahadlama někdo s tim kravil, tak jsem radši vyměnil motor z M30 3.0 na M30 3.5, současně s tim pro jistotu i převodovku, komplet interier (byl ošoupanej) za kůži, brzdy z hydrauliky na podtlak (nějak jsem tomu nevěřil), převodku řízení (měla vůli), táhla (oba čepy v háji), nakoupený mam ramena (taky KO, je snížená, tak to asi víc trpí), světla (byly vysvícený) teď mam čirý angel eyes, chladič (byl špinavej),
Čeká mě alternátor (málo dobijí v nízkejch otáčkách), ABS (furt nefunguje a nevim čim to je), Klima (vypustil jsem ji při výměně motoru) a ještě pár drobností.. ale za tu dobu co jí mam, tak se tam nic vyložene nevysr*lo, taky to všechno považuju jen za údržbu, když to nikdo jinej za těch 20 let neudělal..

Napsal: ned 10.02.2008 16:51
od FrANTOMAS
Napsal: ned 10.02.2008 20:07
od medvidek
Moje sedma 740iL e38 r.v. 10/1997 najeto 198000km,serviska vyplnena do 2004 a potom to jen jezdilo,takze jsem menil komplet predni napravu,ucpany katy,brzdy chladic atd. celkove zanedbany,schanin funkcni ventili topeni a par drobnosti,jinak auto v pohode a uz bych nemenil,leda za M5 e39
Napsal: ned 10.02.2008 21:27
od milo
jo zapomel jsem na zavady
auto mam od 345 000 km, ted mam 380 000. po 10 000 se vys*al automat, delal jsem komplet repas (25000). nasledne jsem zjistil, ze je mala (a jiz opravovana a pekne schovana) prasklina na bloku, takze me ceka jeste motor. vicemene to tam ale jen velmi jemne lina a kazdych 2-3000 km doliju tak pul litru vody a odvzdusnim. zatim jezdi velmi pekne, vubec nezere olej, tak s tim motorem budu asi jezdit do te doby, nez to nepusti vodu poradne.
jinak jen klasicke veci u e32/34 jako prepajet LKM modul, obcas nejaky cep, rameno, termostat a podobne prkotiny.
chtelo by to jeste mozna novou lambdu. zda se mi vyssi spotreba a v garazich kde parkuju jsem nechal studene auto asi minutu bezet a zacala tam blikat signalizace, ze je vysoka koncentrace CO

jen ta vymena je celkem opruz bez jamy, tak pockam na jaro.
celkove naklady na dily za 2 roky a 35000 km provozu cca 35000-40000.
Napsal: ned 10.02.2008 22:35
od BaDDog
Pjekná Sedma....podle budíku usudzuji že je to 730d...nebo 740d...
Ale prihod sem i nejaký popis opravy-závady...a kolik maš s ní celkove najeto...

Napsal: ned 10.02.2008 23:07
od Shelby
On to popsal docela detailně zhruba o dva příspěvky výš

Napsal: pon 11.02.2008 01:53
od Snejk
na ty vaše sedmy se snad každy majitel jen dival než aby jezdil. moje 730 ma cca 1 000 000Km... no a krom běžny udržby, měněnej chladič, tlumuiče... se tam nevysralo nic. automat je porad puvodni. lehce už z 1 na 2 pocukava, motor už tolik netahne ale maximalku vpohodě dá. cvakaj ventily jako prase a neda se to už dotahnout. a asi už se sype vejfuk(taky puvodni)a starter taky ma pěkně plechovej zvul- ten je taky puvodni- kupodivu nikdy nebyl problem s elektrïkou. nikdo se v ni nevrtal, elektrika š¨lape jak hodinky. jen uhnil kabel k mlhovce--. jinak nežere olej, spotřeba normalni. ještě sem podobny auto neviděl co tohle vydrží. za zavady bych označil jen vahy vzduchu a benzinovy pumpy, ale to je dan za ten dlouhy provoz na LPG. jinak nic važneho... jako vysvicene předni světla, ulomeny motorek na klimě. no blbosti, to se stařim stane..
jinak 750 ma nalitano realně zdokladovanejch 180 000 km a podle toho se taky chova. nic nikde nekklepe, jen se lije benzin olej a běžna udržba.
Napsal: pon 11.02.2008 04:38
od Bajzik
hodnotám kolem 200-300t. se vždy velice zasměji a vy kdo tomu věříte jste nevídaně najivní....

pro mě osobně je to jen údaj kterému nedávám žádnou váhu. (a to enmluvím o 20 let starej kárách!
Spousta lidí ale kupuje auta podle tohodle čísla tak proč to nestočit?
Napsal: pon 11.02.2008 04:39
od Bajzik
Jurajko píše:E32 - pres 500 000 tisic (750 r.v. 1990)
E38 - pres 700 000 tisic (750 r.v. 1997)
co o tom minite

no konečně trochu reálné hodnoty
Napsal: pon 11.02.2008 10:56
od ha
moje 89 ma ujeto cca 170 tis, mam ho kratce, najeto kolem 2 tis, vsak problemy zatim nepocituji, jediny co se porouchalo, tak byl, zatim, motorek centralu;+)))
Napsal: pon 11.02.2008 11:48
od FrANTOMAS
Bajzik píše:hodnotám kolem 200-300t. se vždy velice zasměji a vy kdo tomu věříte jste nevídaně najivní....

pro mě osobně je to jen údaj kterému nedávám žádnou váhu. (a to enmluvím o 20 let starej kárách!
Spousta lidí ale kupuje auta podle tohodle čísla tak proč to nestočit?
A právě proto je dobré dát před koupí pozor a vše důkladně prověřit. Když jsem si mojí 730d v roce 2006 vyhlíd, tak sem s majitelem jel rovnou do servisu BMW Krotil (dle mého výběru). Brambora šla na diagnostiku, kontrolu km a celkovou prohlídku. Toto je optimální varianta, páč jsem znal veškerá fakta a navrhl cenu, kterou akceptuji s ohledem na to, že se musí některé věci opravit.
Můj vůz mechanicky a opotřebením interiéru odpovídá výše zmíněné hodnotě+má servisní knihu.
Napsal: pon 11.02.2008 12:25
od T613
Bajzik píše:hodnotám kolem 200-300t. se vždy velice zasměji a vy kdo tomu věříte jste nevídaně najivní....

pro mě osobně je to jen údaj kterému nedávám žádnou váhu. (a to enmluvím o 20 let starej kárách!
Spousta lidí ale kupuje auta podle tohodle čísla tak proč to nestočit?
smat se muzes tak sobe, mam najeto 230 vic ani tuk, je to auto z ambasady a tam takove najezdy nejsou a podle toho taky to auto vypada ... pro me je taky dulezity stav a ne najete km ale kdyz tu nedko uvadi u 750 najezdy 200-300t tak tomu verim protoze tohlne neni auto na nakupy a hodne jich "hnilo" v garazi a vyjelo se jednou tydne na vylet
nicmene u beznejsich motorizaci 3.0, 3.5 bych klidme milionu veril, ale ze je tam origo vyfuk nebo prevodovka fakt ne

pochybuju ze be tady nekdo najel s e32 500t sam co to koupil nove

Napsal: pon 11.02.2008 13:25
od Snejk
no to se lidi mělli že si koupili sedmu za x milionu a pak s ni skoro nejezdili. tomu bych opravdu nevěřil. nebo jak řiká t613, nepřikládal toho žádnou váhu. duležitý je stav auta . takovej jakej je reálně, před váma ten kus železa. protože sedma muže být hodně dobrá i po milionu při slušnem zachazeni a servisu a mnohdy i lepší než uplně dojebaný kus po dvěstě tisících po třech bouračkách a slepený ze 4 aut.
Napsal: pon 11.02.2008 13:33
od Fugo
dovolím si jednu OT, jelikož toto je téma které asi jako jediné sledují všichni Doufám že se uvidíme a pokecáme na BIG BMW 2008 sraze v srpnu.
Napsal: pon 11.02.2008 13:41
od T613
Fugo píše:dovolím si jednu OT, jelikož toto je téma které asi jako jediné sledují všichni Doufám že se uvidíme a pokecáme na BIG BMW 2008 sraze v srpnu.
jo uz jsem regly ale nejaky vul uz zabral cislo 750, kdo to asi byl ... nicmene me se stejne libi vic jine
to ze si nekdo koupi auto za x milionu neznamena ze s nim musi najezdit milion, se podivej na nejake 20 let stare Ferrari kolik ma najete ... treba 80tkm a je to pravda protoze to auto (jako nektere 7er) slouzi jako reprezentace a ne na jezdeni
Napsal: pon 11.02.2008 14:56
od juro
pred pol rokom som kupil e38 740 najazdene 240000km jak som to zobral do bmw servisu tak pocitaci našli moje auto a roku 2005 uz bolo najazdené 290000km.
Napsal: pon 11.02.2008 15:36
od FilM
730dA E38 2001 - 200 000 km
zavady:
Prevodovka - utrzena zpatecka
turbo (130 000km)
vaha vzduchu (190 000)
vstriky (zatim 5 vymeneno, prvni 120 000km)
chladic prevodoveho oleje (200 000km)
jinak klasika na podvozku, brzdy, kloubky, ramena
745i E65 2002 - 150 000km
zavady:
nic (klepu nekam na drevo)
Napsal: pon 11.02.2008 19:23
od FrANTOMAS
To FILM: Chtěl bych se zeptat, který z BMW 7 máš radši?
Jestli E38 či E 65?
Všiml jsem si v příspěvku, že jeden je diesel, druhý benzín.
Přesto se spíš ptám na charisma auta jako takového.
Díky, Franta
Napsal: pon 11.02.2008 22:10
od Bajzik
T613 píše:Bajzik píše:hodnotám kolem 200-300t. se vždy velice zasměji a vy kdo tomu věříte jste nevídaně najivní....

pro mě osobně je to jen údaj kterému nedávám žádnou váhu. (a to enmluvím o 20 let starej kárách!
Spousta lidí ale kupuje auta podle tohodle čísla tak proč to nestočit?
smat se muzes tak sobe, mam najeto 230 vic ani tuk, je to auto z ambasady a tam takove najezdy nejsou a podle toho taky to auto vypada ... pro me je taky dulezity stav a ne najete km ale kdyz tu nedko uvadi u 750 najezdy 200-300t tak tomu verim protoze tohlne neni auto na nakupy a hodne jich "hnilo" v garazi a vyjelo se jednou tydne na vylet

nicmene u beznejsich motorizaci 3.0, 3.5 bych klidme milionu veril, ale ze je tam origo vyfuk nebo prevodovka fakt ne

pochybuju ze be tady nekdo najel s e32 500t sam co to koupil nove

hehe, no tak ty jsi jedna z mála vyjímek, kolik lidí tu má auto z vlády?? Jestli jsi si to přečetl pozorně tak jsem psal že udaj na tachometru je pro mě jen číslo, tudiž z toho nedělám žádné závěry. Samozřejmě jsou vyjímky co potvrzujou pravidlo ale už vidím člověka co si koupí 750 a pak mu stojí v garáži a jezdí autobusem. Ony dálnice u nás nejsou jak v D.
To že pochybuješ, že by tu někdo najel 500t. s E32 - no třeba ne, třeba 200-300t. ale kolik lidí už to vlastnilo?
Jen je zajímavý, že tu má najeto každej 200-300t.
Mějte se
Napsal: pon 11.02.2008 23:19
od FilM
frantomas: to je tezke ... snad me zdejsi E38 fans neukamenuji
E38 byla fajn - to auto je IMHO posledni klasicke BMW, jezdil v nem James Bond atd

diesel je fajn, ale spolehlivost kulha - moc slozitej motor.
Strucne receno - E38 pro me bylo temer dokonale auto a by jsem moc spokojen - do okamziku nez jsem usednul do E65.
E65- nejdrive je to zvlastni nefunguje vlastnost vetsiny BMW - ze sednes do noveho a hned jsi jako doma. E65 je uplne jina. Neni z ni videt, proti E38 ti pripada mohutna, obrovska, tank. V interieru horsi materialy a uplne jiny pocit - ale behem chvilky tomu clovek prijde na chut - a to tak ze uz pak nechces jinak. Jednotliva mista jsou v E65 jakoby hodne oddelena. Technika - ovladani proti E38 slozitejsi - ale spis tim ze tam toho je proste vic. Idrive je super. Fantasticke jsou sedacky - v E38 jsem mel temer to nejlepsi, jen chybela masaz. V E65 mam ty nejlepsi jen bez vetrani - ale jsou nekde uplne jinde. Perfektni bocni vedeni - seriditelne. V E65 je trochu mene mista na nohy - pro ctyri dospele lidi pres 185cm je auto opravdu male - tam funguje jedine long - v tomhle byla E38 lepsi, i presto ze nemela vzadu seriditelne sedacky. Nejezdil jsem E65 v dieselu, mam 745i - takze budu srovnavat s E38 - 735i a 740i (take jsem mel) - motor je vyslechteny - kone navic jsou citit, E64 je tissi - zejmena aerodynamicky hluk - mam dvojita okna. Velky rozdil je prevodovka - rychlejsi, jemnejsi, lepsi. Rucni razeni v podstate nepouzivam. Pocity z jizdy ? - auto ma 2 tvare, normalne je to klidna limuzina, kdyz dam EDC na sport, prevodovku sport, vypnu DSC tak se auot promeni. I pres prisernou vahu jede jako po kolejich - obrovsky rozdil proti E38 dela dynamic drive - bez naklonu v zatackach proste necitis co to auto vazi.
Pak uz jen sama pozitiva a socialni jistoty

ale je to jen muj individualni nazor - tak me nebijte. Kdyz jsem tak dumal, tak asi jedine auto na svete za ktere bych ted menil je maserati quatroporte - a to jen kvuli tomu ze kdyz dojede tak voni
