Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Kolik má kdo se sedmou najeto??

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Zpráva
Autor
krishna
Registrovaný
Příspěvky: 64
Registrován: stř 29.11.2006 01:00
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od krishna »

Moje poslední e32 co zatim mam má podle stavu tak 200-300tis, nikdo už nezjistí. Koupil jsem jí se zlomenejma vahadlama někdo s tim kravil, tak jsem radši vyměnil motor z M30 3.0 na M30 3.5, současně s tim pro jistotu i převodovku, komplet interier (byl ošoupanej) za kůži, brzdy z hydrauliky na podtlak (nějak jsem tomu nevěřil), převodku řízení (měla vůli), táhla (oba čepy v háji), nakoupený mam ramena (taky KO, je snížená, tak to asi víc trpí), světla (byly vysvícený) teď mam čirý angel eyes, chladič (byl špinavej),

Čeká mě alternátor (málo dobijí v nízkejch otáčkách), ABS (furt nefunguje a nevim čim to je), Klima (vypustil jsem ji při výměně motoru) a ještě pár drobností.. ale za tu dobu co jí mam, tak se tam nic vyložene nevysr*lo, taky to všechno považuju jen za údržbu, když to nikdo jinej za těch 20 let neudělal.. :)
FrANTOMAS
Registrovaný
Příspěvky: 105
Registrován: úte 12.12.2006 01:00

#22 Příspěvek od FrANTOMAS »

zasílám 3 obrázky mýho bramboráka, ať je pěkně vidět jak vypadá po 189tisících.

http://www.ukazto.com/?img=2148992,umk48.jpg

http://www.ukazto.com/?img=2148994,z2enz.jpg

http://www.ukazto.com/?img=2148995,vnitek.jpg
medvidek
Registrovaný
Příspěvky: 378
Registrován: čtv 28.06.2007 00:00
Bydliště: Liberec

#23 Příspěvek od medvidek »

Moje sedma 740iL e38 r.v. 10/1997 najeto 198000km,serviska vyplnena do 2004 a potom to jen jezdilo,takze jsem menil komplet predni napravu,ucpany katy,brzdy chladic atd. celkove zanedbany,schanin funkcni ventili topeni a par drobnosti,jinak auto v pohode a uz bych nemenil,leda za M5 e39
milo
Registrovaný
Příspěvky: 1458
Registrován: pát 23.05.2003 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od milo »

jo zapomel jsem na zavady :)

auto mam od 345 000 km, ted mam 380 000. po 10 000 se vys*al automat, delal jsem komplet repas (25000). nasledne jsem zjistil, ze je mala (a jiz opravovana a pekne schovana) prasklina na bloku, takze me ceka jeste motor. vicemene to tam ale jen velmi jemne lina a kazdych 2-3000 km doliju tak pul litru vody a odvzdusnim. zatim jezdi velmi pekne, vubec nezere olej, tak s tim motorem budu asi jezdit do te doby, nez to nepusti vodu poradne.

jinak jen klasicke veci u e32/34 jako prepajet LKM modul, obcas nejaky cep, rameno, termostat a podobne prkotiny.

chtelo by to jeste mozna novou lambdu. zda se mi vyssi spotreba a v garazich kde parkuju jsem nechal studene auto asi minutu bezet a zacala tam blikat signalizace, ze je vysoka koncentrace CO :) jen ta vymena je celkem opruz bez jamy, tak pockam na jaro.

celkove naklady na dily za 2 roky a 35000 km provozu cca 35000-40000.
BaDDog
Registrovaný
Příspěvky: 154
Registrován: pát 15.06.2007 00:00
Bydliště: Malacky - SK

#25 Příspěvek od BaDDog »

FrANTOMAS píše:zasílám 3 obrázky mýho bramboráka, ať je pěkně vidět jak vypadá po 189tisících.

http://www.ukazto.com/?img=2148992,umk48.jpg

http://www.ukazto.com/?img=2148994,z2enz.jpg

http://www.ukazto.com/?img=2148995,vnitek.jpg


Pjekná Sedma....podle budíku usudzuji že je to 730d...nebo 740d...

Ale prihod sem i nejaký popis opravy-závady...a kolik maš s ní celkove najeto... :wink:
Shelby
Registrovaný
Příspěvky: 230
Registrován: ned 29.10.2006 00:00
Bydliště: Pardubický kraj

#26 Příspěvek od Shelby »

On to popsal docela detailně zhruba o dva příspěvky výš :roll:
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

#27 Příspěvek od Snejk »

na ty vaše sedmy se snad každy majitel jen dival než aby jezdil. moje 730 ma cca 1 000 000Km... no a krom běžny udržby, měněnej chladič, tlumuiče... se tam nevysralo nic. automat je porad puvodni. lehce už z 1 na 2 pocukava, motor už tolik netahne ale maximalku vpohodě dá. cvakaj ventily jako prase a neda se to už dotahnout. a asi už se sype vejfuk(taky puvodni)a starter taky ma pěkně plechovej zvul- ten je taky puvodni- kupodivu nikdy nebyl problem s elektrïkou. nikdo se v ni nevrtal, elektrika š¨lape jak hodinky. jen uhnil kabel k mlhovce--. jinak nežere olej, spotřeba normalni. ještě sem podobny auto neviděl co tohle vydrží. za zavady bych označil jen vahy vzduchu a benzinovy pumpy, ale to je dan za ten dlouhy provoz na LPG. jinak nic važneho... jako vysvicene předni světla, ulomeny motorek na klimě. no blbosti, to se stařim stane..
jinak 750 ma nalitano realně zdokladovanejch 180 000 km a podle toho se taky chova. nic nikde nekklepe, jen se lije benzin olej a běžna udržba.
Bajzik
Registrovaný
Příspěvky: 367
Registrován: pát 21.10.2005 00:00
Bydliště: J. Hradec
Kontaktovat uživatele:

#28 Příspěvek od Bajzik »

hodnotám kolem 200-300t. se vždy velice zasměji a vy kdo tomu věříte jste nevídaně najivní.... :lol: pro mě osobně je to jen údaj kterému nedávám žádnou váhu. (a to enmluvím o 20 let starej kárách!
Spousta lidí ale kupuje auta podle tohodle čísla tak proč to nestočit?
Bajzik
Registrovaný
Příspěvky: 367
Registrován: pát 21.10.2005 00:00
Bydliště: J. Hradec
Kontaktovat uživatele:

#29 Příspěvek od Bajzik »

Jurajko píše:E32 - pres 500 000 tisic (750 r.v. 1990)
E38 - pres 700 000 tisic (750 r.v. 1997)
co o tom minite :)
no konečně trochu reálné hodnoty
ha
Registrovaný
Příspěvky: 21
Registrován: stř 19.04.2006 00:00
Bydliště: Litvinov
Kontaktovat uživatele:

#30 Příspěvek od ha »

moje 89 ma ujeto cca 170 tis, mam ho kratce, najeto kolem 2 tis, vsak problemy zatim nepocituji, jediny co se porouchalo, tak byl, zatim, motorek centralu;+)))
FrANTOMAS
Registrovaný
Příspěvky: 105
Registrován: úte 12.12.2006 01:00

#31 Příspěvek od FrANTOMAS »

Bajzik píše:hodnotám kolem 200-300t. se vždy velice zasměji a vy kdo tomu věříte jste nevídaně najivní.... :lol: pro mě osobně je to jen údaj kterému nedávám žádnou váhu. (a to enmluvím o 20 let starej kárách!
Spousta lidí ale kupuje auta podle tohodle čísla tak proč to nestočit?


A právě proto je dobré dát před koupí pozor a vše důkladně prověřit. Když jsem si mojí 730d v roce 2006 vyhlíd, tak sem s majitelem jel rovnou do servisu BMW Krotil (dle mého výběru). Brambora šla na diagnostiku, kontrolu km a celkovou prohlídku. Toto je optimální varianta, páč jsem znal veškerá fakta a navrhl cenu, kterou akceptuji s ohledem na to, že se musí některé věci opravit.
Můj vůz mechanicky a opotřebením interiéru odpovídá výše zmíněné hodnotě+má servisní knihu.
T613
Registrovaný
Příspěvky: 1677
Registrován: ned 02.01.2005 01:00
Bydliště: Zlin
Kontaktovat uživatele:

#32 Příspěvek od T613 »

Bajzik píše:hodnotám kolem 200-300t. se vždy velice zasměji a vy kdo tomu věříte jste nevídaně najivní.... :lol: pro mě osobně je to jen údaj kterému nedávám žádnou váhu. (a to enmluvím o 20 let starej kárách!
Spousta lidí ale kupuje auta podle tohodle čísla tak proč to nestočit?


smat se muzes tak sobe, mam najeto 230 vic ani tuk, je to auto z ambasady a tam takove najezdy nejsou a podle toho taky to auto vypada ... pro me je taky dulezity stav a ne najete km ale kdyz tu nedko uvadi u 750 najezdy 200-300t tak tomu verim protoze tohlne neni auto na nakupy a hodne jich "hnilo" v garazi a vyjelo se jednou tydne na vylet :-)

nicmene u beznejsich motorizaci 3.0, 3.5 bych klidme milionu veril, ale ze je tam origo vyfuk nebo prevodovka fakt ne :lol: pochybuju ze be tady nekdo najel s e32 500t sam co to koupil nove :D
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

#33 Příspěvek od Snejk »

no to se lidi mělli že si koupili sedmu za x milionu a pak s ni skoro nejezdili. tomu bych opravdu nevěřil. nebo jak řiká t613, nepřikládal toho žádnou váhu. duležitý je stav auta . takovej jakej je reálně, před váma ten kus železa. protože sedma muže být hodně dobrá i po milionu při slušnem zachazeni a servisu a mnohdy i lepší než uplně dojebaný kus po dvěstě tisících po třech bouračkách a slepený ze 4 aut.
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#34 Příspěvek od Fugo »

dovolím si jednu OT, jelikož toto je téma které asi jako jediné sledují všichni Doufám že se uvidíme a pokecáme na BIG BMW 2008 sraze v srpnu.
T613
Registrovaný
Příspěvky: 1677
Registrován: ned 02.01.2005 01:00
Bydliště: Zlin
Kontaktovat uživatele:

#35 Příspěvek od T613 »

Fugo píše:dovolím si jednu OT, jelikož toto je téma které asi jako jediné sledují všichni Doufám že se uvidíme a pokecáme na BIG BMW 2008 sraze v srpnu.


jo uz jsem regly ale nejaky vul uz zabral cislo 750, kdo to asi byl ... nicmene me se stejne libi vic jine :P

to ze si nekdo koupi auto za x milionu neznamena ze s nim musi najezdit milion, se podivej na nejake 20 let stare Ferrari kolik ma najete ... treba 80tkm a je to pravda protoze to auto (jako nektere 7er) slouzi jako reprezentace a ne na jezdeni
juro
Registrovaný
Příspěvky: 71
Registrován: stř 07.11.2007 01:00
Bydliště: bratislava

#36 Příspěvek od juro »

pred pol rokom som kupil e38 740 najazdene 240000km jak som to zobral do bmw servisu tak pocitaci našli moje auto a roku 2005 uz bolo najazdené 290000km.
FilM
Registrovaný
Příspěvky: 101
Registrován: úte 09.11.2004 01:00
Kontaktovat uživatele:

#37 Příspěvek od FilM »

730dA E38 2001 - 200 000 km
zavady:
Prevodovka - utrzena zpatecka
turbo (130 000km)
vaha vzduchu (190 000)
vstriky (zatim 5 vymeneno, prvni 120 000km)
chladic prevodoveho oleje (200 000km)
jinak klasika na podvozku, brzdy, kloubky, ramena

745i E65 2002 - 150 000km
zavady:
nic (klepu nekam na drevo)
FrANTOMAS
Registrovaný
Příspěvky: 105
Registrován: úte 12.12.2006 01:00

#38 Příspěvek od FrANTOMAS »

To FILM: Chtěl bych se zeptat, který z BMW 7 máš radši?
Jestli E38 či E 65?
Všiml jsem si v příspěvku, že jeden je diesel, druhý benzín.
Přesto se spíš ptám na charisma auta jako takového.
Díky, Franta
Bajzik
Registrovaný
Příspěvky: 367
Registrován: pát 21.10.2005 00:00
Bydliště: J. Hradec
Kontaktovat uživatele:

#39 Příspěvek od Bajzik »

T613 píše:
Bajzik píše:hodnotám kolem 200-300t. se vždy velice zasměji a vy kdo tomu věříte jste nevídaně najivní.... :lol: pro mě osobně je to jen údaj kterému nedávám žádnou váhu. (a to enmluvím o 20 let starej kárách!
Spousta lidí ale kupuje auta podle tohodle čísla tak proč to nestočit?


smat se muzes tak sobe, mam najeto 230 vic ani tuk, je to auto z ambasady a tam takove najezdy nejsou a podle toho taky to auto vypada ... pro me je taky dulezity stav a ne najete km ale kdyz tu nedko uvadi u 750 najezdy 200-300t tak tomu verim protoze tohlne neni auto na nakupy a hodne jich "hnilo" v garazi a vyjelo se jednou tydne na vylet :-)

nicmene u beznejsich motorizaci 3.0, 3.5 bych klidme milionu veril, ale ze je tam origo vyfuk nebo prevodovka fakt ne :lol: pochybuju ze be tady nekdo najel s e32 500t sam co to koupil nove :D
hehe, no tak ty jsi jedna z mála vyjímek, kolik lidí tu má auto z vlády?? Jestli jsi si to přečetl pozorně tak jsem psal že udaj na tachometru je pro mě jen číslo, tudiž z toho nedělám žádné závěry. Samozřejmě jsou vyjímky co potvrzujou pravidlo ale už vidím člověka co si koupí 750 a pak mu stojí v garáži a jezdí autobusem. Ony dálnice u nás nejsou jak v D.
To že pochybuješ, že by tu někdo najel 500t. s E32 - no třeba ne, třeba 200-300t. ale kolik lidí už to vlastnilo?

Jen je zajímavý, že tu má najeto každej 200-300t. :)
Mějte se
FilM
Registrovaný
Příspěvky: 101
Registrován: úte 09.11.2004 01:00
Kontaktovat uživatele:

#40 Příspěvek od FilM »

frantomas: to je tezke ... snad me zdejsi E38 fans neukamenuji :-)
E38 byla fajn - to auto je IMHO posledni klasicke BMW, jezdil v nem James Bond atd :-) diesel je fajn, ale spolehlivost kulha - moc slozitej motor.
Strucne receno - E38 pro me bylo temer dokonale auto a by jsem moc spokojen - do okamziku nez jsem usednul do E65.

E65- nejdrive je to zvlastni nefunguje vlastnost vetsiny BMW - ze sednes do noveho a hned jsi jako doma. E65 je uplne jina. Neni z ni videt, proti E38 ti pripada mohutna, obrovska, tank. V interieru horsi materialy a uplne jiny pocit - ale behem chvilky tomu clovek prijde na chut - a to tak ze uz pak nechces jinak. Jednotliva mista jsou v E65 jakoby hodne oddelena. Technika - ovladani proti E38 slozitejsi - ale spis tim ze tam toho je proste vic. Idrive je super. Fantasticke jsou sedacky - v E38 jsem mel temer to nejlepsi, jen chybela masaz. V E65 mam ty nejlepsi jen bez vetrani - ale jsou nekde uplne jinde. Perfektni bocni vedeni - seriditelne. V E65 je trochu mene mista na nohy - pro ctyri dospele lidi pres 185cm je auto opravdu male - tam funguje jedine long - v tomhle byla E38 lepsi, i presto ze nemela vzadu seriditelne sedacky. Nejezdil jsem E65 v dieselu, mam 745i - takze budu srovnavat s E38 - 735i a 740i (take jsem mel) - motor je vyslechteny - kone navic jsou citit, E64 je tissi - zejmena aerodynamicky hluk - mam dvojita okna. Velky rozdil je prevodovka - rychlejsi, jemnejsi, lepsi. Rucni razeni v podstate nepouzivam. Pocity z jizdy ? - auto ma 2 tvare, normalne je to klidna limuzina, kdyz dam EDC na sport, prevodovku sport, vypnu DSC tak se auot promeni. I pres prisernou vahu jede jako po kolejich - obrovsky rozdil proti E38 dela dynamic drive - bez naklonu v zatackach proste necitis co to auto vazi.
Pak uz jen sama pozitiva a socialni jistoty :-) ale je to jen muj individualni nazor - tak me nebijte. Kdyz jsem tak dumal, tak asi jedine auto na svete za ktere bych ted menil je maserati quatroporte - a to jen kvuli tomu ze kdyz dojede tak voni :-)
Odpovědět