Čeká mě alternátor (málo dobijí v nízkejch otáčkách), ABS (furt nefunguje a nevim čim to je), Klima (vypustil jsem ji při výměně motoru) a ještě pár drobností.. ale za tu dobu co jí mam, tak se tam nic vyložene nevysr*lo, taky to všechno považuju jen za údržbu, když to nikdo jinej za těch 20 let neudělal..
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Kolik má kdo se sedmou najeto??
Moje poslední e32 co zatim mam má podle stavu tak 200-300tis, nikdo už nezjistí. Koupil jsem jí se zlomenejma vahadlama někdo s tim kravil, tak jsem radši vyměnil motor z M30 3.0 na M30 3.5, současně s tim pro jistotu i převodovku, komplet interier (byl ošoupanej) za kůži, brzdy z hydrauliky na podtlak (nějak jsem tomu nevěřil), převodku řízení (měla vůli), táhla (oba čepy v háji), nakoupený mam ramena (taky KO, je snížená, tak to asi víc trpí), světla (byly vysvícený) teď mam čirý angel eyes, chladič (byl špinavej),
Čeká mě alternátor (málo dobijí v nízkejch otáčkách), ABS (furt nefunguje a nevim čim to je), Klima (vypustil jsem ji při výměně motoru) a ještě pár drobností.. ale za tu dobu co jí mam, tak se tam nic vyložene nevysr*lo, taky to všechno považuju jen za údržbu, když to nikdo jinej za těch 20 let neudělal..
Čeká mě alternátor (málo dobijí v nízkejch otáčkách), ABS (furt nefunguje a nevim čim to je), Klima (vypustil jsem ji při výměně motoru) a ještě pár drobností.. ale za tu dobu co jí mam, tak se tam nic vyložene nevysr*lo, taky to všechno považuju jen za údržbu, když to nikdo jinej za těch 20 let neudělal..
zasílám 3 obrázky mýho bramboráka, ať je pěkně vidět jak vypadá po 189tisících.
http://www.ukazto.com/?img=2148992,umk48.jpg
http://www.ukazto.com/?img=2148994,z2enz.jpg
http://www.ukazto.com/?img=2148995,vnitek.jpg
http://www.ukazto.com/?img=2148992,umk48.jpg
http://www.ukazto.com/?img=2148994,z2enz.jpg
http://www.ukazto.com/?img=2148995,vnitek.jpg
-
milo
- Registrovaný
- Příspěvky: 1458
- Registrován: pát 23.05.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 877
- Kontaktovat uživatele:
jo zapomel jsem na zavady 
auto mam od 345 000 km, ted mam 380 000. po 10 000 se vys*al automat, delal jsem komplet repas (25000). nasledne jsem zjistil, ze je mala (a jiz opravovana a pekne schovana) prasklina na bloku, takze me ceka jeste motor. vicemene to tam ale jen velmi jemne lina a kazdych 2-3000 km doliju tak pul litru vody a odvzdusnim. zatim jezdi velmi pekne, vubec nezere olej, tak s tim motorem budu asi jezdit do te doby, nez to nepusti vodu poradne.
jinak jen klasicke veci u e32/34 jako prepajet LKM modul, obcas nejaky cep, rameno, termostat a podobne prkotiny.
chtelo by to jeste mozna novou lambdu. zda se mi vyssi spotreba a v garazich kde parkuju jsem nechal studene auto asi minutu bezet a zacala tam blikat signalizace, ze je vysoka koncentrace CO
jen ta vymena je celkem opruz bez jamy, tak pockam na jaro.
celkove naklady na dily za 2 roky a 35000 km provozu cca 35000-40000.
auto mam od 345 000 km, ted mam 380 000. po 10 000 se vys*al automat, delal jsem komplet repas (25000). nasledne jsem zjistil, ze je mala (a jiz opravovana a pekne schovana) prasklina na bloku, takze me ceka jeste motor. vicemene to tam ale jen velmi jemne lina a kazdych 2-3000 km doliju tak pul litru vody a odvzdusnim. zatim jezdi velmi pekne, vubec nezere olej, tak s tim motorem budu asi jezdit do te doby, nez to nepusti vodu poradne.
jinak jen klasicke veci u e32/34 jako prepajet LKM modul, obcas nejaky cep, rameno, termostat a podobne prkotiny.
chtelo by to jeste mozna novou lambdu. zda se mi vyssi spotreba a v garazich kde parkuju jsem nechal studene auto asi minutu bezet a zacala tam blikat signalizace, ze je vysoka koncentrace CO
celkove naklady na dily za 2 roky a 35000 km provozu cca 35000-40000.
Pjekná Sedma....podle budíku usudzuji že je to 730d...nebo 740d...FrANTOMAS píše:zasílám 3 obrázky mýho bramboráka, ať je pěkně vidět jak vypadá po 189tisících.
http://www.ukazto.com/?img=2148992,umk48.jpg
http://www.ukazto.com/?img=2148994,z2enz.jpg
http://www.ukazto.com/?img=2148995,vnitek.jpg
Ale prihod sem i nejaký popis opravy-závady...a kolik maš s ní celkove najeto...
-
Snejk
- Registrovaný
- Příspěvky: 3118
- Registrován: sob 17.06.2006 00:00
- Klubové ID: 2166
- Kontaktovat uživatele:
na ty vaše sedmy se snad každy majitel jen dival než aby jezdil. moje 730 ma cca 1 000 000Km... no a krom běžny udržby, měněnej chladič, tlumuiče... se tam nevysralo nic. automat je porad puvodni. lehce už z 1 na 2 pocukava, motor už tolik netahne ale maximalku vpohodě dá. cvakaj ventily jako prase a neda se to už dotahnout. a asi už se sype vejfuk(taky puvodni)a starter taky ma pěkně plechovej zvul- ten je taky puvodni- kupodivu nikdy nebyl problem s elektrïkou. nikdo se v ni nevrtal, elektrika š¨lape jak hodinky. jen uhnil kabel k mlhovce--. jinak nežere olej, spotřeba normalni. ještě sem podobny auto neviděl co tohle vydrží. za zavady bych označil jen vahy vzduchu a benzinovy pumpy, ale to je dan za ten dlouhy provoz na LPG. jinak nic važneho... jako vysvicene předni světla, ulomeny motorek na klimě. no blbosti, to se stařim stane..
jinak 750 ma nalitano realně zdokladovanejch 180 000 km a podle toho se taky chova. nic nikde nekklepe, jen se lije benzin olej a běžna udržba.
jinak 750 ma nalitano realně zdokladovanejch 180 000 km a podle toho se taky chova. nic nikde nekklepe, jen se lije benzin olej a běžna udržba.
A právě proto je dobré dát před koupí pozor a vše důkladně prověřit. Když jsem si mojí 730d v roce 2006 vyhlíd, tak sem s majitelem jel rovnou do servisu BMW Krotil (dle mého výběru). Brambora šla na diagnostiku, kontrolu km a celkovou prohlídku. Toto je optimální varianta, páč jsem znal veškerá fakta a navrhl cenu, kterou akceptuji s ohledem na to, že se musí některé věci opravit.Bajzik píše:hodnotám kolem 200-300t. se vždy velice zasměji a vy kdo tomu věříte jste nevídaně najivní....pro mě osobně je to jen údaj kterému nedávám žádnou váhu. (a to enmluvím o 20 let starej kárách!
Spousta lidí ale kupuje auta podle tohodle čísla tak proč to nestočit?
Můj vůz mechanicky a opotřebením interiéru odpovídá výše zmíněné hodnotě+má servisní knihu.
-
T613
- Registrovaný
- Příspěvky: 1677
- Registrován: ned 02.01.2005 01:00
- Bydliště: Zlin
- Kontaktovat uživatele:
smat se muzes tak sobe, mam najeto 230 vic ani tuk, je to auto z ambasady a tam takove najezdy nejsou a podle toho taky to auto vypada ... pro me je taky dulezity stav a ne najete km ale kdyz tu nedko uvadi u 750 najezdy 200-300t tak tomu verim protoze tohlne neni auto na nakupy a hodne jich "hnilo" v garazi a vyjelo se jednou tydne na vyletBajzik píše:hodnotám kolem 200-300t. se vždy velice zasměji a vy kdo tomu věříte jste nevídaně najivní....pro mě osobně je to jen údaj kterému nedávám žádnou váhu. (a to enmluvím o 20 let starej kárách!
Spousta lidí ale kupuje auta podle tohodle čísla tak proč to nestočit?
nicmene u beznejsich motorizaci 3.0, 3.5 bych klidme milionu veril, ale ze je tam origo vyfuk nebo prevodovka fakt ne
-
Snejk
- Registrovaný
- Příspěvky: 3118
- Registrován: sob 17.06.2006 00:00
- Klubové ID: 2166
- Kontaktovat uživatele:
no to se lidi mělli že si koupili sedmu za x milionu a pak s ni skoro nejezdili. tomu bych opravdu nevěřil. nebo jak řiká t613, nepřikládal toho žádnou váhu. duležitý je stav auta . takovej jakej je reálně, před váma ten kus železa. protože sedma muže být hodně dobrá i po milionu při slušnem zachazeni a servisu a mnohdy i lepší než uplně dojebaný kus po dvěstě tisících po třech bouračkách a slepený ze 4 aut.
-
T613
- Registrovaný
- Příspěvky: 1677
- Registrován: ned 02.01.2005 01:00
- Bydliště: Zlin
- Kontaktovat uživatele:
jo uz jsem regly ale nejaky vul uz zabral cislo 750, kdo to asi byl ... nicmene me se stejne libi vic jineFugo píše:dovolím si jednu OT, jelikož toto je téma které asi jako jediné sledují všichni Doufám že se uvidíme a pokecáme na BIG BMW 2008 sraze v srpnu.
to ze si nekdo koupi auto za x milionu neznamena ze s nim musi najezdit milion, se podivej na nejake 20 let stare Ferrari kolik ma najete ... treba 80tkm a je to pravda protoze to auto (jako nektere 7er) slouzi jako reprezentace a ne na jezdeni
-
Bajzik
- Registrovaný
- Příspěvky: 367
- Registrován: pát 21.10.2005 00:00
- Bydliště: J. Hradec
- Kontaktovat uživatele:
hehe, no tak ty jsi jedna z mála vyjímek, kolik lidí tu má auto z vlády?? Jestli jsi si to přečetl pozorně tak jsem psal že udaj na tachometru je pro mě jen číslo, tudiž z toho nedělám žádné závěry. Samozřejmě jsou vyjímky co potvrzujou pravidlo ale už vidím člověka co si koupí 750 a pak mu stojí v garáži a jezdí autobusem. Ony dálnice u nás nejsou jak v D.T613 píše:smat se muzes tak sobe, mam najeto 230 vic ani tuk, je to auto z ambasady a tam takove najezdy nejsou a podle toho taky to auto vypada ... pro me je taky dulezity stav a ne najete km ale kdyz tu nedko uvadi u 750 najezdy 200-300t tak tomu verim protoze tohlne neni auto na nakupy a hodne jich "hnilo" v garazi a vyjelo se jednou tydne na vyletBajzik píše:hodnotám kolem 200-300t. se vždy velice zasměji a vy kdo tomu věříte jste nevídaně najivní....pro mě osobně je to jen údaj kterému nedávám žádnou váhu. (a to enmluvím o 20 let starej kárách!
Spousta lidí ale kupuje auta podle tohodle čísla tak proč to nestočit?
nicmene u beznejsich motorizaci 3.0, 3.5 bych klidme milionu veril, ale ze je tam origo vyfuk nebo prevodovka fakt nepochybuju ze be tady nekdo najel s e32 500t sam co to koupil nove
To že pochybuješ, že by tu někdo najel 500t. s E32 - no třeba ne, třeba 200-300t. ale kolik lidí už to vlastnilo?
Jen je zajímavý, že tu má najeto každej 200-300t.
Mějte se
frantomas: to je tezke ... snad me zdejsi E38 fans neukamenuji 
E38 byla fajn - to auto je IMHO posledni klasicke BMW, jezdil v nem James Bond atd
diesel je fajn, ale spolehlivost kulha - moc slozitej motor.
Strucne receno - E38 pro me bylo temer dokonale auto a by jsem moc spokojen - do okamziku nez jsem usednul do E65.
E65- nejdrive je to zvlastni nefunguje vlastnost vetsiny BMW - ze sednes do noveho a hned jsi jako doma. E65 je uplne jina. Neni z ni videt, proti E38 ti pripada mohutna, obrovska, tank. V interieru horsi materialy a uplne jiny pocit - ale behem chvilky tomu clovek prijde na chut - a to tak ze uz pak nechces jinak. Jednotliva mista jsou v E65 jakoby hodne oddelena. Technika - ovladani proti E38 slozitejsi - ale spis tim ze tam toho je proste vic. Idrive je super. Fantasticke jsou sedacky - v E38 jsem mel temer to nejlepsi, jen chybela masaz. V E65 mam ty nejlepsi jen bez vetrani - ale jsou nekde uplne jinde. Perfektni bocni vedeni - seriditelne. V E65 je trochu mene mista na nohy - pro ctyri dospele lidi pres 185cm je auto opravdu male - tam funguje jedine long - v tomhle byla E38 lepsi, i presto ze nemela vzadu seriditelne sedacky. Nejezdil jsem E65 v dieselu, mam 745i - takze budu srovnavat s E38 - 735i a 740i (take jsem mel) - motor je vyslechteny - kone navic jsou citit, E64 je tissi - zejmena aerodynamicky hluk - mam dvojita okna. Velky rozdil je prevodovka - rychlejsi, jemnejsi, lepsi. Rucni razeni v podstate nepouzivam. Pocity z jizdy ? - auto ma 2 tvare, normalne je to klidna limuzina, kdyz dam EDC na sport, prevodovku sport, vypnu DSC tak se auot promeni. I pres prisernou vahu jede jako po kolejich - obrovsky rozdil proti E38 dela dynamic drive - bez naklonu v zatackach proste necitis co to auto vazi.
Pak uz jen sama pozitiva a socialni jistoty
ale je to jen muj individualni nazor - tak me nebijte. Kdyz jsem tak dumal, tak asi jedine auto na svete za ktere bych ted menil je maserati quatroporte - a to jen kvuli tomu ze kdyz dojede tak voni 
E38 byla fajn - to auto je IMHO posledni klasicke BMW, jezdil v nem James Bond atd
Strucne receno - E38 pro me bylo temer dokonale auto a by jsem moc spokojen - do okamziku nez jsem usednul do E65.
E65- nejdrive je to zvlastni nefunguje vlastnost vetsiny BMW - ze sednes do noveho a hned jsi jako doma. E65 je uplne jina. Neni z ni videt, proti E38 ti pripada mohutna, obrovska, tank. V interieru horsi materialy a uplne jiny pocit - ale behem chvilky tomu clovek prijde na chut - a to tak ze uz pak nechces jinak. Jednotliva mista jsou v E65 jakoby hodne oddelena. Technika - ovladani proti E38 slozitejsi - ale spis tim ze tam toho je proste vic. Idrive je super. Fantasticke jsou sedacky - v E38 jsem mel temer to nejlepsi, jen chybela masaz. V E65 mam ty nejlepsi jen bez vetrani - ale jsou nekde uplne jinde. Perfektni bocni vedeni - seriditelne. V E65 je trochu mene mista na nohy - pro ctyri dospele lidi pres 185cm je auto opravdu male - tam funguje jedine long - v tomhle byla E38 lepsi, i presto ze nemela vzadu seriditelne sedacky. Nejezdil jsem E65 v dieselu, mam 745i - takze budu srovnavat s E38 - 735i a 740i (take jsem mel) - motor je vyslechteny - kone navic jsou citit, E64 je tissi - zejmena aerodynamicky hluk - mam dvojita okna. Velky rozdil je prevodovka - rychlejsi, jemnejsi, lepsi. Rucni razeni v podstate nepouzivam. Pocity z jizdy ? - auto ma 2 tvare, normalne je to klidna limuzina, kdyz dam EDC na sport, prevodovku sport, vypnu DSC tak se auot promeni. I pres prisernou vahu jede jako po kolejich - obrovsky rozdil proti E38 dela dynamic drive - bez naklonu v zatackach proste necitis co to auto vazi.
Pak uz jen sama pozitiva a socialni jistoty
