Stránka 2 z 7
Napsal: pát 01.02.2008 19:45
od Fugo
plnící tlak TD u přeplňovaných motorů se udává většinou v BARech nebo v PSI.
Napsal: pát 01.02.2008 20:12
od dist01
a nebo taky kPa

Napsal: pát 01.02.2008 20:14
od dist01
abych vám to aspon přepočetl tak GT2256 dává seriově 210kPa
a jeho bezpečná hranice je 260kPa
Napsal: pát 01.02.2008 20:16
od dist01
například VAG ukazuje mbarech, některy zase inak vždyt je to jedno v jakych jednotkách ja nechápu o co vam jde me je to jedno jaky jednotky to jsou
Napsal: pát 01.02.2008 20:56
od dist01
pokud má někdo zájem vést dál diskuzi o chipování aut tak prosím ale hádat se nebudu nemam to zapotřebí
Napsal: pát 01.02.2008 22:01
od bavorak
Mám čip na 328i a garantovali 205ps-310nm a jeto tam.Byl jsem na brzdě.Ty koně nepoznáš,ale ten krouták je znát hodně.Spotřeba mě klesla tal o 0,8l podle počítače.Dal jsem za něj 9000kč ve firmě M-H chiptuning v PLZNI.
Napsal: pát 01.02.2008 22:13
od airbone
dist01: Co by si dokazal vydolovat z mojej 530d (10/2002) 142kW/193ps (manualna prevodovka), keb ze by som pristupil na kompromis zivotnost motora o 15% dole....????????????
Napsal: pát 01.02.2008 22:22
od dist01
20kw navch zaleží jak chces ty nebo 30kw, nachystal bych si soft odskoušel bys
Napsal: sob 02.02.2008 07:35
od Fugo
nejde o to hádat se o jednotky, jistě že údaj může být v mbar ale člověk co to píše, pracuje s tím tak jistě ví že se nejedná o tlak 5 milibar nebo jak si se později opravil na 0.5 milibar, správně to mělo být 500 milibar to je totiž 0.5bar.
Tohle jsou základní věci, člověk kterej povídá takové věci a ještě navíc několikrát po sobě v různých vláknech u mě strácí důvěryhodnost, asi jako ABC tuning a podobný čipaři kteří jsou schopni bez mrknutí oka načipovat karbec či mech. čerpadlo.
Napsal: sob 02.02.2008 12:00
od Hanz
jen pro zajimavost... soucasny 2,0d singl turbo jde na 200PS a firma jezdi s vlastnim autem na 220PS (test provoz, otazka zivotnosti a pod)... co jsem koukal, tak vetsinou jde zvednout tlak i pri nizkych otackach, ale je to masakr pro prevodovku, prenest tak veliky moment pri malych otackach (1200-1500 ot/min)=rachot a trepani

FL 530d mela pres 500Nm ve 1300 ot/min

jinak partikelfiltr lepsi firmy umi, v tejdu zajedu s tou e61 525d k diesel-technik a dam reference

Napsal: ned 03.02.2008 15:54
od Martinéz
Hanz píše:jen pro zajimavost... soucasny 2,0d singl turbo jde na 200PS a firma jezdi s vlastnim autem na 220PS (test provoz, otazka zivotnosti a pod)... co jsem koukal, tak vetsinou jde zvednout tlak i pri nizkych otackach, ale je to masakr pro prevodovku, prenest tak veliky moment pri malych otackach (1200-1500 ot/min)=rachot a trepani

FL 530d mela pres 500Nm ve 1300 ot/min

jinak partikelfiltr lepsi firmy umi, v tejdu zajedu s tou e61 525d k diesel-technik a dam reference

jsem zvedav co to udela..

Napsal: pon 04.02.2008 09:49
od dist01
čim větší je spodek u toho auta, tim víc trpí spojka, u některych aut se to tak ani nedá udelat, ten motor se začne nesnesitelne třepat
Napsal: úte 05.02.2008 16:59
od WinCent
dist01 píše:čim větší je spodek u toho auta, tim víc trpí spojka, u některych aut se to tak ani nedá udelat, ten motor se začne nesnesitelne třepat
a jak to snáší steptronic, já tam mám přes 500NM (330dA)
Napsal: úte 05.02.2008 18:58
od dist01
na jaky koliv automat se musí opatrně, je proste dáno tým že tam není normální spojka
Napsal: stř 06.02.2008 08:54
od WinCent
dist01 píše:na jaky koliv automat se musí opatrně, je proste dáno tým že tam není normální spojka

takže nevíš, o mechanické soukolí tak nejde jak už tady bylo už někdy řečeno tak je postavená na max 700NM ale jde o měnič který přenese co se týče 3.0d M57 v 3er do nějakých 420NM a pak už klouže

Napsal: stř 06.02.2008 10:38
od dist01
nevim přesně ale vim že u automatu zleka a navíc dochází většímu ořívání oleje a potom muže huř řadit
Napsal: stř 06.02.2008 10:49
od dist01
navíc se přiznávám s tema barama jsem cely domotany nevim na co jsem jsem myslel protože všechny upravy jsou v mbar myslel jsem na bary samozřemě je 1 bar = 1000mbar prostě převody jednotek, tím se fugovi omlouvam, s tema kPa jsem to napsal dobře
http://www.edisk.cz/stahnout-soubor/661 ... .79KB.html
http://www.edisk.cz/stahnout-soubor/583 ... .43KB.html
Napsal: stř 06.02.2008 10:53
od dist01
ten graf je sice z mojiho golfa ale u teho BMW by to vypadalo podobně
bez diagnostiky se proste nedá upravovat, jinak je to na 3st. od 1500-4000 na plny kotel

Napsal: stř 06.02.2008 11:11
od Fugo
Mě se omlouvat nemusíš, tam šlo jen o to že ses sám představil ve špatném světle. Pro zajímavost můžeš třeba uvést jak se takový čip ladí, jaké hodnoty se upravují a jaké se měří, jaké měřící zařízení se používají atd. takovéhle věci zajímají potencionální zákazníky a jistě tím stoupne tvoje důvěryhodnost a solidnost (to právě většinu chiptuning firem neuvádí a jen mlží, viz. mnou uvedený ABC Tuning)

Napsal: stř 06.02.2008 11:49
od dist01
ten tlak turba je BMW 530D 135kw v tem grafu x,y,z mužete vydět od jakych otáče by mělo tlačit, točivý moment se od teho neodvíjí teda scela uplně motor samozřemne potřebuje vzduch ale omezení točivého momentu se děje naftou přiložim obrázek, řídící jednotka si počítá toč moment podle dávky paliva na jeden ciklus v mg
http://www.edisk.cz/stahnout-soubor/117 ... .63KB.html
dávka paliva je v levo