To je v pohodě, já byl zapřísáhlej benzíňák, než jsem se svezl v E39 530d 142kW.Yngwie píše:Mas pravdu to bylo mimo...s klasickyma tdicka se to neda srovnat. Ale asi jsi pochopil, ze jsem benzinakVlasta píše:Já právě u 535d žádnej turbokopanec nepozoruju, trochu ten výkon motoru degraduje automat, ale už jsem si nějak zvyknul.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
320d vs 330d
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Jo no casem zmenim nazor treba, ted setrim na 335i, to se mi na bezne jezdeni libi fakt mocVlasta píše:To je v pohodě, já byl zapřísáhlej benzíňák, než jsem se svezl v E39 530d 142kW.Yngwie píše:Mas pravdu to bylo mimo...s klasickyma tdicka se to neda srovnat. Ale asi jsi pochopil, ze jsem benzinakVlasta píše:Já právě u 535d žádnej turbokopanec nepozoruju, trochu ten výkon motoru degraduje automat, ale už jsem si nějak zvyknul.


Pokud 320d, tak určitě doporučuju až po faceliftu 110kw.. sám s ní jezdím a naprosto úžasněj motor! samozřejmě záleží, jak se k tomu kdo chová, ale mě slouží na jedničku
330d je samozřejmě daleko silnější a taky to bude moje příští auto
nicméně doporučuju 320d ať se pak můžeš těšit na 330d až si zvykneš na výkon a 150ps ti bude málo



nicméně doporučuju 320d ať se pak můžeš těšit na 330d až si zvykneš na výkon a 150ps ti bude málo




150 ps mě není málo ani nejsem žádný pilot ale ta 330 semě líbí víc a nechci si koupit 320 ulítnout na ni spoustu peněz a pak shánět 330,tyhle kompromisy jsem už udělal mockrát a vždy jsem na tom akorát projel prachy nic méně je rozhodnuto snad příští týden bych si měl jet pro 330d od kamaráda co má servis BMW sice je dražší než bych koupil na inzerát,ale takhle vím co kupuju.Jinak díky za informace
No, ja se ani nerozhodoval, sel jsem do 330d. Mam v ni zatim najeto jen 7 000 km, ale k me plne spokojenosti. Myslim, ze ten motor ma na svuj obsah pomerne malej vykon (oproti prechipovanym tdi od vw), takze by mohl vydrzet par set tisic km. Jinak svezenicko je uzasny. Motor se chova uzasne i ve vyssich rychlostech. Jen tem rannejsim modelum, myslim prvnim po faceliftu chybi sestka. Takze pokud mas penizky navic, vem si urcite tu. Je to strasnej neduh, jezdit 180 na 3500. Nicemu to nevadi, ale 200 jako cestovni rychlost uz pouzit nemuzes, pritom pocitove v aute je jako by si jel v necem jinym 130.
A sestivalec ma taky mnohem lepsi zvuk, vim, ze to neni jako 330i, ktera ma uzasnej zvuk, ale stale mnohem lepsi nez 4 valec v dieslu.
A sestivalec ma taky mnohem lepsi zvuk, vim, ze to neni jako 330i, ktera ma uzasnej zvuk, ale stale mnohem lepsi nez 4 valec v dieslu.
Chtěl bych se zeptat... plánuju koupit e46 320D, ale četl jsem že do roku 2000 byl problém s ventilátorama a motor se pomalu přehříval a odcházelo těsnění pod hlavou....
nevim jestli sem si to vymyslel nebo sem to opravdu někde četl, ale je někde specifikováno od jakého měsíce se dávali "funkční" ventilátory?
nevim jestli sem si to vymyslel nebo sem to opravdu někde četl, ale je někde specifikováno od jakého měsíce se dávali "funkční" ventilátory?