Stránka 2 z 2

Napsal: sob 22.12.2007 21:58
od motokarista
nevim jestli ma na M5 desticky hlavne aby mel aspon na 316i desticky, kdepak s tim chce zavodit? teda jestli by to nekdy sestrojil, seriovy 325i motor na zavodeni neni

Napsal: ned 23.12.2007 12:28
od Yngwie
Proc do nej rejete? treba fakt bude jezdit na okruhu a pro zacatek 325 uplne...ale to predelani 316 na 325 mi prijde skutecne minimalne usmevne. Radeji si kup M3 E36 se zadrenym motorem a dej do nej 2.8ku ...vyjde to o neco draz a brzdy + podvozek budes mit vzdy rychlejsi nez motor.

Napsal: ned 23.12.2007 16:04
od Bohhy
Taky nechapu proc se tady vsichni tak smejou.
rad bych vedel kolik z vas uz nejakyho zavodaka postavili????
Proc je k smichu stavet z 316ky zavodaka s 2,5kou?
On nerekl na co chce zavodaka......muze to byt na drifty, na sprinty na vrchy na okruhy, nebo treba jen na blbnuti na letisti.
Podle me zavodak je oznaceni pro auto urcene na cokoliv jinyho nez na premistovani z prace domu a naopak.
Prvni vec je ze auto bejva vetsinou bez papiru, timpadem porizovaci cena kastle neni nejak ohromna. Koupit trosicku schopnou E36 treba s kleklim motorem, otazka 10k. Ted ji odstrojit a vyvarit. Udelat ram (zalezi jestli domado nebo homologavenj)
Pak zalezi co se investuje do podvozku, kazdopadne prevaznou cast nove. POdvozek je jednoduchej a 316 ma stejny veci jako treba 2,5ka az na brzdy poloosy kardan a difer, takze to zalezi vzdy jen na tom jaky sou moznosti. Pak tam lupnout motor a muze se jezdit.
Nejakej hobik vyjde tak na 70k bych odhadoval jako nase e30ka (mimochodem, kastle taky pouzita z 316ky) :wink:

Ale o tom by se nechalo povidat dlouho, kazdopadne bych se toho nebal

Napsal: ned 23.12.2007 21:33
od castro
cela tahle prestavba bude stat podle me vic penez i casu nez kdyz si nekde v nemecku vyhlídne uplne obycejnou 325i bez výbavy. Neni pravidlo ze musi stat 120.000,-. Urcite se sezene mnohem mnohem levneji. 325ky jsou stará auta, ceny bych se nebál, stejně z toho všechno vyhážeš..