Stránka 2 z 2
Napsal: úte 18.12.2007 22:13
od Atila
Huska píše:pořád nevidím rozdíl ... i sedan se dělá s nivem, stejně tak kombi bez něj ????? ... pokud někdo srovnává různé výbavy tak je to trochu OT: .... jako by jsi porovnával auta s/bez stabilizace apod
Sedana s nivem jsem teda nevidel a ani si moc nevzpominam, ze bych potkal kombika bez nej. E39 je vzdy hodne tvrda na svou tridu, ale kombik (OK, E39 s nivem) uz je opravdu dost extrem.
Napsal: úte 18.12.2007 22:14
od Atila
jurasis píše:Mimochodem si nemyslím, že 528 je pro konzervativní řidiče. Třílitr je lepší, ale dražší. O dost.
Jasne, ale je treba si uvedomit, ze ten trilitr je o dost mladsi, coz je to co primarne zveda cenu, ne jiny motor. Nemuzes srovnavat pre a pofacelift. 540tka 2001 bude take o dost drazsi nez 1999.
Napsal: úte 18.12.2007 22:49
od jurasis
Atila píše:jurasis píše:Mimochodem si nemyslím, že 528 je pro konzervativní řidiče. Třílitr je lepší, ale dražší. O dost.
Jasne, ale je treba si uvedomit, ze ten trilitr je o dost mladsi, coz je to co primarne zveda cenu, ne jiny motor. Nemuzes srovnavat pre a pofacelift. 540tka 2001 bude take o dost drazsi nez 1999.
Já vím, proč je dražší.
Protože je lepší......................
Napsal: ned 30.12.2007 11:38
od Pyshtoun
Atila píše:528 je takova dobra konzervativni volba pro klidnejsiho ridice. Ano, 540tka jede vyrazne lepe, ale ta spotreba uz je o dost nekde jinde a jezdit po Praze za osmnact a vice litru pri dnesnich cenach benzinu, ktere budou v lete nekde kolem 35 az 36 korun za litr (kdyz ted mimo sezonu jsou pres tricet) uz muze byt trosku problem pro sporiveho ridice.
Co se tyce kombiku, tak ten je uz hodne tvrdy a vzadu hodne nepohodlny (asi tak na urovni auta o dve tridy nize), takze bych volil jen pokud je velky kufr opravdu potreba.
UFF tak nevim... 528 bych konzervativni volbou rozhodne nenazyval, konzervy jezdi ve fabiich... Zvolil jsem E39 523 Touring a dynamika je dostatecna, spotreba pri sviznejsi jizde kolem 10l , neni problem dostat se pod 9l a to se neloudas. Nepohodlnym bych auto take nenazval, mam skoro dva metry a sednu si za sebe (za ridicovou sedackou) , ale mista nazbyt tam fakt neni, E60 je na tom mnohem lepe

. Pak to chce mit v pohode podvozek, rozumne kola vzhledem k ceskemu tankodromu a je to OK

Napsal: ned 30.12.2007 23:07
od mengi
Atila píše:Co se tyce kombiku, tak ten je uz hodne tvrdy a vzadu hodne nepohodlny (asi tak na urovni auta o dve tridy nize), takze bych volil jen pokud je velky kufr opravdu potreba.
Ja bych si troufl oponovat, ze by naprava s mechama byla nepohodlnejsi nez s pruzinama na sedanu. Mozna kdyz mech praskne (odzkouseno

), ale jinak na mechy nedam dopustit.
Napsal: pon 04.02.2008 08:00
od Michal528i
Mám 528i a musim pět jen samou chválu motor je dostatečně silný a dobra spotreba. Je pravda že jsem chtel 540 V8. Ale 2.8 je dobrá volba.
Napsal: pon 04.02.2008 21:50
od Horys
Cau fandove BMW podle toho co jsem se tady docetl je videt ze vsici nedate dopustit na znacku BMW a to je to nejdulezitejsi.pak uz neni tak podstatny jestli je to 2litr nebo 4litr staci jen nastartovat a je slyset ten kultivovanej chod sestivalce, ktery jiny automobilky muzou jenom zavidet.proto budoucimu fandovi BMW preju at koupi nejspolehlivejsi a nejkvalitnejsi znacku auta a to je BMW.
Napsal: úte 05.02.2008 00:05
od airbone
Pekne si to napisal. Na BMW tu neda dopustit nikto, vsak su to jedne z najlepsich aut, ak nie rovno najlepsie...

Napsal: čtv 07.02.2008 22:53
od Renty
528i-super motor,lepsi prubeh kroutaku nez u 530i ta ma velkej zatah na zacatku,ale to je vse.2,8 taha plynule az do konce...........
8 valce to uz je jina liga,nebude resit motor,ale kazdej osmivalec ma o proti 6 valci(v e39) ma snekove rizeni

!to je spatne,nepresne,moc kulaku a pomocneho cepu..........moc vuli
i kdyz sneka ma taky M5ka
Napsal: čtv 07.02.2008 23:16
od ARI
mam taky 528 e 39 jsem spokojeny do xxxxxxx nejake muchy jsou ale kde nejsou.
Napsal: pát 08.02.2008 15:21
od LUKAJDA
Zdarec všichni, ... 528 touring mám a spokojenost veliká!! pokud se hledá poměr mezi ekonomií a požitkem z jízdy ...u obyčejných lidí, kteří se chtějí vozit v 6ti válcovém BMW, tak si myslím, že ta x28 je parádní! Nemůžu si stěžovat, mám AUT takže to je lenošnější, ale zase to člověk nepotřebuje moc honit! Spotřeba supr, hlavně mimo město okolo těch 110-130Km/h .... [/img]
Napsal: pát 08.02.2008 15:27
od LUKAJDA
Zdarec všichni, ...mám 528 touring a spokojenost veliká!! pokud se hledá poměr mezi ekonomií a požitkem z jízdy ...u obyčejných lidí, kteří se chtějí vozit v 6ti válcovém BMW, tak si myslím, že ta x28 je parádní! Nemůžu si stěžovat, mám AUT takže to je lenošnější, ale zase to člověk nepotřebuje moc honit! Spotřeba supr, hlavně mimo město okolo těch 110-130Km/h .... [/img]
Napsal: sob 09.02.2008 18:08
od major
LUKAJDA píše:Spotřeba supr, hlavně mimo město okolo těch 110-130Km/h .... [/img]
Já mám teď dlouhodobou průměrnou spotřebu 8,6 litru. Jezdím tak do těch 130Km/h s poměrem město/mimo město 80/20. Na takovou těžkou mrchu, výkon a objem motoru, to je opravdu velice solidní spotřeba.
Napsal: sob 09.02.2008 21:58
od Black-Light
major píše:LUKAJDA píše:Spotřeba supr, hlavně mimo město okolo těch 110-130Km/h .... [/img]
Já mám teď dlouhodobou průměrnou spotřebu 8,6 litru. Jezdím tak do těch 130Km/h s poměrem město/mimo město 80/20. Na takovou těžkou mrchu, výkon a objem motoru, to je opravdu velice solidní spotřeba.
s 528i máš 80% město spotřebu 8.6l jo?

mno, tak to bych ti uvěřil, pokud řekneš, že se všude rozjíždíš půl kilometru a téměř nebrzdíš a vlastně se ani nerozjíždíš... Mám 528 a dokáži s ní jezdit dost úsporně, ale taková úsporná jízda je fakt jednak dost umění a hrozná nuda! Fakt to nejde dělat dlouhodobě

. Ale např. na dálnici při 100-110 tachometrovejch se dá jet kolem 6.3l. V tom městě se i kolem těch 8-9 dá jet, ale je to fakt hrozně precizní a lenošská jízda. Nevím, jestli je možné to tam držet dlouhodobě

, ale třeba fakt jsi takový super eko řidič, co nebrzdí a nerozjíždí se, jen umí dobře zpomalovat a pomalinku přidávat

, protože jak to zašlápneš, tak je hned tento průměr tatam...
Mno a co říct k těm příspěvkům, že je 528 pomalé nebo konzervativní?

Jako jo, 540 určitě jede líp, ale to už je letadlo! 528i má 100ku za 7.5s, to je výbornej čas! To nemá moc aut a když ten motor umíte vytočit pěkně až k omezovači, tak fakt není líná

Ale táhnout začíná pořádně až tak kolem 3500-4000ot, pak do těch 6500 je to mazec...
Napsal: ned 10.02.2008 11:44
od major

Já blbec, je to samo obráceně. Město/ mimo město = 20/80.
Napsal: ned 10.02.2008 18:00
od Black-Light
major píše::lol:

Já blbec, je to samo obráceně. Město/ mimo město = 20/80.
Tak to jo

, to už je reál...

Napsal: stř 13.02.2008 11:54
od vejcemartin
SUPER AUTO POŘÁD MILE PŘEKVAPUJE
Napsal: stř 13.02.2008 18:51
od adam
na co mate pod kapotou tech 200 koni?

ja si nemuzu pomoct a kdyz je tam mam tak je pouzivam

a podledni dobou jsem mezi 11 a 12l/100km...
Napsal: stř 13.02.2008 18:56
od ARI
mam taky 528 ale automat.mesto mam 12a vise a to nekdy setrim ale psanych ma 15,3 ale pod se dostanu.on ten automat je na mesto horsi.na dalnici mam 8-9 litru.jinak je to pro me to nejlepsi auto co jsem mel a navic moje prvni bmw.
Napsal: čtv 14.02.2008 02:26
od Black-Light
No, záleží, jak jezdím

.
Když hodně spěchám do Prahy a jedu 180-200, tak jedu za 15l, pokud jezdím jak socka převážně dálnici tak okolo 7-8, záleží kolik toho předjížším

. A na okruhu jsem měl 25l
