Stránka 2 z 4
Napsal: pon 19.11.2007 18:29
od Leveler
AlesShi píše:chci vic nez seriova 325 a min nez M3
Hehe tak to je 328i jasná volba:)
Napsal: pon 19.11.2007 18:33
od Rendis
Leveler píše:AlesShi píše:chci vic nez seriova 325 a min nez M3
Hehe tak to je 328i jasná volba:)
A nemá náhodou stejný výkon jako 2.5

Napsal: pon 19.11.2007 18:59
od AlesShi
Rendis píše:Leveler píše:AlesShi píše:chci vic nez seriova 325 a min nez M3
Hehe tak to je 328i jasná volba:)
A nemá náhodou stejný výkon jako 2.5

do bmw moc nevidim, ale mam za to ze 328 je novejsi verze 325 o stejnym objemu, M52, snad s mensi spotrebou, ale jak to je vykonove netusim
Napsal: pon 19.11.2007 19:47
od Rendis
oba motory mají stejný výkon 192 koní.Jen 2.8 má krouťák o něco lepší.
Napsal: pon 19.11.2007 20:52
od AlesShi
Rendis píše:oba motory mají stejný výkon 192 koní.Jen 2.8 má krouťák o něco lepší.
ha, a cim to ziskali? Je tam neco lepsiho nebo jenom jinej soft?
Napsal: pon 19.11.2007 21:35
od Leveler
Ne ne ne..
2,5 Vanos má 192HP/5900ot a krouták 245Nm / 4200ot.Zrychlení za 7,9s
2,8------------ 193HP/5300ot-------------280NM / 3950ot----------------7,3s
A dokonce 2,8 má menší spotřebu..
2,8i je nejlepší volba pokud nemáš na Mko..Lupneš tam LSD a užiješ si stím taky dost zábavy. Však SPEEDY by ti mohl vyprávět

Napsal: pon 19.11.2007 21:40
od Rendis
Leveler píše:Ne ne ne..
2,5 Vanos má 192HP/5900ot a krouták 245Nm / 4200ot.Zrychlení za 7,9s
2,8------------ 193HP/5300ot-------------280NM / 3950ot----------------7,3s
A dokonce 2,8 má menší spotřebu..
2,8i je nejlepší volba pokud nemáš na Mko..Lupneš tam LSD a užiješ si stím taky dost zábavy. Však SPEEDY by ti mohl vyprávět

No právě proto by mohl Speedy vyprávět!
Napsal: úte 20.11.2007 00:02
od AlesShi
ok, tak se budu schanet po 328
Speedy, rozepis se

Napsal: úte 20.11.2007 00:08
od Leveler
Ale počítej stím že rozumná 328i je trocha drašší,takže tak od 150tkč víš..
Napsal: úte 20.11.2007 11:33
od Speedy
nevim, co mam rici vice, mel jsem 323i, pak 328i s 220konema, sperou, brzdama atd z M3... A nakonec jsem stejne koupil M3, protoze v tom je skutecne teprve ta spravna sranda. Vse ostatni je dobry tak akorat na rychlou prepravu z bodu A do bodu B. Neze by v tom sranda nebyla, ale za ty prachy to nema cenu, protoze stejen zjistis, ze to ma malo koni.
A druhak me bavi jeden fakt, ze chces kupovat 325i, ladit ji a pritom vis prd o tech autech, hlavne aby to nebyla seriovka

Napsal: úte 20.11.2007 11:41
od AlesShi
Speedy píše:nevim, co mam rici vice, mel jsem 323i, pak 328i s 220konema, sperou, brzdama atd z M3... A nakonec jsem stejne koupil M3, protoze v tom je skutecne teprve ta spravna sranda. Vse ostatni je dobry tak akorat na rychlou prepravu z bodu A do bodu B. Neze by v tom sranda nebyla, ale za ty prachy to nema cenu, protoze stejen zjistis, ze to ma malo koni.
A druhak me bavi jeden fakt, ze chces kupovat 325i, ladit ji a pritom vis prd o tech autech, hlavne aby to nebyla seriovka

jak si se dostal s tou 328 na 220koni ?
kdyz na M3ku zatim nemam
no ano, a proto sem pisu, abych se to prece dozvedel
tak tak, aby to nebyla seriovka, abych bych Ja ten rychlejsi kdyz se vedle postavi jina trojka
mam soutezivyho ducha a bavi me to
akorat mi prijde ze Vy baworaci ste naky zaprdly
vite jakej je rozdil v motoru u 325 a 328?
Napsal: úte 20.11.2007 11:46
od Speedy
Jenom takovy cenovy rozpocet na 328i, kdyz by jsi chtel mit takovych 250koni. Na brzde zmerenych, ne teoretickych
vacky Schrick 30-35k za 2ks.
sportovni hydrostely 500/ks (je jich na motoru 24ks)
ventily z M3 cenu nevim
uprava hlavy cca 10-15k
svody z M3 12k
uprava vyfuku tak 10k komplet
a ted aby to melo spravnou reakci na plyn
6ti klapkove sani 25k
uprava jednotky 15k
lehci setrvak cca 10k nebo stahnout vahu na stavajicim rekneme 3k
+nějaká ta prace za složení
a tech 250-260koni by tam mohlo bejt
a celkova cena? Holy nesmysl!
Napsal: úte 20.11.2007 11:56
od castro
a to se vyplatí...

Napsal: úte 20.11.2007 11:58
od AlesShi
supr, konecne neco
Napsal: úte 20.11.2007 12:05
od Speedy
Nejsme zaprdly, ale nevim o nikom, kdo by to tu takhle nakonec udelal, protoze to proste je prilis drahy. Vem si, ze koupis 328i za nejaky 150k a a dalsich 60k teba do ni nalejes, aby jsi mel speru, lepsi brzdy a treba tech 220koni jako ja. A jsi na cene M3 3litra, kterej ma vse mnohem lepsi, nez ty udelas za tech 60k.
Napsal: úte 20.11.2007 12:05
od patras
kup si 325 za par penez a neres to ... nebo si kup serii M3 3.0 a je to ... neres zadny ladeni a upravy ... kup podle toho na co mas ... 325 je za par supu a kdykoliv muzes koupit silnejsi auto

...muj nazor ... M3 je poprvy se zadnim nahonem moc velky sousto

Napsal: úte 20.11.2007 12:11
od Speedy
patras píše:kup si 325 za par penez a neres to ... nebo si kup serii M3 3.0 a je to ... neres zadny ladeni a upravy ... kup podle toho na co mas ... 325 je za par supu a kdykoliv muzes koupit silnejsi auto

...muj nazor ... M3 je poprvy se zadnim nahonem moc velky sousto

Souhlas, kdo nejezdil se silnou zadokolkou, tak toho to auto umi pekne prekvapit, jaky je to fofr, kdyz se blizi zed, sloup, auto, nebo jenom patnicek

A M3 věci jsou zatracene drahy, kdyz se rozbijou
nicmene 325 je dobry auto pro start, ale jak prijdou chute na ladeni, tak pryc s tim a koupit neco silnejsiho uz v zakladu. Skoda, ze tohle se tu opakuje stale dokola a porad se najdou taci, kteri tomu nehctej verit

Napsal: úte 20.11.2007 13:09
od Rendis
Souhlas.Jsem jeden z nich...

Napsal: úte 20.11.2007 20:28
od AlesShi
OK, tak jo, po zime dotahnu 325ku, neco najezdim a uvidi se
byl by nekdo ochotnej me za flasku svizt? Praha nebo Boleslav
Napsal: úte 20.11.2007 20:35
od AlesShi
Speedy píše:Nejsme zaprdly, ale nevim o nikom, kdo by to tu takhle nakonec udelal, protoze to proste je prilis drahy. Vem si, ze koupis 328i za nejaky 150k a a dalsich 60k teba do ni nalejes, aby jsi mel speru, lepsi brzdy a treba tech 220koni jako ja. A jsi na cene M3 3litra, kterej ma vse mnohem lepsi, nez ty udelas za tech 60k.
nojo, pravda, M3ky jsou neco pres 200k
