Stránka 2 z 4

Napsal: pon 19.11.2007 18:29
od Leveler
AlesShi píše:chci vic nez seriova 325 a min nez M3


Hehe tak to je 328i jasná volba:)

Napsal: pon 19.11.2007 18:33
od Rendis
Leveler píše:
AlesShi píše:chci vic nez seriova 325 a min nez M3


Hehe tak to je 328i jasná volba:)


A nemá náhodou stejný výkon jako 2.5 :)

Napsal: pon 19.11.2007 18:59
od AlesShi
Rendis píše:
Leveler píše:
AlesShi píše:chci vic nez seriova 325 a min nez M3


Hehe tak to je 328i jasná volba:)


A nemá náhodou stejný výkon jako 2.5 :)


do bmw moc nevidim, ale mam za to ze 328 je novejsi verze 325 o stejnym objemu, M52, snad s mensi spotrebou, ale jak to je vykonove netusim

Napsal: pon 19.11.2007 19:47
od Rendis
oba motory mají stejný výkon 192 koní.Jen 2.8 má krouťák o něco lepší.

Napsal: pon 19.11.2007 20:52
od AlesShi
Rendis píše:oba motory mají stejný výkon 192 koní.Jen 2.8 má krouťák o něco lepší.


ha, a cim to ziskali? Je tam neco lepsiho nebo jenom jinej soft?

Napsal: pon 19.11.2007 21:35
od Leveler
Ne ne ne..
2,5 Vanos má 192HP/5900ot a krouták 245Nm / 4200ot.Zrychlení za 7,9s
2,8------------ 193HP/5300ot-------------280NM / 3950ot----------------7,3s
A dokonce 2,8 má menší spotřebu..
2,8i je nejlepší volba pokud nemáš na Mko..Lupneš tam LSD a užiješ si stím taky dost zábavy. Však SPEEDY by ti mohl vyprávět :lol:

Napsal: pon 19.11.2007 21:40
od Rendis
Leveler píše:Ne ne ne..
2,5 Vanos má 192HP/5900ot a krouták 245Nm / 4200ot.Zrychlení za 7,9s
2,8------------ 193HP/5300ot-------------280NM / 3950ot----------------7,3s
A dokonce 2,8 má menší spotřebu..
2,8i je nejlepší volba pokud nemáš na Mko..Lupneš tam LSD a užiješ si stím taky dost zábavy. Však SPEEDY by ti mohl vyprávět :lol:


No právě proto by mohl Speedy vyprávět!

Napsal: úte 20.11.2007 00:02
od AlesShi
ok, tak se budu schanet po 328

Speedy, rozepis se :)

Napsal: úte 20.11.2007 00:08
od Leveler
Ale počítej stím že rozumná 328i je trocha drašší,takže tak od 150tkč víš..

Napsal: úte 20.11.2007 11:33
od Speedy
nevim, co mam rici vice, mel jsem 323i, pak 328i s 220konema, sperou, brzdama atd z M3... A nakonec jsem stejne koupil M3, protoze v tom je skutecne teprve ta spravna sranda. Vse ostatni je dobry tak akorat na rychlou prepravu z bodu A do bodu B. Neze by v tom sranda nebyla, ale za ty prachy to nema cenu, protoze stejen zjistis, ze to ma malo koni.

A druhak me bavi jeden fakt, ze chces kupovat 325i, ladit ji a pritom vis prd o tech autech, hlavne aby to nebyla seriovka :roll:

Napsal: úte 20.11.2007 11:41
od AlesShi
Speedy píše:nevim, co mam rici vice, mel jsem 323i, pak 328i s 220konema, sperou, brzdama atd z M3... A nakonec jsem stejne koupil M3, protoze v tom je skutecne teprve ta spravna sranda. Vse ostatni je dobry tak akorat na rychlou prepravu z bodu A do bodu B. Neze by v tom sranda nebyla, ale za ty prachy to nema cenu, protoze stejen zjistis, ze to ma malo koni.

A druhak me bavi jeden fakt, ze chces kupovat 325i, ladit ji a pritom vis prd o tech autech, hlavne aby to nebyla seriovka :roll:



jak si se dostal s tou 328 na 220koni ? :)
kdyz na M3ku zatim nemam

no ano, a proto sem pisu, abych se to prece dozvedel :roll:

tak tak, aby to nebyla seriovka, abych bych Ja ten rychlejsi kdyz se vedle postavi jina trojka
mam soutezivyho ducha a bavi me to
akorat mi prijde ze Vy baworaci ste naky zaprdly



vite jakej je rozdil v motoru u 325 a 328?

Napsal: úte 20.11.2007 11:46
od Speedy
Jenom takovy cenovy rozpocet na 328i, kdyz by jsi chtel mit takovych 250koni. Na brzde zmerenych, ne teoretickych :-)

vacky Schrick 30-35k za 2ks.
sportovni hydrostely 500/ks (je jich na motoru 24ks)
ventily z M3 cenu nevim
uprava hlavy cca 10-15k
svody z M3 12k
uprava vyfuku tak 10k komplet
a ted aby to melo spravnou reakci na plyn :-)
6ti klapkove sani 25k
uprava jednotky 15k
lehci setrvak cca 10k nebo stahnout vahu na stavajicim rekneme 3k :-)

+nějaká ta prace za složení :-)

a tech 250-260koni by tam mohlo bejt
a celkova cena? Holy nesmysl!

Napsal: úte 20.11.2007 11:56
od castro
a to se vyplatí... :)

Napsal: úte 20.11.2007 11:58
od AlesShi
supr, konecne neco

Napsal: úte 20.11.2007 12:05
od Speedy
Nejsme zaprdly, ale nevim o nikom, kdo by to tu takhle nakonec udelal, protoze to proste je prilis drahy. Vem si, ze koupis 328i za nejaky 150k a a dalsich 60k teba do ni nalejes, aby jsi mel speru, lepsi brzdy a treba tech 220koni jako ja. A jsi na cene M3 3litra, kterej ma vse mnohem lepsi, nez ty udelas za tech 60k.

Napsal: úte 20.11.2007 12:05
od patras
kup si 325 za par penez a neres to ... nebo si kup serii M3 3.0 a je to ... neres zadny ladeni a upravy ... kup podle toho na co mas ... 325 je za par supu a kdykoliv muzes koupit silnejsi auto :) ...muj nazor ... M3 je poprvy se zadnim nahonem moc velky sousto :)

Napsal: úte 20.11.2007 12:11
od Speedy
patras píše:kup si 325 za par penez a neres to ... nebo si kup serii M3 3.0 a je to ... neres zadny ladeni a upravy ... kup podle toho na co mas ... 325 je za par supu a kdykoliv muzes koupit silnejsi auto :) ...muj nazor ... M3 je poprvy se zadnim nahonem moc velky sousto :)


Souhlas, kdo nejezdil se silnou zadokolkou, tak toho to auto umi pekne prekvapit, jaky je to fofr, kdyz se blizi zed, sloup, auto, nebo jenom patnicek :-) A M3 věci jsou zatracene drahy, kdyz se rozbijou :-)

nicmene 325 je dobry auto pro start, ale jak prijdou chute na ladeni, tak pryc s tim a koupit neco silnejsiho uz v zakladu. Skoda, ze tohle se tu opakuje stale dokola a porad se najdou taci, kteri tomu nehctej verit ;-)

Napsal: úte 20.11.2007 13:09
od Rendis
Souhlas.Jsem jeden z nich...:)

Napsal: úte 20.11.2007 20:28
od AlesShi
OK, tak jo, po zime dotahnu 325ku, neco najezdim a uvidi se


byl by nekdo ochotnej me za flasku svizt? Praha nebo Boleslav

Napsal: úte 20.11.2007 20:35
od AlesShi
Speedy píše:Nejsme zaprdly, ale nevim o nikom, kdo by to tu takhle nakonec udelal, protoze to proste je prilis drahy. Vem si, ze koupis 328i za nejaky 150k a a dalsich 60k teba do ni nalejes, aby jsi mel speru, lepsi brzdy a treba tech 220koni jako ja. A jsi na cene M3 3litra, kterej ma vse mnohem lepsi, nez ty udelas za tech 60k.


nojo, pravda, M3ky jsou neco pres 200k :cool2: