Napsal: stř 14.11.2007 16:05
hehe, dobrej napad s tim skejtem... nemate nekdo figl co dat pod kola, kdyz se protacej a neni nikdo kdo by zatlacil (pri vyjizdeni z parkingu)? ja tam rvu dycky takovou starou karimatku, ale uplne ono to neni
Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
Jestly mas gumovy koberecky vepredu tak sem to vydel na horach jak je nekdo vyndal a narval pod kola (: cumel sem jak pud ale petka se rozjela jak nic (:pepus píše:hehe, dobrej napad s tim skejtem... nemate nekdo figl co dat pod kola, kdyz se protacej a neni nikdo kdo by zatlacil (pri vyjizdeni z parkingu)? ja tam rvu dycky takovou starou karimatku, ale uplne ono to neni
i včelín?JaraX píše:to má každej baworák.kavanda píše:Já měl micinu sigmu a protiprokluz tam byl mazec.Ani na mokru nešla do smyku i když jsem chtěl - opravdu dost promakanej asc.
Navíc jsem tam měl automat s režimem winter a to bzlo opravdový pohodlíčko i v zimě.Akorát to byla opravdu velká kráva napěchovaná elektronikou.
jjkavanda píše:i včelín?JaraX píše:to má každej baworák.kavanda píše:Já měl micinu sigmu a protiprokluz tam byl mazec.Ani na mokru nešla do smyku i když jsem chtěl - opravdu dost promakanej asc.
Navíc jsem tam měl automat s režimem winter a to bzlo opravdový pohodlíčko i v zimě.Akorát to byla opravdu velká kráva napěchovaná elektronikou.
kavanda píše:i včelín?JaraX píše:to má každej baworák.kavanda píše:Já měl micinu sigmu a protiprokluz tam byl mazec.Ani na mokru nešla do smyku i když jsem chtěl - opravdu dost promakanej asc.
Navíc jsem tam měl automat s režimem winter a to bzlo opravdový pohodlíčko i v zimě.Akorát to byla opravdu velká kráva napěchovaná elektronikou.
na e34 jsem nemel nic (krom ABS.... ale vynahradil to samosvor) a na e39 jen ASC (ne ASC+T) a to uz bylo trosku horsi nez s e34, ale stejne se da vyjet vsude i bez zateze v kufru (pokud to neni led a neni plac na rozjezd)Rejchy píše:Mno já teda nevím,ale s tou zátěží v kufru se aspoň mě osobně jezdí špatně.Auto je s tím moc přetáčivé,mě se právě v zimně líbí rozložení váhy auta,můžu projíždět zatáčky rychleji než s předohrabem.To ASC je dobrá věc,měl jsem ho na E36,na E34 ho nemám a nemám ani samosvor takže docela na ho.no.
Ty máš na E39 už ASC+T takže máš i kontrolu trakce,to znamená že pokud ti začne prokluzovat kolo,tak ti ho elektronika přibrzdí sama.Nemusíš jak tady někdo psal přibržďovat ručkou.
Na E36 jsem to neměl...JaraX píše:to má každej baworák.kavanda píše:Já měl micinu sigmu a protiprokluz tam byl mazec.Ani na mokru nešla do smyku i když jsem chtěl - opravdu dost promakanej asc.
Navíc jsem tam měl automat s režimem winter a to bzlo opravdový pohodlíčko i v zimě.Akorát to byla opravdu velká kráva napěchovaná elektronikou.
Hm... nejlepší bude asi nechat si v servisu vyjet výbavu. Už se to tu řešilo. Dáš jim posledních 7 čísel VIN.michel83 píše:Jak poznam, jestli mam v aute ASC nebo ASC+T? Myslim podle nejake technicke specifikace..., ne podle stop ve snehu
No, jestli to byla vyhradne priplatkovka, tak to +T asi nemam. V seznamu SONDERAUSSTATTUNGEN (mam to vypsane na foru - klubova auta, odkaz v podpisu) v servisce neni napsane ani ASC, ale v aute ASC je. Tak nevim...d.aemon píše:Hm... nejlepší bude asi nechat si v servisu vyjet výbavu. Už se to tu řešilo. Dáš jim posledních 7 čísel VIN.michel83 píše:Jak poznam, jestli mam v aute ASC nebo ASC+T? Myslim podle nejake technicke specifikace..., ne podle stop ve snehu