Stránka 2 z 4

Napsal: úte 23.10.2007 12:35
od ZRALOK
Moc děkuju, mrknhu a kouknu :-)

Napsal: úte 23.10.2007 18:26
od pupik33
Já mám 06/2000 a tchán 2001 nepoznal jsem rozdíl kilometrově stejně cca 200 000 km bez problému oba automaty a průměr 8,8 já doporučuji zase automat sice vyšší spotřeba 0,5l-1l dám krk že ti ujedu automat tahá pořád manuál má prodlevy při sešlápnutí spojky ano rychlostně mě dá manuál ale v rychlost přes 200 to už je jedno kolikrát tolik jedeš?Na křižovatce málokdy konkurence super autíčko měl jsem A6 2,5TDi a kultivovanost motoru se nedá srovnat BMW můžu v tomto pochválit je to držák,a hlavně bomba že se nemusí dělat rozvody v audi mě to přišlo na 30 000kč.

Napsal: stř 24.10.2007 09:36
od RedBaron
pupik33 píše:Já doporučuji zase automat sice vyšší spotřeba 0,5l-1l dám krk že ti ujedu automat tahá pořád manuál má prodlevy při sešlápnutí spojky ano rychlostně mě dá manuál ale v rychlost přes 200 to už je jedno kolikrát tolik jedeš?


Automat má přirozenou ztrátu, protože nemá pevnou spojku ale hydrodynamický měnič. Takže na kola ti jde o cca. 10 koní míň jenom proto, že se v měniči prostě válejí nudle. Nevím jak u těchhle motorů ale u starších BMW měl automat vždycky hovadsky dlouhou jedničku, která se kor s plným autem rozjížděla hodně bídně. Když jsi u stejného motoru s manuálem na křižovatce pustil spojku, zadní kola tancovaly tak, žes to s automatem nikdy nezažil.

Napsal: stř 24.10.2007 09:47
od Whizkyn
RedBaron píše:
pupik33 píše:Já doporučuji zase automat sice vyšší spotřeba 0,5l-1l dám krk že ti ujedu automat tahá pořád manuál má prodlevy při sešlápnutí spojky ano rychlostně mě dá manuál ale v rychlost přes 200 to už je jedno kolikrát tolik jedeš?


Automat má přirozenou ztrátu, protože nemá pevnou spojku ale hydrodynamický měnič. Takže na kola ti jde o cca. 10 koní míň jenom proto, že se v měniči prostě válejí nudle. Nevím jak u těchhle motorů ale u starších BMW měl automat vždycky hovadsky dlouhou jedničku, která se kor s plným autem rozjížděla hodně bídně. Když jsi u stejného motoru s manuálem na křižovatce pustil spojku, zadní kola tancovaly tak, žes to s automatem nikdy nezažil.

Jo Jo Jo. Automat je prostě pomalejší 8) .

Napsal: pát 02.11.2007 17:35
od free24
Ahoj,chci se zeptat,objevil jsme peknou 530d,ale ma pres 300tis najeto,pan rikal,ze jeho pritelkyne s tim po meste jezdi za 6l,je to mozne?dale 300tis,neni to hodne?nemam skusenost s dieslem...muzete poradit?diky

Napsal: pát 02.11.2007 18:16
od Vlasta
free24 píše:Ahoj,chci se zeptat,objevil jsme peknou 530d,ale ma pres 300tis najeto,pan rikal,ze jeho pritelkyne s tim po meste jezdi za 6l,je to mozne?dale 300tis,neni to hodne?nemam skusenost s dieslem...muzete poradit?diky

Za 6 l / 50 km ve městě se možná dá jezdit.

Napsal: pát 02.11.2007 18:23
od free24
ono oto tak nejde,ale 300tis...je to oki..co mne muze cekat..je to chiple?libi s emi prave borise,jak ho tu prodava,vypada dobre,ale nevim co ty km,i kdyz lepsi kvalitnich 300tis nez stocene...ze.

Napsal: ned 04.11.2007 11:03
od TURBO_KrteK
mohl bych se zeptat jak je to se vstriky ? mam z nich celkem obavu, proto premyslim radeji o TDS

odchazi pri urcitych kilometrech ? pri spatnem zachazeni ?

je mozne zjistit vadne/odchazejici vstriky diagnostikou ?

cena opravy/vymeny ? :)

dik

Napsal: ned 04.11.2007 12:06
od fidzi
Máme ho 24.12.1999, najeto 240 000 a z motoru se měnila jen váha vzduchu před 15kkm. Jinak spotřebák-desky kotouče, ...Komfort a výkon super... nemáme výhrad.

Spotřeba s manuálem-průměrná na 5000km-6,9l.

Napsal: ned 04.11.2007 13:29
od Atila
TURBO_KrteK píše:mohl bych se zeptat jak je to se vstriky ? mam z nich celkem obavu, proto premyslim radeji o TDS

odchazi pri urcitych kilometrech ? pri spatnem zachazeni ?

je mozne zjistit vadne/odchazejici vstriky diagnostikou ?

cena opravy/vymeny ? :)

dik


ad a) spatne, ale TDS take zadny zazrak
ad b) ano (tak kolem 200.000km), ano
ad c) tezko
ad d) v origo servisu neco pres sedmdesat tisic, da se to poridit tak za padika

Obecne pocitej, ze kdyz koupis ojetou E39 v dieselu, tak ty vstriky proste budes muset udelat.

Napsal: ned 04.11.2007 22:21
od porsacek
doporucuji vstriky z repasu origo od bosche prijde na 4.800,- kus takze cca 28 800 delaj to v diesel servisu + cca 3 tis za praci ale pokavad vezmes nekoho kdo rozumi dieslum common rail tak ti usetri spoustu pozdejsich starosti

Napsal: pon 05.11.2007 09:27
od TURBO_KrteK
porsacek píše:doporucuji vstriky z repasu origo od bosche prijde na 4.800,- kus takze cca 28 800 delaj to v diesel servisu + cca 3 tis za praci ale pokavad vezmes nekoho kdo rozumi dieslum common rail tak ti usetri spoustu pozdejsich starosti


no :) to zni lepe jak 90tis

Napsal: pon 05.11.2007 16:25
od airbone
Este sa pripojim ja, ked uz sa tu tolko bavite o tych vstrekoch.... Tie mi zatial este neodisli, su uplne ok, auto ma 140.000km, ale zato mam inu vecicku: pred dvoma tyzdnami mi z nicoho nic odislo turbo (kompletne). Dnes som si auto prebral v servise a naklady na vymenu komplet boli 1430eur.... :roll: Takze taaak...

Napsal: pon 05.11.2007 22:15
od Atila
airbone píše:Este sa pripojim ja, ked uz sa tu tolko bavite o tych vstrekoch.... Tie mi zatial este neodisli, su uplne ok, auto ma 140.000km, ale zato mam inu vecicku: pred dvoma tyzdnami mi z nicoho nic odislo turbo (kompletne). Dnes som si auto prebral v servise a naklady na vymenu komplet boli 1430eur.... :roll: Takze taaak...


A pak ze je BMW drahe na udrzbu, na vymenu turba v autorizaku je to docela solidni cena i na nepremiovou stredni tridu. Jinak na vymenu vstriku mas jeste moc malo najeto. Po 140.000km odejdou jen kdyby jim nekdo obzvlast ublizoval.
Jo jsem jeste zapomnel, ze pokud koupi manual, tak mu samozrejme odejde dvouhmotovy setrvacnik za dalsi tricitku, ale to kazdy zna. :D

Napsal: úte 06.11.2007 18:11
od TURBO_KrteK
kdyz to tak ctu .... asi koupim 540i a dam do toho LPG :lol: :lol:

Napsal: stř 07.11.2007 08:07
od ZRALOK
TURBO_KrteK píše:kdyz to tak ctu .... asi koupim 540i a dam do toho LPG :lol: :lol:


no zronva na to koukám :-) taky mne to napadlo :-)

Napsal: stř 07.11.2007 12:35
od Atila
TURBO_KrteK píše:kdyz to tak ctu .... asi koupim 540i a dam do toho LPG :lol: :lol:


Pomineme-li ten fakt, ze tato volba znacne omezuje moznosti parkovani v obydlenych oblastech, tak to neni spatna alternativa.

Napsal: pon 12.11.2007 10:59
od Cyp_the_Trestacz
Takže když vyměníš setrvačník, vstřiky, čerpadlo a turbo, tak je to super auto :-D Akorát ta cena těch oprav :-D

Já mam za sebou turbo a doufám, že vstřiky eště něco vydržej Mam najero 230 a nevim, jestli to někdo někdy měnil.

Chlapi, jaká musí bejt norma oleje pro 530D 142kW? Teď mě to čeká.. A jak si vynuluju počítadlo intervalu výměny.. Sorry za OT, ale neví někdo?

Napsal: pon 12.11.2007 12:16
od airbone
Cyp_the_Trestacz píše:Takže když vyměníš setrvačník, vstřiky, čerpadlo a turbo, tak je to super auto :-D Akorát ta cena těch oprav :-D

Já mam za sebou turbo a doufám, že vstřiky eště něco vydržej Mam najero 230 a nevim, jestli to někdo někdy měnil.

Chlapi, jaká musí bejt norma oleje pro 530D 142kW? Teď mě to čeká.. A jak si vynuluju počítadlo intervalu výměny.. Sorry za OT, ale neví někdo?


Si to ty z vwclub.cz co ti na hranici zhabali karu? :) Aj ty si presedlal na 530d? Hh, ja som mal tiez kedysi passat (V6 TDI) a uz som tu v bmwklube..... :P

Napsal: pon 12.11.2007 12:26
od Cyp_the_Trestacz
airbone píše:
Cyp_the_Trestacz píše:Takže když vyměníš setrvačník, vstřiky, čerpadlo a turbo, tak je to super auto :-D Akorát ta cena těch oprav :-D

Já mam za sebou turbo a doufám, že vstřiky eště něco vydržej Mam najero 230 a nevim, jestli to někdo někdy měnil.

Chlapi, jaká musí bejt norma oleje pro 530D 142kW? Teď mě to čeká.. A jak si vynuluju počítadlo intervalu výměny.. Sorry za OT, ale neví někdo?


Si to ty z vwclub.cz co ti na hranici zhabali karu? :) Aj ty si presedlal na 530d? Hh, ja som mal tiez kedysi passat (V6 TDI) a uz som tu v bmwklube..... :P


JJ :-D Doufám, že mi Passata eště vrátěj.. Ale táta má 530D a jezdim s nim teď jenom já, tak se o něj taky musim postarat.. :) Což já rád.. Už sem koupil olej BP 5W-40 a du to vyměnit... Teď už jenom jak vynulovat interval..